هشدار اتحادیه تجارت اروپایی تامین کنندگان پروفیل PVC

هشدار اتحادیه تجارت اروپایی تامین کنندگان پروفیل PVC

اتحادیه تجارت اروپایی تامین کنندگان پروفیل پنجره پی وی سی طی بیانیه ای اعلام کردند که به علت مشکلات بزرگی که برای زنجیره تامین پی وی سی پیش امده است فشار زیادی را بر تامین کنندگان پروفیل PVC وارد نموده است.

این بیانیه در تاریخ 30 ام مارس 2021 منتشر شد. در این بیانیه گفته شد با توجه به رویدادهای فورس ماژور و بحران کرونا در طی هفته های گذشته فشار بیشتری را بر تولیدکنندگان اعمال می کند.

هشدار اتحادیه تجارت اروپایی تامین کنندگان پروفیل PVC

تامین کنندگان پنجره PVC از افزایش قیمت ها و کمبود مواد در بازار بسیار نگران هستند و فشار افزایش قیمت ها را تحمل می کنند که این هر دو عامل بر میزان تولید اثر عمیقی می گذارد.

شرکت های عضو EPPA نگرانی خود را درباره ی وضعیت موجود تامین کنندگان مواد اولیه در طی این نامه ابراز نمودند.

این شرایط در زمانی اتفاق افتاده است که تقاضا برای مواد اولیه محصولات ساختمانی مانند پروفیل پنجره که یک تقاضای فصلی است افزایش یافته است.

در صورتی که تامین کنندگان مواد اولیه نتوانند که به تقاضای پلیمر پاسخ دهند ، تولیدکنندگان پروفیل پی وی سی برای تولیدات برنامه ریزی شده ی خود با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

از طرفی کاهش واردات از خاورمیانه ، ایالات متحده امریکا و خاور دور اوضاع را پیچیده تر می کند و این شرایط تهدیدی برای صنایع پایین دستی باشد.

EPPA از تولید کنندگان مواد اولیه خواست تا بحث فورس ماژور را در نزدیک ترین زمان ممکن به انجام برسانند.

بر اساس داده ها و اطلاعاتی که وجود دارد حدود 10 تولید کننده و و 15 واحد دچار مشکلات فنی هستند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *