اتخاذ رویکرد محتاطانه فعالان ترکیه ای

در ماه نوامبر همان طور که ملاحظه کردیم قیمت PVC پس از کاهش مداومی که در طی دو ماهه گذشته داشت ، کم کم شروع به افزایش کرد.با توجه به کاهش دسترسی به محموله های امریکا و اروپا و رشد توام با احتیاط در بازارهای آسیایی موضع فروشندگان در بازار محکم تر و بهتر شد.با این وجود فعالان ترکیه ای در مورد استحکام ایجاد شده در بازار ترکیه هنوز در ابهام و شک و تردید به سر می برند و چشم انداز واضح و قابل اطمینانی را در این زمینه نمی بینند.

تولیدکنندگان PVC اروپایی با توجه به حاشیه های کم میزان صادرات خود را برای ماه نوامبر کاهش داده اند. قیمت های امریکا نیز میزان تقاضای بیشتری پیدا کرد چرا که خریدهایی که در سه ماهه سوم انجام شده بود به تامین کنندگان این امکان را داد تا موضع بهتر و محکم تری را پیدا کنند و میزان فشار بر سهام خود را کمتر کنند. بنابراین در این شرایط معامله گران در بازار تخصیص محدود خود را گزارش کردند.

در این میان یک تولید کننده بزرگ به نام Kem one از بازار خارج شد و این خبر به تایید بازیکنان و خریداران در بازار رسیده است. این شرکت تصمیم گرفته است از دهم نوامبر تولید سود سوز آور و تولید کلر خود را کاهش دهد چرا که میزان سود به دست آمده بسیار پایین و میزان تقاضا نیز همچنان پایین می باشد.

نگرانی هایی که در بخش چی وی سی وجود دارد حاکی از آن است که پیش بینی می کنند تولیدکنندگان این محصول میزان تولید و فعالیت خود را کاهش دهند و این نگرانی در زمینه کلهش تولید pvc بسیار مقدم تر از نگرانی برای حاشیه سود ضعیف در این بخش می باشد.

بازیکنان و فعالان ترکیه ای نیز رویکردی با احتیاط اتخاذ کردند به این دلیل که شرکت های تولید کننده پی وی سی پس از دو ماه رشد خواهند کرد.

1/5 - (1 امتیاز)