عرضه لوله های PE100 به ترکیه

بازار پلی اتیلن ترکیه در طی روزهای گذشته همچنان آرام بوده است و کاهش های 5 تا 20 دلاری برای پلیمرها موجب شده است تا تامین کنندگان پیشنهادات موجود را قبول کنند اما فعالان بازار هم چنان منتظرند تا زمان افشای قیمت ها در ماه نوامبر از هر گونه فعالیت محسوس خودداری نمایند.

با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی در ترکیه پیش بینی می شود که سطح فروش در ماه آینده همچنان خوب نباشد. یکی از فعالان بازار ترکیه بیان کرد جریان نقدی از عوامل بسیار کلیدی جهت ایجاد فعالیت های تجاری خوب و باثبات است اما در برهه زمانی فعلی در بازار پلیمری و غیر پلیمری جریان نقدی بسیار جریان کند و نامعقولی است.

در شرایط کنونی تولیدکنندگان در ایران تمرکز خود را بر بازار داخلی گذاشته اند و سطح قیمت های خود را برای خریداران ترک ثابت نگه داشته اند ، میزان پلی اتیلن در بازار ترکیه در طی این هفته به اندازه کافی بوده است.

 

پلی اتیلن همچنان در حالت کاهش قیمت ها قرار دارد. لوله های PE80 با حدود قیمتی 1180 دلار در هر تن در ترکیه قابل دسترس هستند و PE100 جم نیز با قیمت 1060 دلار در هر تن به خریداران ترک عرضه می شوند.

 

پیش بینی می شود بازار ترکیه همچنان روند کند و غیر فعال خود را ادامه دهد تا زمانی که قیمت های جدید اعلام شود و خریداران در بازار به دنبال کسب تخفیفات بیشتر و بالاتری هستند. بعضی از فعالان بازار نیاز به محموله های ذخیره دارند پس تعداد کمی از معاملات هم چنان انجام خواهد شد.

Rate this post