رکورد جهانی تولید مستمر برای آریاساسول

رکورد جهانی تولید مستمر برای آریاساسول

 

مجمع عمومی شرکت آریا ساسول از تصویب تقسیم 8.740 ریال سود برای هر سهم خبر داد. درآمد عملیاتی که شرکت پلیمر آریا ساسول در سال نود و هشت داشته است بالغ بر 89.594 میلیارد ریال می باشد و همچنین سود خالصی معادل 42.189 میلیارد ریال را داشته است.

امیرحسین بحرینی مدیر عامل شرکت پلیمر آریا ساسول در این مجمع که با حضور بیشتر سهام داران این شرکت برگزار شد ضمن شرح برنامه ها و فعالیت های شرکت از رشد 41 درصدی سود عملیاتی و رشد 52 درصدی در بخش فروش نسبت به سال گذشته خبر داد و همچنین اضافه کرد آریاساسول رکورد تولید واحدهای پلی اتیلنی 300 هزار تنی کشور با تولید 386 هزار تن پلی اتیلن سنگین و متوسط و 370 هزار تنی پلی اتیلن سبک را شکست و این از مهم ترین کامیابی ها برای شرکت محسوب می شود.

 

بحرینی همچنین ادامه داد : ثبت رکورد جهانی در تولید بدون وقفه و مستمر برای واحد پلی اتیلن سبک یعنی به مدت 201 روز بدون وقفه ، تولید بدون وقفه پلی اتیلن متوسط و سنگین برای مدت 604 روز از دیگر افتخارات و موفقیت های شرکت است.

از دیگر موفقیت های شرکت می توان به برگشت کامل ارزهایی که از صادرات به دست آمده اند و ثبت نماد آریا در بازار دوم فرابورس کشور و …  اشاره کرد.

 

بحرینی افزود : در سال جاری پروژه ی احداث واحد جدید پلی اتیلن وارد فاز اجرایی می شود و در سال 1401 به مرحله ی بهره برداری می رسد. ظرفیت سالانه ی این واحد پلی اتیلن حدود 300 هزار تن می باشد.

 

بحرینی به موفقیت ها و افتخارات داخلی و خارجی در سطح بین المللی برای شرکت آریاساسول اشاره کرد و گفت : شرکت اریاساسول از سازمان حفاظت محیط زیست باری سومین سال تندیس زرین صنعت برگزیده صتایع سبز کشور را دریافت کرد.

همچنین کسب عنوان صادر کننده نمونه و برگزیده ی کشور ، تولید محصول تخصصی و با ارزش افزوده ی بالا پلی اتیلن گرید باک خودرو و همچنین به عنوان تنها شرکت صنعت نفت و ارایه ی گزارش مطلوب حسابرسی از ذیگر موارد اشاره شده بود.

شرکت آریا ساسول به عنوان سود آورترین پتروشیمی ایران و از تولید کنندگان عمده ی پلی اتیلن و اتیلن در خاورمیانه و یکی از بهترین شرکت ها در بازار سرمایه ی داخلی می باشد که در خرداد ماه امسال سهام آن در بازار دوم فرابورس عرضه شد.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *