واردات و فروش فویل هات استمپ

واردات و فروش فویل هات استمپ توسط شرکت بازرگانی کرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می گردد. در این مقاله قصد داریم تا درباره ی فول هات استمپ توضیحات بیشتری را ارایه دهیم.

 

فویل هات استمپ چیست ؟

 

در ابتدا لازم است تا تعریف و توضیحی درباره این فویل داشته باشیم. هات استمپ با نام انگلیسی hotstamping foils ، با نام مهر داغ زنی نیز شناخته می شود و در دو نوع انتقال با حلال و انتقال با گرما وجود دارد.

هات استمپ نوع انتقال با گرما یا Heat transfer ، ضد خش ، براق و با دوام بالا در براب رطوبت و گرما می باشد. هات استمپ نوع انتقال با حلال یا Cold Transfer دارای دو ویژگی براقیت و ضد خش بودن می باشد. در نتیجه نوع انتقال با گرمای آن عملکرد بهتری را ارایه می دهد.

 

دلایل استفاده از هات استمپ

 

با یکی از زمینه های استفاده از این فویل ها استفاده ان در مدارک شناسایی است که موجب بالا رفتن امنیت و زیبایی آن نیز می شود. استفاده از این فویل ها موجب می شود تا فرد سفارش گیرنده در زمینه چاپ آزادی عمل و انعطاف پذیری بیشتری را برای برآورده سازی نیازهای مشتری داشته باشد.

توجه به ویژگی ضد آب بودن آن در صورت نیاز ، امکان شست شو بدون ایجاد مشکل وجود دارد. دیگر ویژگی مهم آن کاهش هزینه ها در صنعت چاپ و به تبع آن بهره مندی مشتری از این کاهش هزینه هاست. چرا که مشتریان نیز می توانند با قیمت پایین تری سفارش خود را انجام داده و میزان سفارش خود را با توجه به بودجه افزایش دهند.

پایداری بالا در برابر پرتو فرابنفش و امکان چاپ با رنکدانه های رنگی نیز دیگر ویژگی خاص فویل هات استمپ می باشد.

 

واردات فویل هات استمپ

 

بالاترین میزان وارد شده مربوط به آن برای کشورهای کره ، روسیه ، چین و آلمان می باشد. قیمت نهایی و تمام شده ی فول هات استمپ در رقابت با روکش های پی وی سی می باشد به صورتی که این فویل ها میزان هزینه ها را بسیار کاهش می دهد.

این کاهش قیمت ها و هزینه ها حتی تا 100 درصد ازران تر از روکش های pvc برآورد می شود. همچنین مزیت های خاص این فویل به همراه تنوع بالاتری که ایجاد می کند تمایل مشتریان را برای خرید بالاتر می کند.

 

تعرفه گمرکی Hotstamp

 

کد تعرفه گمرکی جهت واردات و ترخیص روکش استمپ 39269099 می باشد.

 

همکاران ما در بخش فروش می توانند مشتریان گرامی را جهت واردات و فروش فویل هات استمپ راهنمایی کنند. جهت استفاده از مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

Rate this post

1 دیدگاه دربارهٔ «واردات و فروش فویل هات استمپ»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *