صادرات وایت اسپریت ( White Spirit)

صادرات وایت اسپریت یا اسپریت های معدنی توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله درباره ی این ماده و نحوه فروش و صادرات آن توضیحاتی را ارایه خواهیم داد.

 

وایت اسپریت و کاربرد آن

 

White Spirit یا اسپریت معدنی با نام های دیگر تینر روغنی و حلال 402 نیز در صنعت شناخته می شود. این ماده پر مصرف ترین حلال در صنعت رنگ می باشد. وایت اسپریت به عنوان رقیق کننده ، حلال ، شست و شو دهنده و حامل مواد افزودنی و مواد اولیه در صنایع می باشد.

در صنعت این ماده به واسطه ی ویژگی های خاصی که دارد برای تمیز کردن فلزات از روغن و گریس مورد استفاده قرار میگیرد ، بدین معنا که به عنوان چربی گیر و تمیز کننده قطعات ماشین آلات مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرد.

در زمینه تزیینات و نقاشی نیز هنرمندان تمایل دارند تا از این حلال استفاده کنند چرا که قابلیت اشتعال پذیری پایین تری دارد و میزان سمی بودن آن نیز بسیار پایین تر از انواع دیگر حلال ها مانند تربانتین می باشد.

صادرات وایت اسپریت ( White Spirit)

 

وایت اسپریت های بی بو نیز نوعی از این ماده است که بیشتر مورد پالایش قرار گرفته است و جز آروماتیک آن جدا شده است.

کاربرد دیگر این حلال در صنعت عکاسی می باشد.

کاربردهای دیگر حلال 402 به عنوان خشک کن رنگ ها ، چاپ پارچه ، خشک شویی ، واکس های اثاثیه مبلمان و لوازم خانگی ، در برشکاری الماس و … کاربرد دارد. اصلی ترین کاربرد آن برای رنگ ها و لاک ها می باشد.

 

نکات ایمنی

 

در محیط خنک ، ظروف در بسته و به دور از نور خورشید نگه داری شود.

در صورت تماس با پوست دست حتما با آب دست خود را بشویید.

در محیط های با حرارت بالا و سر بسته به هیچ وجه از این حلال استفاده نکنید.

در کنار جریان های الکتریکی احتمال مشتعل شدن وجود دارد.

 

فروش وایت اسپریت – White Spirit

 

وایت اسپریت یا حلال 402 کاربرد بسیاری به خصوص در صنعت رنگ دارد به طوری که حدود 60 درصد از کل مصرف اروپا مربوط به حیطه ی رنگ و لاک می باشد. این ماده ی پرکاربرد و پرمصرف در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت توسط بازرگانی کرمی ارایه می گردد.

 

برای کسب اطلاعات دقیق تر از نحوه ی فروش و صادرات وایت اسپریت با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *