صادرات کامپاند 60507UV

کامپاند 60507UV یکی از چندین پلی اتیلن معروف و پر طرفدار و پرمتقاضی در سرتاسر بازارهای پلیمری است که توسط بازرگانی افشین کرمی تامین کننده و صادر کننده اصلی این مواد به جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در فرآیند تهیه و صادرات آن بهترین مواد درجه یک و با کیفیت بالا تهیه و تامین می شود.

در این مقاله نیز می خواهیم اطلاعاتی که یک مشتری یا خریدار نیاز دارد را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با علم بیشتر و دانش وسیع تری اقدام به تهیه و خرید آن نمایید پس تا به انتهای این بحث با ما همراه بمانید.

کامپاند پلی اتیلن 60507UV

در ابتدای امر باید درباره کامپاند بیشتر بدانیم و پس از آن به بررسی گرید مورد نظر بپردازیم. همان طور که می دانید محصولات ساخته و تولید شده از مواد پلیمری در زمینه های مختلف و متنوعی مورد کاربرد قرار گرفته اند و پلی اتیلن ها از جمله پر مصرف ترین ها محسوب می شوند چرا که ویژگی های منحصر به فرد در پلی اتیلن ها آن ها را برای به کار گرفته شدن در صنایع و موارد بسیار گسترده مستعد کرده است.

زمانی که از رنگ دانه ها و ترکیبات مختلفی استفاده شود تا دوام و مقاومت محصول را بالا برده یا متناسب با کاربرد مورد نظر مواد اولیه ترکیب شده با یکدیگر را به سمت بالا رفتن کیفیت سوق دهند کامپاند به وجود می آید. کامپاند پلی اتیلن یکی از پر متقاضی ترین کامپاندهاست که در کاربردهای مختلفی مانند لوله های تحت فشار یا لوله های آبیاری مورد استفاده قر ار می گیرد.

اگر بخواهیم مزایای استفاده از کامپاندهای پلی اتیلنی را بیان کنیم به مواردی مانند مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید ، قیمت مناسب در بازارهای رقابتی داخل و خارج از کشور ، کیفیت بهتر محصول ، استفاده از مواد اولیه یکنواخت در تولید و غیره اشاره نمود.

صادرات کامپاند 60507UV

پلی اتیلن ها به طور کلی و در یک دسته بندی ساده و اولیه به ترتیب چگالی به پلی اتیلن سبک خطی LLDPE ، پلی اتیلن سبک LDPE ، پلی اتیلن سنگین HDPE تقسیم بندی می شوند که بیشترین میزان دانسیته مربوط به پلی اتیلن سنگین است و کامپاند 60507UV در دسته HDPE ها قرار می گیرد.

ویژگی و کاربرد کامپاند پلی اتیلن 60507UV

کامپاند 60507UV به عنوان یک پلی اتیلن سنگین HDPE از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است مانند مقاومت مکانیکی خوب و مقاومت شیمیایی بالا ، همچنین این مواد از سفتی و سختی بالایی برخوردار می باشد. این گرید یک گرید مناسب جهت قالب گیری تزریقی است که جریان پذیری خوب آن موجب شده است تا برای این قالب گیری مناسب تر شود. ویژگی های کلی ذکر شده برای پلی اتیلن های سنگین مانند مقاومت بالا در برابر شرایط نامناسب آب و هوایی و مقاومت در برابر عوامل خارجی در این گرید دیده می شود.

صادرات کامپاند 60507UV

کاربردهایی که برای کامپاند پلی اتیلن 60507UV عمومیت دارد برای ساخت و تولید جعبه ها و محصولاتی که قالب گیری تزریقی دارند می باشد. هم چنین کاربردهایی که نیاز به مقاومت در برابر نور آفتاب دارند نیز استفاده از این مواد برای آن ها مجاز می باشد. این گرید دارای توازنی خوب بین خواص فیزیکی و سیالیت پذیری می باشد.

 

قیمت و خرید کامپاند 60507UV

با توجه به خواص پلی اتیلن می توان با استفاده از تقویت کننده ها خواص آن ها را اصلاح کرد و کامپاند 60507UV در این دسته قرار گرفته است. در تعیین قیمت پلیمرها با توجه به دلاری بودن قیمت محصول و تاثیرات شرایط ارزی و شرایط عرضه و تقاضای مواد چه در داخل کشور چه در عرصه بین المللی عوامل متعددی اثرگذارند و با توجه به در نظر گرفتن شرایط گفته شده قیمت های به روز باید استعلام گردد. لذا جهت استعلام قیمت به روز با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

صادرات کامپاند 60507UV

بازرگانی کرمی (شرکت Irplastics ) بیش از یک دهه فعالیت چشمگیری در زمینه تامین ، صادرات و واردات انواع مواد پتروشیمیایی ، پلیمر و پلاستیک داشته است و تجربه زیادی در این زمینه ها کسب نموده است. این شرکت یکی از اصلی ترین تامین کنندگان مواد پلی اتیلنی از جمله کامپاند 60507UV می باشد و لذا جهت تسریع در فرآیند صادرات آماده است تا مواد اولیه درجه یک و با کیفیت بسیار بالا را به تجار و خریداران این محصول ارایه نماید.

در راستای رفاه حال خریداران خدمات ارایه شده شامل استعلام قیمت به روز مواد پلیمری، تحویل مواد پلیمری از درب کارخانه و مشاوره و غیره خواهد بود. شما می توانید جهت تهیه ، خرید و صادرات کامپاند 60507UV با کیفیت درجه یک و نیز استعلام قیمت به روز این گرید و نیز هرگونه سوال و مشکلی در این زمینه با کارشتاسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

Rate this post