صادرات کامپاند EX5

شرکت بازرگانی کرمی به عنوان تامین کننده اصلی کامپاند EX5 در این مقاله در نظر دارد تا جهت بالا بردن آگاهی مشتریان و خریداران این مواد ، اطلاعاتی را ارایه دهد و در نهایت مشتریان بتوانند کامپاند اصلی و با کیفیت را از دیگر انواع درجه دو آن تشخیص داده و بهترین خرید را انجام دهند.

صادرات کامپاند EX5 به عنوان یکی از پر مصرف ترین پلی اتیلن های سنگین یکی از خدماتی است که شرکت Irplastics انجام می دهد ، بدین منظور تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کامپاند پلی اتیلن EX5

مواد EX5 یک پلی اتیلن سنگین است که با توجه به HDPE بودن آن چگالی بالایی را داراست. اگر بخواهیم درباره کامپاند EX5 بگوییم باید درباره کامپاند ها صحبت کنیم ، بدین معنا که بدانیم اساسا کامپاند چیست و چه ویژگی هایی را دارد ؟

کامپاند یکی از موادی است که در تولید محصولات پلاستیکی به وفور مورد استفاده و کاربرد قرار دارد. در صورتی که چند ماده اولیه را با نسبت های معین با یکدیگر ترکیب کنیم در نهایت کامپاند تولید می گردد و در این بین می توان افزودنی هایی را متناسب با هدف نهایی به آن اضافه نمود.

در بخش کامپاندها می توانیم تعدد و تنوع خوبی را مشاهده کنیم و به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که اگر بخواهیم بر حسب میزان اهمیت و تقاضا از آن ها نام ببریم می توان به کامپاند پلی اتیلن ، کامپاند پلی پروپیلن ، کامپاند کربنات کلسیم و کامپاند پی وی سی اشاره نمود.

صادرات کامپاند EX5

EX5 یک پلی اتیلن با چگالی بالا با کومونومر 1 بوتن است. این سفتی و سرسختی خوب جرم مولی بالا است.

ویژگی و کاربرد کامپاند پلی اتیلن EX5

کامپاند EX5 هم با توجه به آن که در دسته پلی اتیلن های سنگین قرار دارد از میزان چگالی بالایی برخوردار است و به نسبت پلی اتیلن های دیگر استحکام کششی بهتری دارد. این مواد یک پلی اتیلن با چگالی بالا با کومونومر 1 بوتن است و دارای جرم مولی بالا و سفتی و سختی خوب می باشد.

میزان تنوع کاربرد بسیار خوبی برای کامپاند EX5 مشاهده می شود و با توجه به آن که در دسته گرید فیلم طبقه بندی می شود برای تولید کیسه های پیشخوان ، کیسه های حامل و فیلم های بسته بندی مورد استفاده است. کاربردهای ذکر شده برای آن شامل دستکش یک بار مصرف ، کیسه فریزر ، کیسه حمل مواد غذایی ، کیسه های زباله ، روپوش های پزشکی و غیره است.

صادرات کامپاند EX5

قیمت و خرید کامپاند EX5

با توجه به آن که محصولات پلیمری مانند این محصول با قیمت دلاری ارزش گذاری می شوند عوامل متعددی مانند قیمت ارز به روز نیز در قیمت نهایی آن موثر است و لازم است که بدانید مواد درجه یک نسبت به مواد اولیه بی کیفیت تر دارای قیمت متفاوت از نوع با کیفیت بالا و اصل آن است. لذا جهت استعلام قیمت و خرید کامپاند EX5 با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا آخرین قیمت را استعلام کنید.

صادرات کامپاند EX5

مواد پلی اتیلنی در سرتاسر جهان از اقبال بسیار بالایی برخوردار هستند و به لحاظ کاربردی نیز گستره وسیعی از کاربردها را در صنایع مختلف از آن خود کرده است. شرکت Irplastics با هدف کسب رضایت مشتریان و تجار گرامی با ارایه بهترین خدمات در تامین مواد اولیه پلیمری و صادرات کامپاند EX5  با کیفیت و قیمت مناسب بستری مناسب را فراهم می آورد.

در این راستا خدمات ارایه شده شامل استعلام قیمت به روز مواد پلیمری، تحویل مواد پلیمری از درب کارخانه و مشاوره و غیره خواهد بود. شما می توانید جهت تهیه و خرید گرید HDPE EX5 با کیفیت درجه یک و نیز استعلام قیمت به روز این گرید و نیز هرگونه سوال و مشکلی در این زمینه با کارشتاسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

Rate this post