صادرات مواد HDPE 60507

صادرات مواد HDPE 60507 به عنوان یکی از پلی اتیلن های سنگین مورد استفاده در صنایع و کاربردهای مختلف توسط بازرگانی کرمی به مقاصد مورد نظر مشتریان انجام می پذیرد. در این مقاله قصد داریم تا درباره ی پلی اتیلن سنگین 60507  توضیحاتی را ارائه دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع پلی اتیلن

مواد پلی اتیلنی در سه دسته اصلی و کلی تقسیم بندی می شوند که در ادامه مطلب با آن ها آشنا می شویم

پلی اتیلن سبک خطی LLDPE

کمترین میزان دانسیته در بین پلی اتیلن ها مربوط به LLDPE می باشد ، این مواد به صورت خطی است و شاخه های کوتاهی را نیز داراست که در دماهای پایین تولید می شوند. با توجه به ویژگی های خاص آن مانند استحکام کششی مناسب ، مقاومت در برابر سوراخ شدگی از این مواد برای تولید کیسه های حمل مواد سنگین و در صنایع بسته بندی استفاده می شود.

پلی اتیلن سبک LDPE

این پلی اتیلن که در زمینه تولید لوله های پلی اتیلنی مخصوص آبیاری کاربرد دارد میزان استحکام کششی کمی دارد و نیروی بین مولکولی در آن بسیار ضعیف می باشد. LDPE تحت فشارهای بسیار زیاد و دمای بالا تولید می شود.

پلی اتیلن سنگین HDPE

نیروی بین مولکولی در پلی اتیلن سنگین بالاست و زنجیره پلیمری آن بدون شاخه است. این مواد انعطاف پذیری پایینی دارد و میزان مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی بالاتر می باشد. این مواد بالاترین دانسیته را دارا هستند و به دلیل خواص مکانیکی که دارد در کاربردهایی مانند تولید ورق و لوله و صندلی ها در فضای باز و اسباب بازی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این مواد مقاوت عالی در برابر سایش دارند و وزن تقریبا سبکی را دارا هستند.

 

صادرات مواد HDPE 60507

 

پلی اتیلن سنگین 60507

مواد 60507  یک گرید قالب گیری تزریقی HDPE است که جریان پذیری خوب را با خواص فیزیکی متعادل را ترکیب می کند. این محصول برای کاربردهای عمومی که نیاز به سفتی بالا و مقاومت خوب در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند مناسب است. همچنین این مواد دارای خاصیت سفتی و سختی بالایی هستند. از ویژگی هایی که به طور کلی برای HDPE ها ذکر می شود مقاومت بالا در برابر شرایط سخت آب و هوایی است و در برابر عوامل خارجی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد.

کاربردهای پلی اتیلن 60507

کاربردهای ذکر شده برای مواد 60507 در ساخت و تولید جعبه ها و اقلام قالب گیری تزریقی می باشد. برای پلی اتیلن های سنگین کاربردهای متفاوتی مانند ساخت و تولید انواع ظروف نگهداری ، تجهیزات زمین بازی ، تخته های الوار پلاستیکی و سطل های زباله و بازیافت نام برده شده است.

قیمت مواد HDPE 60507

شرکت تولید کننده مواد HDPE 60507   پتروشیمی جم می باشد. با توجه به کاربردهای زیادی که برای این محصول ذکر شد ، بازرگانی کرمی با توجه به میزان حجم سفارش مشتری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد. همان طور که می دانید قیمت مواد پلیمری با توجه به عوامل مختلف داخلی و خارجی در حال تغییر است از این رو برای اطلاع از قیمت HDPE 60507  باید استعلام به روز آن را از همکاران ما بخواهید.

کد تعرفه گمرکی پلی اتیلن سنگین 39120290 می باشد.

 

صادرات مواد HDPE 60507

برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید 60507 و صادرات آن با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 

Rate this post