صادرات پلی پروپیلن PP

صادرات پلی پروپیلن PP در انواع گریدهای کوپلیمر و هموپلیمر توسط بازرگنی کرمی انجام می پذیرد. کوپلیمرها به دو دسته ی رندوم یا تصادفی و ضربه ای یا ایمپکت تقسیم بندی می شوند. هموپلیمرها نیز به سه دسته ی هم نظم ، بی نظم و تک نظم تقسیم بندی می شوند.

 

مقایسه ی هموپلیمرها و کوپلیمرها

 

با توجه به خواص هموپلیمرها و کوپلیمرها می توان بهترین کاربردها را در صنایع مختلف انتخاب نمود.

هموپلیمرها جوش پذیری ، مقاومت به ضربه و سفتی خوبی دارند و همچنین به لحاظ استحکام و سختی در رده ی مقاومت بالا قرار دارد. این گریدها دارای قابلیت تماس با مواد غذایی دارد.

از طرف دیگر کوپلیمرها زبری و فرآیند پذیری بهتر ، دوام و نرمی مناسب در عین حال مقاومت به ضربه بهتری نسبت به هموپلیمرها دارد. از این گریدها برای تماس با مواد غذایی استفاده نمی شود.

 

صادرات پلی پروپیلن PP

 

انواع کوپلیمر

 

همان طور که اشاره شد کوپلیمرها به دو دسته ی اصلی کوپلیمر رندوم و کوپلیمر ضربه ای تقسیم بندی می شود.

کوپلیمرهای رندوم یا تصادفی دارای کاربرد در زمینه شکل دهی حرارتی ، قالب گیری و فیلم های دمشی ، اکستروژن لوله و ثالب گیری تزریق می باشد. این گرید شفافیت بالاتر ، مقاوم در برابر تشعشع و نقاط ذوب و درجه حرارت اولیه متفاوتی می باشد.

کوپلیمر ضربه نیز دارای کاربرد فیلم ، اکستروژن لوله ، قالب گیری تزریق و دمشی ، بخش های الکتریکی و خودرو می باشد. این گرید دارای سختی بالاتر ، مقاومت در برابر ضربه بالا و مناسب برای قالب گیری تزریق مانند باتری و لوازم خانگی می باشد.

 

هموپلیمرها

هموپلیمرها نیز دارای کاربردهای مختلفی از جمله محافظ فن و میل فرمان ها ، انواع پوشک ، محفظه شیشه پاک کن ، پارچه خودرو و … می باشد.

 

خدمات بازرگانی کرمی

تامین و فروش انواع گریدهای پلی پروپیلن

صادرات پلی پروپیلن PP

 

برای کسب اطلاعات دقیق تر از نحوه فروش و صادرات انواع گریدهای پلی پروپیلن و بهره مندی از مشاوره رایگان ، با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *