دستگاه بسته بندی شیرینگ فروش و تامین

دستگاه بسته بندی شیرینگ از جمله ی ابزارهایی هستند که زندگی بشر را آسان تر کرده اند.در این مقاله با دستگاه های بسته بندی شیرینگ بیشتر آشنا خواهیم شد.

برای آنکه بتوانید انتخاب بهتر و نزدیک تری به هدف خود داشته باشید بهتر است تفاوت های بین سلفون معمولی و سلفون شیرینگ را بدانید که این تفاوت ها در قیمت و برخی خصوصیات آن ها می باشد.

سلفون شیرینگ زمانی که در مجاورت حرارت قرار می گیرد فقط جمع می شود و پاره نمی شود به همین دلیل است که قیمت سلفون شیرینگ نسبت به سلفون معمولی بیشتر است.

در ادامه ی مقاله درباره ی دستگاه شیرینگ بیشتر توضیح خواهیم داد.

دستگاه بسته بندی شیرینگ قیمت و کیفیت

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک در فیلم های سلفون یا نایلون (pvc و pof ) در جهت بسته بندی انواع کالاها و وسایل مورد استفاده قرار می گیرد.

بسته بندی شیرینگ در مقایسه با بسته بندی هایی به صورت کارتن و مواد دیگر موجب می شود تا استحکام و زیبایی خاصی را داشته باشیم و هم چنین موجب کاهش هزینه ها می شود.

بسته بندی شیرینگ یک نقطه ی قوت خوبی که دارد این است که مورد استقبال و رضایت مشتری قرار گرفته است اما همان طور که اطلاع دارید قیمت مواد والیه پتروشیمی به دلایل مختلفی که وجود دارد در حال افزایش است و قیمت ها از ثبات نسبی برخوردار نبستند.

این امر موجب می شود که نتوان برای بسته بندی های شیرینگ قیمت ثابتی را ارایه کرد پس قیمت ها دایم در حال تغییر می باشند.

دستگاه بسته بندی شیرینگ ایرانی نسبت به دستگاه های بسته بندی شیرینگ خارجی از کیفیت بهتری برخوردار هستند و با توجه به نیازی که مشتری دارد به صورت های مختلفی از جمله گازی و برقی تولید می شود و به مشتری تحویل داده می شود.

دستگاه بسته بندی شیرینگ ایرانی در مدل های تمام اتومات ، نیمه اتومات و سه جداره تولید و عرضه می شود.

دستگاه بسته بندی شیرینگ نحوه ی استفاده

اول وسیله ی مورد نظرمان را در نایلون قرار داده و قسمت باز نایلون را با چسب نواری می بندیم

بعد از آن گرمای سشوار را در نزدیکی آن قرار می دهیم و به این طریق وسیله ی مورد نظر ما بسته بندی می شود.

زمانی که وسیله در مجاورت گرما قرار می گیرد دچار کاهش حجم می شود و بعد از آن ضخامتش افزایش می یابد. ظاهری که محصول و وسیله پس از وکیوم پیدا می کند بسیار شکیل و چسبان می باشد.

دستگاه بسته بندی شیرینگ و نکته های آن

چسب نواری که حسین بسته بندی استفاده می کنید چسبندگی بالایی را روی سلفون شیرینگ دارد.

مکانی که در آن بسته بندی صورت می گیرد باید مکان تمیزی باشد تا گرد و خاک و پرز و امثالهم جذب سلفون شیرینگ نشود.

هر مقدار که سلفون جدا شده برای بسته بندی به اندازه و حجم وسیله ی مورد نظرمان نزدیک تر باشد پوشش دهی ای که نایلون دارد مستحکم تر و بهتر خواهد بود.

همه ی دلایلی که ذکر شد موجب شده است تا سلفون شیرینگ نسبت به سلفون معمولی از قیمت بیشتر و بالاتری برخوردار باشد.

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک تولید و فروش

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک در سه مدل تولید و عرضه می شود : تمام اتومات ، نیمه اتومات و تونل لیبل

همانطور که گفته شد دستگاه های بسته بندی شیرینگ پک در سه نوع شیرینگ پک اتومات، نیمه اتومات و دستگاه تونل لیبل شیرینک تولید می شوند.

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک تمام اتومات

دستگاه بسته بندی شیرینگ تمام اتومات دیگر نیازی به وجود اپراتور برای پروسه ی دوخت ندارد و به طور مستقیم در امتداد خط تولید انجام میگیرد. دستگاه بسته بندی شیرینگ دو مورد نوار نقاله پارویی و ردیف کن را دارد.

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک نیمه اتومات

دستگاه بسته بندی شیرینگ نیمه اتومات برای قرار دادن سلفون روی کالا نیاز به یک اپراتور دارد تا با پدال پارویی کالا را به داخل هدایت کند و عملیات دوخت انجام پذیرد.

کالای مورد نظر بسته بندی و و کیوم می شود و از دستگاه خارج می شود سپس با استفاده از فن های خنک کننده سلفون خنک می شود تا از بد فرم شدن آن جلوگیری شود.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *