یونولیت سقفی خرید و فروش

یونولیت سقفی دارای خواص حرارتی خوب هستند و با مواد پلی استایرن ساخته و تولید می شوند. یونولیت های سقفی از بلوک های سخت و با دوام محسوب می شوند که در جهت عایق سازی در ساختمان سازی ها به کار می روند.

یونولیت های سقفی علاوه بر آنکه سختی بالایی دارند وزن شان بسیار سبک می باشد زیرا چیزی در حدود نود درصد حجم ان را هوا تشکیل می دهد.

ورقه های یونولیتی نیز به علت خواص حرارتی خوبی که دارند در زمینه ی عایق کردن دیوارها و سقف و کف مورد استقبال پیمان کاران در ساختمان سازی واقع شده است.

شرکت های زیادی هستند که در حال تامین نیاز بازار برای یونولیت های سقفی هستند پس توجه به فرایند فورش یونولیت سقفی بسیار حایز اهمیت است.

یونولیت سقفی عوامل موثر در قیمت فروش

عوامل موثر بر قیمت یونولیت سقفی و ورق های یونولیتی به صورت زیر دسته بندی می شوند :

قیمت مواد خام و مواد اولیه ، هزینه ی خط تولید ، انبار و دخیره ی یونولیت ها ، هزینه های جانبی شرکت ، حمل و نقل و بسته بندی و خواص فیزیکی و مکانیکی یونولیت ها

یونولیت سقفی فروش در بازار بین المللی

شرکت های تولید کننده ی یونولیت سقفی علاوه بر عرضه ی محصولات خود به بازار داخلی کشور و با رعایت کیفیت و استانداردهای لازم می توانند زمینه ی صادرات یونولیت های سقفی خود را به کشورهای دیگر و بازارهای بین المللی نیز فراهم کنند.

با توجه به اینکه یونولیت سقفی جزیی از مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز محسوب می شود باید استانداردهای لازم در جهت کسب گواهینامه های بین المللی در زمینه ی کیفیت محصول رعایت شود.

تولید کنندگان با ارایه مدارک لازم که مهر تاییدی بر استاندارد بودن و با کیفیت بودن محصول باشد می توانند یونولیت سقفی خود را به بازار بین المللی و بازار جهانی عرضه کنند.

لازم به توجه است که بالاترین میزان تقاضا برای خرید و فروش یونولیت سقفی مربوط به کشورهای امریکای لاتین، اقیانوسیه ، قاره آسیا مناطقی از امریکای شمالی و ژاپن می باشد.

از بین همین مواد کشورهای اسیایی و کشورهای حوزه اقیانوس آرام تقاضای به نسبت بالاتری برای خرید یونولیت سقفی و انواع دیگر ان دارند. کشورهای امریکایی نیز خرید یونولیت را بیشتر برای بسته بندی کالاهای الکترونیکی تقاضا دارند.

متریالی که برای تولید یونولیت استفاده می شود نفت خام است بنابراین با نوسانات قیمتی در قیمت نفت خام ، قیمت یونولیت نیز دچار نوسان می شود.

ویژگی هایی که یونولیت سقفی و فوم سقفی در زمینه ی ویژگی های مکانیکی و فیزیکی دارد موجب شده است تا تقاضا برای این مواد افزایش یابد و مزیت بعدی که این یونولیت دارد باعث می شود که در هزینه ها به شدت صرفه جویی شود.

مزایای یونولیت سقفی

یونولیت سقفی مزایای گ.ناگونی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

این محصولات صد در صد قابل بازیافت می باشند. یونولیت سقفی قابلیت برش در ابعاد مختلف و دلخواه را دارد و همچنین دارای وزن سبک و قیمت پایین است که در هزینه ها صرفه جویی می شود.

یونولیت های سقفی و دیگر انواع یونولیت ها به گونه ای هستند که بر روی سطح انها جلبک یا قارچ رشد نمی کند و محصولاتی هستند که از لحاظ دوام دارای دوام بالا و پایدار هستند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *