صادرات مواد PP RP210G

صادرات مواد PP RP210G به عنوان یک پلی پروپیلن پر کاربرد توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله می خواهیم درباره ی ویژگی ها ، کاربرد و نحوه صادرات این گرید اطلاعاتی را به صورت اجمالی ارائه کنیم.

 

مواد PP RP210G

مواد RP210G در دسته ی رندوم کوپلیمرها قرار می گیرد و دارای ظاهری به شکل گرانول شفاف است.از جمله ویژگی های این محصول می توان به مقاومت مناسب آن در برابر ترک خوردگی و مقاومت در برابر مواد شیمیایی اشاره نمود. این ماده یک کوپلیمر اصلاح شده می باشد.

 

صادرات مواد PP RP210G

از جمله حوزه های کاربردی برای این مواد حوزه ی قالب گیری های بادی اکستروژنی و تزریقی ، حوزه ی ترموفورمینگ و اکستروژن لوله ، ورق و پروفیل اشاره نمود. هم چنین در حوزه ی اکستروژن فیلم های دمشی نیز کاربرد دارد.

از جمله مزایایی که استفاده از گرید PP RP210G می توان به داشتن براقیت بالا ، شفافیت مناسب ، فرآیندپذیری بسیار بالا و دانسیته ی کم آن اشاره کرد. همان طور که در قسمت بالا اشاره شد این محصول مقاومت شیمیایی خوبی نیز دارد.

 

 

کاربرد مواد RP210G

مواد 210G در دو شاخه اصلی صنایع غذایی و صنایع ارایشی و بهداشتی کاربرد زیادی دارد. این مواد در زمینه تولید فیلم های بسته بندی ، فیلم های دو حبابی با قابلیت جمع شدگی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای تولید ظروف ترموفورم شده مواد غذایی و بسته بندی های شفاف مواد غذایی نیز کاربرد دارد.

صادرات مواد PP RP210G

برای تولید محصولاتی مانند پوشه های لوازم التحریر یا صفحه نمایش که به عبارتی دارای کاربرد ورق می باشد نیز امکان استفاده را دارد. برای بسته بندی لوازم های آرایشی نیز کاربرد دارد.

پتروشیمی های داخلی تولید کننده مواد 210G شرکت پتروشیمی شازند اراک و شرکت پتروشیمی جم می باشند.

 

 

صادرات مواد PP RP210G

بازرگانی کرمی با سال ها تجربه در زمینه صادرات ، واردات و تامین انواع مواد پلیمری و شیمیایی آماده است تا خدمات لازم برای تامین انواع مواد پلی پرپیلن از جمله مواد RP210G را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره ی آخرین قیمت ها و نحوه صادرات با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *