صادرات پلی استایرن 1115

صادرات پلی استایرن 1115 تولید شرکت پترو پاک توسط شرکت بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. مواد 1115 یکی از گریدهای استفاده شونده در زمینه ظروف یک بار مصرف می باشد.

در این مقابه به شرحی مختصر درباره ی کاربرد ، ویژگی ها و نحوه صادرات این محصول خواهیم پرداخت.

پلی استایرن معمولی 1115

پلی استایرن ها به لحاظ شیمیایی یک هیدروکربن بلند زنجیر محسوب می شوند که مراکز کربنی در آن به گروه های فنیل متصل هستند. در پلی استایرن ها کربن و هیدروژن وجود دارد.

پلی استایرن ها یک ویژگی بسیار مهم دارند و ان هم خاصیت خاصیت دی‌الکتریک بودن مولکول‌های تشکیل‌دهنده این ماده می باشد که این ویژگی موجب استفاده از استایرن ها در صنایع الکتریکی شده است.

صادرات پلی استایرن 1115

ویژگی های پلی استایرن 1115

این مواد دارای دو ویژگی مهم و کلیدی می باشند . ویژگی اول  خاصیت جریان پذیری مناسب 1115 می باشد و ویژگی دوم شفافیت این مواد می باشد.

سستی بین مولکولی که در پلی استایرن ها وجود دارد موجب شده است تا این مواد حالت انعطاف پذیر داشته باشند و بر خاصیت کشسانی این مواد افزوده است.

کاربرد پلی استایرن معمولی 1115

آیا تاکنون به مواد تشکیل دهنده ی ظروف یک بار مصرف توجه نموده ایید ؟

کاربرد PS 1115  در زمینه ی تولید ظروف یک بار مصرف می باشد. این ظروف در عضر حاضر بسیار مورد توجه و پرمصرف هستند و به نوعی زندگی بشر را نیز آسان تر نموده اند.

مقاومت بالایی که مواد پلی استایرن دارند موجب شده است تا از این مواد در ساخت اسباب بازی ها ، لوازم ورزشی و در صنعت اتومبیل‌سازی مورد استفاده و توجه باشند.

مشخصات مواد 1115

فرمول شیمیایی : GPPS 1115

کشور تولید کننده : ایران

تولید کننده: پتروپاک مشرق زمین

بخشی از خدمات بازرگانی کرمی

خرید پلی استایرن 1115

فروش پلی استایرن 1115

صادرات مواد 1115

تامین پلی استایرن معمولی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی تامین ، قیمت و نحوه صادرات پلی استایرن 1115 با گروه بازرگانی افشین کرمی تماس حاصل نمایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *