صادرات اوره خراسان

صادرات اوره خراسان به عنوان یکی از محصولات تولیدی شرکت پتروشیمی خراسان توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله از نحوه صادرات و اطلاعات کلی درباره این محصول صحبت می شود.

بیش از هفتاد درصد اوره ی تولید شده در سراسر جهان برای مصارف کشاورزی صرف می شود و سی درصد باقی مانده ی آن نیز برای مصارف پزشکی ، خوراک دام ها ، تولید پودر ملامین و … استفاده می شود.

 

اوره خراسان – ویژگی ها و کاربرد

 

اوره ی تولید شرکت پتروشیمی خراسان در بسته بندی به صورت کیسه های دولایه ارائه می شود. فرمول شیمیایی این محصول NH2CONH2 می باشد و از جمله پر متقاضی ترین کودهای ازته محسوب می شود. مزیتی که این نوع مواد دارد آن است که برای انواع مختلف گیاهان قابل استفاده است. دیگر مزیت این مواد ثابت نگه داشتن و عدم تغییر در میزان املاح خاک است و هم چنین ترکیبات نمکی در خاک را از میان بر می دارد.

صادرات اوره خراسان

از جمله ویژگی های این محصول می توان به بی رنگ و بو بودن و سخت بودن آن اشاره کرد. مواد اوره نه در دسته ی مواد اسیدی قرار می گیرد و نه در دسته ی مواد قلیایی. این مواد بیشتر در تهیه کودهای شیمیایی برای تامین نیتروژن استفاده می شوند. اوره در آب به راحتی حل می شود.

از اوره برای تولید مواد شیمیایی مختلفی استفاده می شود مانند رزین های فرمالدئید ،چسب ها ، نیترات اوره ، سیانات پتاسیم و …

 

در صنعت خودروسازی نیز در بخش سیستم های خودرو برای کاهش آلاینده های NO دار کاربرد دارد. در سیستم های بلوتک از اوره برای قسمت اگزوز خودرو استفاده می شود بدین صورت که اوره محلول در آب را به این قسمت تزریق می کنند.

صادرات اوره خراسان

 

بازارهای هدف صادرات اوره

 

با توجه به کاربردهای مختلفی که اوره مخصوصا در بخش کشاورزی دارد بازارهای مختلفی نیز در سراسر جهان برای این مواد وجود دارد. از جمله کشورهای متقاضی واردات این مواد می توان به هندوستان ، مالزی ، کولومبو ، افغانستان ، سریلانکا و ویتنام اشاره نمود

صادرات اوره خراسان

خدمات بازرگانی کرمی

 

تامین و فروش مواد اوره

صادرات اوره خراسان

تامین کود اوره

 

برای کسب اطلاعات دقیق تر از نحوه صادرات و قیمت مواد اوره خراسان با گروه بازرگانی کرمی تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *