مواد EP548R برای تولید چه محصولاتی پیشنهاد می شود؟

شرکت های تولید کننده گلدان های گل، ظروف، لوازم خانه، فیلترها، محفظه فیلتر که نیازمند خواص مکانیکی خوب و پایداری ابعادی بالایی هستند ، گریدی متناسب با ویژگی های گفته شده را نیاز دارند ، چه گریدی را پیشنهاد می دهید ؟

شرکت بازرگانی افشین کرمی Irplastics تامین کننده اصلی مواد اولیه پلیمر و پلاستیک جهت تولید موارد ذکر شده مواد EP548R را پیشنهاد می دهد. این گرید یک کوپلیمر هتروفازیک هسته دار، فرموله شده آنتی استاتیک و با سیالیت بالا است که برای قالب گیری تزریقی دیواره نازک استفاده می شود. اقلام ساخته شده با این مواد دارای سفتی بالا، مقاومت نسبتا خوب در برابر ضربه و خواص آنتی استاتیک عالی هستند و به دلیل قالب‌گیری عالی و زمان‌های چرخه کوتاه، نرخ بهره‌وری بالا را امکان‌پذیر می‌کند.

اقلام تکمیل شده خواص مکانیکی خوب و پایداری ابعادی بالایی را نشان می دهند. EP548R برای تولید محصولات دیوار نازک یا اجناس با مسیرهای جریان طولانی مانند گلدان های گل، ظروف، لوازم خانگی، فیلترها، محفظه فیلترها و اجزای دستگاه بسیار مناسب است و برای تماس با مواد غذایی مناسب است.

EP548R

EP548R

EP548R

EP548R

 

جهت اطلاع دقیق از قیمت مواد EP548R و کسب مشاوره با همکاران ما در شرکت Irplastics تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

Rate this post