فروش مواد اولیه پلاستیک قیمت به روز

برای قیمت به روز تماس بگیرید09122050173

فروش مواد اولیه پلاستیک نو به شرح زیر:

فروش پلی اتیلن PE

  • فروش پلی اتیلن سنگین(HDPE) : کاربرد در تولید ظروف پلاستیکی – گالون و دبه –مخازن وتانکرهای پلاستیکی و همچنین در لوله های آبیاری . لوله های آبرسانی
  •  فروش پلی اتیلن بادی
  • فروش پلی اتیلن سبک (LDPE ):کاربرد در تولید نایلون (F7000 – 020 – 209 – 0075)– نایلکس –نایلون کشاورزی – تشرینگ
  • فروش پلی اتیلن سبک خطی LLDPE
  •  فروش پلی اتیلن LLD
فروش پلی پروپیلن هوموپلیمر،کوپلیمروتقویت شده (PP) :

کاربرد در: ظروف یکبار مصرف (Z30S و V30S) – تولید اسباب بازی – تولید وسایل آشپزخانه – تولید گونی – ABS – PPM1600 – PPG740 – PPBG750 – PPR40 در تولید قطعات سنگین از قبیل قطعات خودرویی –لوله های سبز – صنایع تولیدی باتری خودرو

فروش پلی پروپیلن PP
  • فروش پلی پروپیلن کوپلیمر
فروش پلی استایرن PS
  • فروش پلی استایرن انبساطی پلاستوفوم (EPS): کاربرد در صنایع تولید بلوک سقفی- ۳d پانل –پلاستو فوم (یونولیت)
  • فروش پلی استایرن مقاوم هایمپکت (HIPS ) :کاربرد در صنایع تولید ظروف یکبار مصرف – ظروف لبنی –اسباب بازی –وسایل ورزشی
  • فروش پلی استایرن معمولی کریستال (GPPS )
فروش پلی استال (هوستافرم) POM
فروش پلی کربنات PC
ای بی اس ABS

خدمات گروه بازرگانی افشین کرمی در زمینه مواد اولیه پلاستیک

فروش مواد اولیه پلاستیک اعم از پلی اتیلن (شامل پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن سنگین)، پلی پروپیلن (شامل هموپلیمر و کوپلیمر)، پلی استایرن (هایمپک(HIPS)- کریستال( GPPS)):) از پتروشیمی تبریز،پتروشیمی شازند،پتروشیمی امیرکبیر،پتروشیمی جم و ..

توزیع مواد اولیه پلاستیک

فروش و تامین انواع مواد پلاستیک نو ، گرانولی و آسیابی

تهیه مواد اولیه پلاستیک

فروش مواد اولیه پلاستیک

فروش مواد اولیه پلاستیک در طیف گسترده توسط تیم بازرگانی افشین کرمی انجام می گیرد که به دلیل  تنوع و کاربرد زیاد محصولات پلاستیکی و مواد پلیمری هستند.  این مواد بر اساس نوع کاربرد و خواص متنوع می باشند.

با این حال شناخت مواد پلاستیکی با توجه به کاربردهای وسیع پلاستیک زیاد مورد توجه عموم قرار نگرفته است،  در صورتی که در تمامی صنایع،  از مواد اولیه پلاستیک جهت تولید محصولات متنوع در طیف وسیعی استفاده می شود.

به طور کلی عموم مردم و نیز صاحبان صنایع همواره پلاستیک و اجناس پلاستیکی را به دلیل دارا بودن ویژگی هایی چون ضد آلرژی بودن،  منعطف بودن،  رنگ و کاربردهای متنوع و تولید در فرم های بی نهایت خلاقانه شناخته و به کار می برند. همچنین ساخت و تولید پلاستیک از مواد بی کیفیت می تواند در سطح سلامت افراد و نیز محیط زیست موثر باشد.

بنابراین شناخت مواد مختلف و اولیه پلاستیک می تواند به تولیدکنندگان و صنعتگران در استفاده بهینه این مواد کمک نماید.  زیرا که بسیاری از افراد به مواد مختلف به کار رفته در این صنعت آلرژی داشته و شناخت ریز جزئیات این مواد می تواند آنها را به تولید محصولات با کیفیت و ضد آلرژی زا کمک شایانی نماید.

آشنایی با مواد اولیه پلاستیک و ویژگی آنها

همانطور که گفته شد کیفیت مواد پلیمری در تولید محصولات پلاستیکی بسیار اهمیت دارد.  بنابراین باید به خوبی این مواد را شناخته و کاربرد هر یک را بشناسید.

مواد اولیه پلاستیک و یا مواد پلیمری آنهایی هستند که در تولید پلاستیک و محصولات پلاستیکی به کار می روند. این مواد ساختاری با مولکول های بزرگ دارند و از کنار هم قرار گرفتن این مولکول ها با تعداد قابل توجه و معینی تکرار شونده تشکیل شده اند.

مواد اولیه پلاستیک در انواع متنوعی قابل دسترس بوده که استفاده هر کدام از آنها ویژگی ها و قابلیت های خاص و قابل توجهی را به پلاستیک می دهند. به طور کلی مواد اولیه پلاستیک دارای ویژگی های زیر هستند که آن  را از سایر مواد بی کیفیت متمایز کرده است. این ویژگی ها عبارتند از:

  • این مواد رنگ پذیر هستند و می توان هر طیف رنگی را بر آنها به وجود آورد.
  • دارای مقاومت مورد قبول و مناسب می باشند و برای عبور گرما و الکتریسیته عایق خوبی هستند.
  • این مواد انعطاف پذیری بالایی دارند.
  • شفافیت آنها با توجه به نیاز کاربر بسیار خوب و نیز دارای مات شدگی کاملی می باشند.
  • وزن بسیار سبکی دارند و با توجه به عملکرد متنوع و گسترده شان از قیمت های مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.
  • در برابر واکنش های شیمیایی و خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارند.
  • از لحاظ بهداشتی طوری فنآوری شده اند و در مواد پلاستیکی و پلاستیک ترکیبات خاصی وجود دارد که از رشد هر گونه میکرب و باکتری بر روی خود جلوگیری می کنند.

نکته ضروری اینکه کیفیت مواد پلیمری به لحاظ کاربردهای خاص و متنوعی که دارند بسیار مهم می باشد.  به ویژه برخی پلیمرها و مواد پلاستیکی مانند الاستومرها،  پلی استال،  پلی آمید ها و پلی کربنات که به عنوان پلیمرهای مهندسی شناخته می شوند،  به دلیل کاربردهای فراوانی که دارند باید با کیفیت و مرغوب باشند تا بتوان از آن در ساخت پلاستیک و مواد پلاستیکی بهره برد. بنابراین شناخت این مواد بسیار حائز اهمیت است.

در این راستا شرکت بازرگانی افشین کرمی با عرضه و فروش مواد اولیه با کیفیت و اصل پلاستیکی از برندهای معتبر خدمات متنوع گسترده ای را در این راستا به متقاضیان صاحبان صنایع ارائه می دهد. شما می توانید جهت هر گونه درخواست و سوال در این زمینه با این تیم حرفه ای در ارتباط باشید.

انواع مواد اولیه پلاستیک

مواد اولیه پلاستیک سه دسته اصلی پلیمرها را تشکیل می دهند که شامل موارد زیر هستند:

پلی استایرن ها

این مواد  به لحاظ انبساطی و مقاومت بالا و پلی استایرن معمولی نیز، خود تقسیم بندی می شوند.  مواد پلیمری پلی استایرن ها معمولا معطر می باشند و مونواستایرن مواد اصلی تشکیل دهنده این دسته هستند.

پلی پروپیلن ها

از پر کاربردترین مواد پلیمری در جهت ساخت و تولید انواع پلاستیک می باشند که به دلیل ویژگی ها زیر استفاده های زیادی از آنها می شود.  این ویژگی ها عبارتند از:

  • قیمت مناسب تری نسبت به سایر مواد پلیمری دارند.
  • دارای وزن سبک و به خصوصی هستند.
  • این مواد به لحاظ خواص فیزیکی و شیمیایی انعطاف پذیری بالایی دارند.
  • برای بسیاری از پلیمرهای مواد اولیه پلاستیک جایگزین مناسبی می باشند.
  • کاربردهای فراوان و متنوعی در ساخت تجهیزات پزشکی دارند.
  • به دلیل کاربرد و تنوع زیاد از پیشرفت های مختلفی در بهبود خواص گریدهای تولیدی جدید برخوردار هستند.

این گرید از مواد پلیمری از دو دسته همو پلیمر و کوپلیمر می باشند.  دسته همو پلیمرها در ساخت ظروف پلاستیکی و قطعات سبک کاربرد دارند،  و دسته کوپلیمر ها نیز در ساخت قطعات سنگین،  لوله ها و اتصالات پلی پروپیلنی مورد استفاده قرار می گیرند.

از انواع گریدهای پلی پروپیلن عبارتند از: PPZ30S- PPC30S- PP552R-PP440L-PP440G-PPMR230-PPZR230-PP510L-PP550J

اپلی اتیلن ها

این پلیمرها به لحاظ ساختار و ترکیب مولکولی استحکام بالایی دارند.  به طوری که نیروی کششی بسیار قدرتمند،  مولکول های این پلیمر را به هم نگه داشته است. پلی اتیلن ها نیز به دو دسته سنگین و سبک تقسیم بندی می شوند.

پلی اتیلن سبک یا LDPE

 پلی اتیلن های سبک یا LDPE دارای ساختار زنجیر مانند طولانی می باشند که این ساختار را اتم های کربن تشکیل می دهند.  این نوع مواد پلیمری دارای وزن مولکولی و دانسیته کمتر و نیز انعطاف پذیری بالاتری می باشند. این ماده بیشتر در ساخت روکش های کابل ها،  ظروف تحت فشار و کاورها کاربرد دارد. 

پلی اتیلن سبک خطی

این پلی اتیلن نیز از نوع سبک و خطی بوده که نسبت به پلی اتیلن ها دانسیته کمتری دارد. مقاومت در برابر پارگی و سوراخ شدن،  بهتر بودن کشش و استحکام از ویژگی های خوب این پلی اتیلن هاست. همچنین به دلیل این ویژگی محبوبیت و مصرف بیشتری نیز دارند.

از مهم ترین پلی اتیلن های سبک دیگر،  HDPE پلی اتیلن با تراکم یا چگالی بالا،  LDPE پلی اتیلن با تراکم یا چگالی کم،  LLPDE پلی اتیلن سبک و خطی،  VLDPE پلی اتیلن خیلی سبک،  XLPE پلی اتیلن با اتصالات عرضی می باشد.

همچنین گرید LLD209 پلی اتیلن یک خطی سبک است که در تولید انواع نایلکس،  نایلون،  قطعات کوچک و غیره کاربرد دارد. این متریال به عنوان نرم کننده و کمکی در محصولات پلاستیکی استفاده می شود.

پلی اتیلن سنگین

پلی اتیلن های سنگین HDPE بر خلاف پلی اتیلن های سبک زنجیره پلیمری بدون شاخه هستند.  در زنجیره مولکولی این پلیمرها فشردگی زیاد باعث افزایش دانسیته و کاهش انعطاف پذیری آنها شده است.

این پلیمرها نسبت به پلی اتیلن های سبک مقاومت ضربه پذیری کمتری دارند،  اما در برابر تنش هایی مانند مواجه با مواد شیمیایی پلیمرهای پلی اتیلن سنگین از مقاومت بالاتری برخوردار هستند. از این مواد به دلیل ویژگی مقاوم بودن در ساخت بشکه های پلی اتیلنی،  مخازن آب،  لوله ها و اتصالات استفاده می شود.

از پلی اتیلن های سنگین بسیار  پرکاربرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پلی اتیلن های سنگین PE100 و 3840 از موادی هستند که به ترتیب برای انواع لوله های انتقال آب و لوله های مربوط به تجهیزات فاضلاب و تصفیه آب و نیز طراحی و ساخت مخازن و انتقال آب در سایزهای گوناگون کاربرد دارند. گرید پلی اتیلن 3840 از نوع دورانی می باشد.

پلی اتیلن سنگین EX3 در ساخت انواع لوله های آبرسانی و نوار تیپ در بسته های با حجم مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

پلی اتیلن EX5 در تولید انواع نایلکس و نایلون،  گالون،  انواع مختلف لوله های پلی اتیلنی و ظرف ها و بشکه های پلی اتیلنی بالغ بر ۳.۵ لیتر و بیشتر کاربرد دارد.  معمولا این ماده در بسته بندی های به اندازه ۲۵ کیلو گرم ارائه می شود.

پلی اتیلن های گرید 7000F و 5110 نیز در تولید انواع نایلکس و نایلون و بشکه های پلی اتیلنی مورد استفاده قرار می گیرند. بسته به کارخانه عرضه کننده این مواد بسته بندی های مختلف دارند.

پلی اتیلن های 0035 و bl3 در ساخت محفظه های بادی،  موارد بهداشتی و شوینده ای نظیر قوطی و بطری پلاستیکی شامپو،  مایع ظرفشویی و پلاستیک های کاور دستمال های همراه و مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند. این مواد نیز در بسته بندی های ۲۵ کیلو گرمی ارائه می شوند.

پلی اتیلن های 5030، 52518، 5620، HI500 در ساخت و تولید ظروف تزریقی و سنگین مانند انواع درب های لاستیکی بطری،  انواع باکس و جعبه های پلاستیکی و قطعات پلاستیکی کاربردهای گسترده و فراوان دارند. این پلی اتیلن ها تزریقی هستند.

گرید پلی اتیلن سنگین تزریقی HDPE52518 در ساخت انواع سبدهای پلاستیکی و قطعات سفت و سنگین استفاده می شود.

پلی استرها که با نام تجاری پلی اتیلن ترفتالات شناخته می شوند نیز در صنعت نساجی و رنگرزی کاربرد دارند.

فروش مواد اولیه پلاستیک توسط تیم بازرگانی افشین کرمی

تیم بازرگانی افشین کرمی در زمینه فروش و تامین مواد اولیه پلاستیک و ارائه انواع کامپاندهای لاستیکی،  انواع مواد پلاستیکی نو و مستعمل و تامین و فروش مواد لاستیکی آماده همکاری با تولید کنندگان در تمامی صنایع می باشد.

در حال حاضر تولید و عرضه مواد اولیه پلاستیک در کارخانه های تولید مواد اولیه انجام می شود، وپتروشیمی هایی که در زیر به آنها اشاره شده است تولید برخی مواد پلیمری پر کاربرد را بر عهده دارند.

  • پتروشیمی های جم و مارون گرید پلی اتیلن PE 100
  • پتروشیمی های اراک و امیر کبیر  پلی اتیلن EX3
  • پتروشیمی های جم،  مارون،  امیر کبیر و باختر پلی اتیلن EX5
  • پتروشیمی های مهر و ایلام پلی اتیلن 7000F
  • پتروشیمی های آریا ساسول پلی اتیلن 5110
  • پتروشیمی بندر امام پلی اتیلن 0035
  • پتروشیمی های باختر،  جم و مارون پلی اتیلن bl3
  • پتروشیمی های تبریز و اراک پلی اتیلن 5030
  • پتروشیمی جم پلی اتیلن 52510
  • پتروشیمی بندر امام پلی اتیلن 5620
  • پتروشیمی امیر کبیر پلی اتیلن HI500

  تیم بازرگانی افشین کرمی یکی از نمایندگی های فروش با چندین سال سابقه فعالیت درخشان می تواند شما را در خرید بهترین و با کیفیت ترین مواد پلیمری با قیمت مناسب یاری دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هر گونه سوال در این زمینه با کازشناسان ما در ارتباط باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)