نایلون استرچ پالت بند چیست ؟

در این مقاله قصد داریم تا درباره نایلون استرچ پالت بند ، ویژگی ها ، کاربرد و دیگر موارد مهم آن اطلاعاتی را ارائه دهیم تا خریداران در زمان خرید بتوانند با اطلاعات و دانش کافی اقدام به خرید نموده و از خرید خود رضایتمندی لازم را داشته باشند ، پس تا به انتهای مقاله با ما همراه باشید.

در ابتدا لازم است تا بدانیم نایلون استرچ پالت چیست ؟

اگر بخواهیم معنای دو کلمه ی استرچ و پالت را بگوییم استرچ به معنای کشیدن یا کش آوردن یا بسط دادن است و پالت به معنای قطعاتی است که در قسمت زیرین قرار می گیرد. این نایلون یک نایلون شفاف و صاف است و میزان چسبندگی مناسبی را داراست و از مقاومت و میزان کشش بسیار خوبی برخوردار می باشد. به دلیل چسبندگی مناسبی که نایلون استرچ پالت دارد به خوبی همه قسمت های محصول را پوشش داده و از نفوذ هر گونه غبار به داخل جلوگیری می نماید و مانع ایجاد خراش بر محصول می شود.

برای پالت پیچی جنس مواد اولیه استفاده شده از پلی اتیلن سبک LDPE است که از ظریق روش تولید فیلم در چندین مرحله تولید می شود.

 

مزایا و کاربرد نایلون استرچ پالت

نایلون استرچ پالت به خوبی پاسخگوی نیاز تولید کننده جهت حفاظت و مراقبت از محصول تولیدی است ، بنابراین در صورت استفاده از آن مزایای مختلفی را نیز ایجاد می کند. استفاده از استرچ پالت موجب تسریع فرآیند بسته بندی شده و هزینه حمل و نقل را نیز کاهش می دهد. وزن کم بسته بندی نیز بسیار قابل توجه می باشد. هزینه بسته بندی کاهش یافته، امکان دیدن محصول به دلیل شفاف بودن بسته بندی وجود دارد ، از نفوذ هر گونه رطوبت و غبار به داخل بسته بندی جلوگیری می کند و از محصول در برابر خراشیدگی و ضربه مراقبت می کند.

همان طور که از توضیحات داده شده تا اکنون متوجه شدید استفاده ای که از استرچ پالت می شود در زمینه بسته بندی محصولات مختلف می باشد. با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند برای بسته بندی های غذایی و دارویی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. محصولات بر روی پالت قرار گرفته و با نایلون استرچ پالت بند در کنار هم قرار داده می شوند به صورتی که امکان تکان خوردن شان وجود نداشته باشد. بیشتر کاربرد نایلون استرچ پالت در صنایع خودروسازی ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه ، مواد غذایی ، مبلمان ، لوله و اتصالات و … می باشد.

 

 

قیمت نایلون استرچ پالت بند

 

انواع استرچ پالت

استرچ پالت از نظر کاربرد به دو دسته ی نایلون استرچ غذایی و نایلون استرچ صنعتی تقسیم بندی می شوند. پالت بند صنعتی از میزان ضخامت بالاتری برخوردار است اما پالت بند غذایی میزان ضخامت پایین تر و شفافیت بالاتری دارد که این میزان شفافیت بیشتر موجب جذب مشتری نیز می شود چرا که امکان مشاهده محصول را به طور کامل به مشتری می دهد.

از نظر تعداد لایه ها نیز به سه دسته ی نایلون استرچ تک لایه ، نایلون استرچ سه لایه و نایلون استرچ پنج لایه تقسیم بندی می شوند ، بر حسب نوع کاربرد تعداد لایه ها انتخاب می شود. لایه های بالاتر بیشتر در زمینه صنعتی یا برای محصولات بزرگ استفاده می شود.

 

نکات مهم در خرید نایلون استرچ پالت

برای انتخاب نوع نایلون استرچ پالت بند ابتدا باید نوع محصول مشخص شود چرا که المان های مختلفی در انتخاب تاثیر گذارند و باید پیش از خرید به انها توجه کرد ، مثلا میزان انعطاف پذیری لازم که سازگار با نوع محصول باشد ، تطابق ابعاد محصول با ابعاد نایلون استرچ پالت ، میزان کشسانی محصول ، میزان ضخامت نایلون و کیفیت مواد اولیه که میزان عمر نایلون را مشخص می کند. موارد ذکر شده نماتی است که در زمان خرید باید به آن ها دقت لازم را داشت.

 

دستگاه استرچ پالت

در زمان استفاده از نایلون استرچ پالت بند به دو روش دستی و ماشینی می توان اقدام به استفاده از آن نمود. پیش از تصمیم برای انتخاب نوع دستگاه باید به نیاز خود به عنوان تولید کننده دقت کنید. در صنایع بزرگ تر ترجیح بر استفاده از دستگاه ماشینی ست چرا که به دلیل عدم استفاده از نیروی انسانی هزینه ها نیز کاهش می یابد و موجب صرفه اقتصادی می شود.

برای استفاده از استرچ پالت دستی به نیروی انسانی نیاز است تا نایلون را به روی محصول قرار دهد این روش مناسب بسته بندی در حجم پایین است. از پرطرفدارترین دستگاه های استرچ پالت ماشینی می توان استرچ پالت صفحه گردان و استرچ پالت دروازه ای را نام برد.

 

قیمت نایلون استرچ پالت

قیمت نایلون استرچ پالت بند تحت تاثیر عوامل مختلفی مثل ابعاد ، کیفیت ، ضخامت متغیر است و با توجه به نیاز مشتری تعیین می شود. قیمت مواد اولیه ی به کار رفته در این محصول نیز متغیر است و این عامل نیز بر قیمت استرچ پالت اثرگذار است.

بازرگانی کرمی با سال ها تجربه در زمینه صادرات و خرید و فروش انواع پلاستیک و پلیمر جهت تامین و صادرات انواع فیلم استرچ و خدمت رسانی به مشتریان آماده است تا بهترین نوع فیلم استرچ را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

بنابراین چنانچه قصد خرید نایلون استرچ پالت بند را دارید می توانید از خدمات مجموعه ما استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت نایلون استرچ پالت می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید و از خدمات و مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

Rate this post