انواع فیلم استرچ

در این مقاله درباره ی انواع فیلم استرچ و کاربرد آنها اطلاعاتی را به صورت اجمالی برای رفع هر گونه ابهام از مشتریان گرامی درباره این محصول ارایه می دهیم. ابتدا لازم است بدانیم استرچ فیلم چیست ، چه ویژگی هایی دارد و کاربرد آن چیست ؟

 

فیلم استرچ ، ویژگی و کاربردها

فیلم استرچ از جمله محصولات نایلونی محسوب می شود که در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول درصدی از چسندگی را دارد تا در زمانی که روی بسته بندی کشیده می شود به نحو بهتری روی آن قرار بگیرد. به جهت داشتن ویژگی آنتی استاتیک بودن میزان گرد و غبار بسیار کمتری روی بسته بندی می نشیند و این ویژگی یکی از ویژگی های مهم فیلم استرچ می باشد. دیگر شاخصه ی مهم خاصیت کشسانی بالاست که موجب عدم پارگی و سوراخ شدگی محصول می باشد.

همان طور که گفته شد این محصول نایلونی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال استرچ سیلاژ که برای بسته بندی علوفه برای دام هاست ، استرچ مواد غذایی برای بسته بندی انواع مخلف مواد غذایی از گوشت و مرغ تا سبزیجات و … ، استرچ مبلمان برای بسته بندی انواع میز و مبلمان و در نهایت استرچ صنعتی برای بسته بندی محصولات صنعتی.

استرچ فیلم به دلیل هزینه ی پایین و مقرون به صرفه بودن آن و بالا بردن کیفیت بسته بندی در شاخه های دیگری نیز کاربرد دارد، مانند بسته بندی های دارویی ، تولید کاشی و سرامیک ، چسب و رزین ، کاغذ دیواری ، لوازم آشپزخانه ، رنگ سازی ، لوله و شلنگ و …

 

انواع فیلم استرچ

 

انواع مختلف فیلم استرچ

 

فیلم استرچ ماشینی

این نوع از استرچ فیلم ها با استفاده از دستگاه استرچ کش روی محصول قرار می گیرند. به دلیل استفاده از ماشین بسته بندی در زمان کمتری صورت می گیرد در نتیجه تعداد محصول بیشتر در زمان کمتری بسته بندی خواهند شد. با استفاده از این روش به دلیل عدم دخالت عامل یا نیروی انسانی میزان هزینه ها نیز کاهش می یابد و به روش بهتر و ایمن تری بسته بندی صورت می گیرد.

 

فیلم استرچ دستی

در این روش که توسط نیروی انسانی انجام می پذیرد نیروی کار بسته بندی را با دست انجام می دهد که این روش از بسته بنید بیشتر مناسب بسته بندی پالت است که به استرچ پالت دستی معروف می باشد. این روش در بسته بندی با ظرفیت پایین صورت می پذیرد.

 

فیلم استرچ UVI

مواد افزودنی موجود در این نوع از استرچ فیلم موجب افزایش طول عمر بسته بندی می شوند و موجب می شود تا فیلم استرچ در صورت قرار گیری در فضای باز مدت بیشتری سالم بماند و یکپارچگی بار نیز حفظ گردد.

 

فیلم استرچ VCI

استفاده از این نوع از فیلم استرچ ها برای فلزات صورت می گیردکه از زنگ زدگی آنها جلوگیری شود.

 

 

فیلم استرچ رنگی

نوع دیگر فیلم استرچ های رنگی هستند که در رنگ های گوناگونی از جمله آبی ، زرد ، قرمز و … عرضه می شوند. بعضی از انواع آن شفاف هستند تا بتوان بارها را با سرعت بیشتری و به آسانی شناسایی نمود. این نوع دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند در نتیجه در برابر سوراخ شدن یا پارگی بسیار مقاوم هستند.

 

فیلم استرچ مات

این نوع برای پنهان کردن بار مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین از نفوذ اشعه فرابنفش خورشید نیز جلوگیری می کند.برای چاپ آرم شرکت ها فیلم استرچ مات سفید بهترین گزینه می باشد.

 

فیلم استرچ تخلیه ای

نوع دیگری است که در زمان سر و کار داشتن با جریان هوا و جریان اکسیژن مورد کاربرد قرار می گیرد.

 

فیلم استرچ محکم

زمانی که محصول مورد نظر به لحاظ وزنی بسیار سنگین است و یا بسیار سفت و محکم است از این نوع استفاده می شود چرا که این نوع به لحاظ ساختاری و جنس بسیار محکم و سفت هستند.

 

قیمت و خرید انواع فیلم استرچ

در طی این مقاله درباره استرچ فیلم و انواع آن توضیحاتی ارایه شد ، اما باید بدانید که با توجه به نوع محصول خود به چه نوعی از انواع آن نیاز دارید، بسته به نوع محصول ، حجم و اندازه ی کلا و المان های دیگر باید نوع آن را انتخاب نمایید.

بازرگانی کرمی با سال ها تجربه در زمینه صادرات و خرید و فروش انواع پلاستیک و پلیمر جهت تامین و صادرات انواع فیلم استرچ و خدمت رسانی به مشتریان آماده است تا بهترین نوع فیلم استرچ را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

بنابراین چنانچه قصد خرید انواع فیلم استرچ را دارید می توانید از خدمات مجموعه ما استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید انواع فیلم استرچ می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید و از خدمات و مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

Rate this post