صادرات استرچ فیلم

استرچ فیلم یکی از محصولات تولیدی در حوزه مواد پلیمری  که توسط شرکت Irplastics تولید و عرضه می شود.  این محصول به دلیل نگهداری و حمل و نقل آسان یکی از پرکاربرد ترین مواد در صنعت و بسته بندی مواد غذایی است که گستردگی و تنوع آن فرصتی را برای تولید کنندگان و فعالان بازرگانی فراهم می آورد.

شرکت Irplastics  یکی از تولید کنندگان استرچ فیلم به افرادی که قصد خرید و فروش این امکان را فراهم می آورد تا این این محصول پلیمری را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب تهیه کنند .  شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فیلم استرچ صادراتی

استرچ فیلم ها نوعی نایلون های پلاستیکی هستند که در نوع خانگی و صنعتی استفاده می شوند.  این فیلم ها به صورت رول در ابعاد مختلف طراحی شده و سطح ظروف غذایی و محصولات بسته بندی را پوشش می دهند.

امروزه با پیشرفت های تکنولژی در صنعت پلیمری می توان انواع محصولات بسته بندی را تولید و عرضه کرد. کاربردهای استرچ فیلم به دلیل خواص ویژه و منحصر به فرد رو به افزایش است و می توان گفت ۹۰ درصد صنایع بسته بندی از این فیلم استفاده می کنند.

بنابراین این ماده پلاستیکی برای تولید کنندگان صنایع غذایی و غیره یک محصول مفید و پرکاربرد بوده که به افرادی که قصد فعالیت تجاری و اقتصادی را دارند،  این امکان را می دهد  تا بتوانند نسبت به تولید و صادرات این محصول اقدام کنند.

شرکت Irplastics دارای سابقه طولانی و درخشان در زمینه انواع تولید و تامین انواع محصولات پلیمری است.  این شرکت توانسته با هدف تامین مواد پلیمری مرغوب و با کیفیت و همچنین رضایت مندی مشتریان در ارائه محصولات و خدمات به خوبی بدرخشد. به طوری که محصولات ارائه شده توسط شرکت Irplastics مطابق با استانداردهای جهانی تهیه می گردد.

فیلم استرچ صادراتی دارای فرمول خاص می باشد که از قابلیت کشسانی و چسبندگی بالایی برخوردار است.  همچنین قابلیت کشسانی آن را می توان تا ۶۰۰ % نیز برآورد کرد.  مواد پلی اتیلنی موجود در ترکیب و فرمولاسیون این محصول با کیفیت درجه یک است که با توجه به نیاز مشتریان اندازه و مقدار آن متفاوت بوده، که البته درجه خلوص و مرغوبیت آن یکی می باشد.

 

صادرات استرچ فیلم

 

ویژگی ها و کاربردهای استرچ فیلم

استرچ ها فیلم ها دارای تنوع بسیاری هستند که در صنایع مختلف از جمله بسته بندی غذایی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.  اما به طور کلی می توان ویژگی های زیر را برای آنها تعریف کرد که عبارتند از:

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت و باران
  • دارای خاصیت کشسانی بالا
  • مقرون به صرفه بودن به لحاظ صرفه جویی در زمان و کار
  • دارای مقاومت حرارتی بین ۴۰- تا ۸۰+
  • انعطاف پذیر و مقاوم (عدم پارگی به هنگام بسته بندی لبه های تیز )
  • دارای ضخامت استاندارد ( استرچ فیلم های دستی )

همچنین با دارا بودن چسب موجود در استرچ فیلم به هیچ گونه چسبی جهت بسته بندی محصولات نیاز ي نیست. اغلب شرکت های تولید کننده استرچ فیلم ها را به صورت رول های ۲ کیلویی و نیز رول های جامبو ارائه می دهند.  همچنین می توان طبق سفارش مشتری فیلم استرچ را با استفاده از بوبین ها در وزن های مختلف ( ۲۵۰ گرم بیشتر ) نیز تولید کرد.

شرکت Irplastics با بهره گیری از استانداردهای جهانی و با توجه به نیاز مشتریان در خارج و داخل از کشور محصول استرچ فیلم تولیدی  را در قطرهای مختلف و در بسته بندی های صادراتی طبق سلیقه و درخواست متقاضیان طراحی و ارائه می دهد.

همچنین چسب های به کار رفته در رول های استرچ فیلم های تولید شده توسط شرکت Irplastics از کیفیت درجه یک ( هندی و فرانسوی ) هستند که توسط نیروی متخصص و مجرب و با بهره گیری از دانش فنی و علم روز دنیا جهت کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان تهیه و ارائه گردیده است.

کاربردها و مزایای استرچ فیلم ها

استرچ فیلم ها که نوعی نایلون با پهنای عریض هستند،  و به دلیل مقاومت و خاصیت کشسانی بالا در صنایع بسته بندی و کارخانجات مواد غذایی بسیار کاربرد دارند. استرچ فیلم ها دارای انواع مختلفی می باشند که می توانند برای بسته بندی بسیاری محصولات به جای نایلون ها از آنها استفاده نمود.  همچنین به طور دستی نیز تولید و مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربردهای استرچ فیلم ها شامل موارد زیر هستند:

  • خودروسازی
  • بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی و…
  • بسته بندی دارویی
  • مبلمان اداری و خانگی
  • لوازم آشپزخانه
  • لوله و شیلنگ و غیره

مزیت استفاده از استرچ فیلم ها به نایلون های دیگر در این می باشد که به دلیل خاصیت کشسانی بیشتر مورد توجه کارخانجات و صنایع تولیدی و بسته بندی بوده و به راحتی و با استفاده از دستگاه و یا به صورت دستی تمام سطح محصول را کاملا پوشش می دهند.  زیرا که تولید و طراحی استرچ فیلم ها عریض بوده و همین دلیلی است برای آنکه سطح محصول به طور کامل و محکم پوشانده و بسته بندی شود.

 

قیمت استرچ فیلم

 

دیگر آنکه می توان از این نوع نایلون ها برای بسته بندی اجسام بزرگ نیز استفاده کرد.  همچنین خاصیت کشسانی فیلم استرچ باعث می شود تا محصول به خوبی و محکمی نگهداشته شده و بدون حرکت باقی بماند.  به طوری که می توان چندین کالا را با استفاده از این نایلون به خوبی در کنار هم بسته بندی نمود،  و نیز باعث تمیز ماندن سطح محصول شده و اجازه نفوذ گرد و غبار را نمی دهد.

از سوی دیگر استفاده از استرچ فیلم باعث کاهش هزینه های بسته بندی شده و می توان از حجم زیادی از این محصول برای بسته بندی کالاها در تعداد و حجم بالا نیز استفاده نمود.

قیمت و خرید انواع استرچ فیلم

بسته به نوع ضخامت،  ابعاد رول و میزان کیفیت و غیره قیمت استرچ فیلم مختلف است.  همچنین به دلیل حجم تقاضا به صورت عمده و خرده قیمت استرچ فیلم نیز متفاوت می باشد.

استرچ فیلم ها به دلیل خاصیت بارز کشسانی و حالت چسبندگی فوق العاده ای که دارند،  برای تولیدی ها و کارخانجات بسته بندی بسیار پر کاربرد بوده و از این رو صنایع محصول استرچ فیلم را در حجم بالایی سفارش می دهند. بنابراین برای آنها قیمت عمده بهتر و ارزان تر است.

در  مصارف خانگی نیز با توجه به کارآیی،  استحکام و حالت چسبندگی بالایی که استرچ فیلم ها دارند، می توان گفت که با این حال از قیمت مقرون به صرفه تری نسبت با سایر نایلون های پلاستیکی برخوردار هستند.

این فیلم همچنین به دلیل دارا بودن قیمت پایین در کاهش هزینه های بسته بندی موثر بوده،  به طوری که تعداد زیادی از محصول را می توان با یک رول آن بسته بندی کرد.

صادرات انواع استرچ فیلم

به دلیل بالا بودن نرخ ارز و کیفیت مواد پلیمری و انواع پلاستیک در ایران برای بسیاری از کشورهای همسایه وارد کردن این گونه محصولات به صرفه تر از تولید داخلی می باشد. استقبال صاحبان صنایع و کارخانجات تولیدی بسته بندی در خارج از کشور به خرید استرچ فیلم به دلایلی چون کشسانی بودن،  حالت چسبندگی و استحکام بالا تولید کنندگان ایرانی را بر آن داشته تا بتوانند نسبت به تولید هر چه بهتر و گسترده تر این محصول اقدام نمایند.

در این راستا شرکت Irplastics با چندین سال سابقه در حوزه واردات و صادرات مواد پلیمری از جمله انواع نایلون،  استرچ فیلم مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین محصولات را در این زمینه تولید و ارائه می دهند که می تواند به شما تجار و فعالان بازرگانی کمک نموده تا تجارتی پر رونق را از فروش انواع استرچ فیلم برای خود رقم بزنید.

این شرکت انواع استرچ فیلم صادراتی  در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید و ارائه می دهد که مطابق با استانداردهای روز اروپا تولید و طراحی شده اند.  از جمله مشخصات استرچ فیلم های تولید شده توسط شرکت Irplastics شفافیت بالا،  خاصیت کشسانی و حالت چسبندگی با کیفیت فوق العاده است. همچنین گریدهای صادراتی استرچ فیلم نیز توسط این شرکت تامین و عرضه می شود.

لازم به ذکر است تولید و تحویل نهایی به مشتریان در شرکت افشین کرمی بین۶ تا ۷ روز کاری می باشد.  در حال حاضر نیز استرچ فیلم به کشورهایی چون پاکستان،  ازبکستان،  پاکستان،  برخی از کشورهای اروپایی و غیره صادر می گردد.

شما می توانید جهت سفارش و خرید انواع استرچ فیلم و گریدهای این محصول با کارشناسان فروش ما در بخش پشتیبانی تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

Rate this post