فروش پلی پروپیلن 440L

فروش پلی پروپیلن 440L توسط شرکت بازرگانی کرمی Irplastics با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می پذیرد. شرکت Irplastics با سال ها تجربه در زمینه تامین ، فروش و صادرات انواع پلیمرها و پلاستیک ها در زمینه فروش و صادرات مواد 440L نیز فعالیت دارد. در این مقاله درباره این محصول اطلاعاتی را برای شما ارائه خواهیم داد پس تا پایان با ما همراه باشید.

پلی پروپیلن شیمیایی 440L

مواد 440L یکی از پلی پروپیلن های شیمیایی است که در دسته کوپلیمرها قرار می گیرد. همان طور که می دانید پلی پروپیلن ها به دو دسته ی اصلی هموپلیمر و کوپلیمر تقسیم بندی می شود. این پلیمر چند بعدی در زمینه های مخلفی مانند پلاستیک ها و الیاف به کار می رود. گرید 440L دومین گرید پر فروش در این دسته ای پلیمرهاست.

اگر بخواهیم از ویژگی های پلی پروپیلن 440L بگوییم از نظر ظاهری گرانولی شفاف است که مقاومت در برابر ضربه بالایی در دماهای پایین دارد و سفتی خوب و چقرمگی مناسب را داراست. این مواد به صورت تزریقی مواد کاربرد قرار می گیرد و فرآیندپذیری بالایی دارد.

 

انواع پلی پروپیلن

همان طور که گفته شد پلی پروپیلن ها در دو دسته اصلی هموپلیمر و کوپلیمر تقسیم بندی می شود. هموپلیمر ها در سه دسته بی نظم ،هم نظم و تک نظم تقسیم بندی می شود( اتاکتیک، ایزوتاکتیک، سیندیوتاکتیک)، ویژگی های قابل ذکر برای هموپلیمرها انعطاف پذیری مطلوب ، تشکیل فیلم شفاف و چسبندگی بالا است و کاربرد آن در زمینه چسب چوب ، چسب بسته بندی ، آهار فرش ماشینی ،موکت ،پارچه می باشد.

کوپلیمرها بر اساس ساختاری که دارند به دو صورت شاخه ای و خطی وجود دارند و از مهم ترین انواع آن می توان به کوپلیمرهای خطی ، دسته ای ، رندوم ، پیوندی و تناوبی اشاره کرد.این مواد مقاوم در برابر رشد ترک ، فرآیندپذیری خوب و مقاومت در برابر ضربه بالایی دارند.

 

فروش پلی پروپیلن 440L

 

از جمله مهم ترین تفاوت های هموپلیمر و کوپلیمرها آن است که هموپلیمر ها دارای استحکام بالا هستند و در مقابل کوپلیمرها نرم ترند اما مقاومت به ضربه بهتری دارند. هموپلیمرها نیز مقاومت شیمیایی بالا ، سفتی خوب و جوش پذیری بالایی دارند و کوپلیمرها دوام بالاتر ، فرآیند پذیری بهتر و زبری بیشتری دارند. هموپلیمرها فود گرید هستند اما کوپلیمرها برای کاربرد تماس با مواد غذایی توصیه نمی شود.

 

کاربرد پلی پروپیلن 440L

مواد 440L در در زمینه های مختلفی از جمله صنایع بسته بندی ، ساخت چمدان و سطل های رنگ ، صندوق ها ، باتری ها ، اسباب بازی های بزرگ ، خودرو ، کالاهای مصرفی و لوازم خانگی است. مواد پلی پروپیلن دارای وزن سبک ، مقاوم در برابر فرسایش ، قیمت مناسب ، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی ، مقلوم در برابر تغییرات آب و هوایی ، اتصال آسان و عایق در برابر جریان الکتریکی می باشند.

قیمت پلی پروپیلن 440L

قیمت پلی پروپیلن 440L بر اساس نوسانات ارزی و نوع و کیفیت مواد به کار رفته در آن می تواند متغیر باشد و از آن جایی که کاربردهای مختلفی در موارد مختلفی دارد بنابراین در بازار خرید و فروش جهانی نیز محصولی مهم و رقابتی است. پتروشیمی جم این محصول را تولید و عرضه می کند. تعرفه گمرکی کوپلیمرهای پروپیلن ۳۹۰۲۳۰ می باشد.

 

فروش پلی پروپیلن 440L

بازرگانی کرمی با سال ها تجربه در زمینه تامین و فروش پلی پروپیلن 440L و صادرات مواد 440L و دیگر گریدهای صادراتی مواد پلیمری آماده است تا بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در باره ی نحوه فروش مواد 440L با گروه بازرگانی افشین کرمی تماس حاصل نمایید.

Rate this post