صادرات مواد BL3 به روسیه

در این مقاله می خواهیم درباره صادرات مواد BL3 به روسیه نکاتی را ارایه دهیم چرا که برای صادرات هر محصول نخستین قدم آشنایی با آن محصول ویژگی ها و کاربرد آن می باشد و پس از آن نیز اطلاعاتی را درباره نحوه صادرات خواهیم گفت. پس تا به انتها با ما همراه باشید.

ویژگی ها و کاربرد پلی اتیلن سنگین HDPE

پلی اتیلن سنگین یکی از انواع گریدهای پلی اتیلنی است که دارای میزان چگالی یا دانسیته بالایی می باشد و عمدتا برای تولید لوله ها و بطری ها و .. مورد کاربرد قرار می گیرد. HDPE دانسیته بین 0.941 تا 0.965 دارد و در صورتی که در مقابل حرارت قرار بگیرند انعطاف پذیری بالایی پیدا می کنند. مواد BL3 نیز در این دسته قرار می گیرند.

پلی اتیلن سنگین یکی از محبوب تری پلیمرهاست و کاربردهای وسیعی در حوزه های مختلف دارد. این مواد به دلیل بالا بودن وزن مولکولی ، فرآیندپذیری بالای را نیز دارد یعنی در فرآیندهایی مانند فشرده سازی ، پخت و ریخته گری عملکرد بسیار خوبی را داراست. به دلیل داشتن ویژگی های خاصی مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی، سبکی و هزینه تولید پایین جایگزین بسیار مناسبی برای فلزات در صنایع مختلف مانند خودروسازی ، آب و فاضلاب و … شده است.

کاربردهایی که برای پلی اتیلن های سنگین ذکر می شود بسیار متنوع و وسیع است که در این قسمت به چند کاربرد اشاره خواهیم کرد:

ساخت اسباب بازی

قطعات خودرو

بطری های پلاستیکی

لوله های پلاستیکی

تجهیزات ورزشی

قطعه های الکترونیکی

ظروف نگهدارنده مواد غذایی

کیسه های بسته بندی مواد غذایی و دارویی

محفظه مواد شیمیایی

و …

 

 

مزایای استفاده از HDPE

قیمت پایین و کاهش هزینه ها

ضد رطوبت

فود گرید

مقاومت در برابر ضربه

مقاومت در برابر مواد شیمیایی

پردازش سریع و راحت

معایب استفاده از HDPE

اشتعال پذیری

ظرفیت دمایی پایین

انبساط حرارتی بالا

فرسایش در برابر هوا

 

 

صادرات مواد BL3 به روسیه

 

ویژگی ها و کاربرد مواد BL3

مواد BL3 مقاوم در برابر ترک ناشی از تنش های محیطی است و سفتی و استحکام به ضربه قابل قبولی دارد و یکی از پلیمرهای بسیار پرمصرف در زمینه تولید قطعات بادی و ورق های بسته بندی و ظروف غذایی می باشد. دیگر ویژگی قابل ذکر برای این محصول جریان پذیری مناسب است.

مواد BL3 در دسته پلی اتیلن های سنگین قرار می گیرند بنابراین کمیزان دانسیته بالایی نیز دارند و به دلیل آن که قالب گیری برای ان به صورت بادی است در دسته پلی اتیلن های بادی قرار می گیرد.

همچنین در بازارهای خرید و فروش این گرید به بی ال بادی نیز معروف بوده و در دو مدل on grade و off grade خرید و فروش می گردد. گرید bl3 همانند سایر پلی اتیلن های سنگین یک ترموپلاستیک گرمانرم بوده و برای ساخت ظروف بادی، ظروف نگهدارنده، قوطی ( قوطی ریکا، شامپو، قوطی مواد شوینده و …)، محصولات با فرآیند قالب گیری ضربه ای کوچک، بسته بندی دارویی کاربرد دارد.

قیمت و خرید گرید BL3

از دلایلی که این گرید از گریدهای پر متقاضی می باشد آن است که دارای کاربردهای متعدد و زیادی است و در صنایع مختلف چه صنایع غذایی چه صنایع دیگر مانند کشاورزی کاربرد دارد. دیگر دلیلی که اشتیاق را به سمت خرید گرید BL3 می آورد قیمت مناسب گریدهای پلی اتیلنی است که در نهایت میزان هزینه های تولید را کاهش داده و سود بیشتری را به ما خواهد داد ، بنابراین صرفه اقتصادی نیز موجب جذب خریداران این محصول می گردد.

تولیدکنندگان گوناگونی HDPE BL3 را تولید و عرضه می کنند مانند پتروشیمی جم ، مارون و باختر. همان طور که می دانید عوامل مختفی بر قیمت نهایی این محصول در بازار اثر می گذارند و بنابراین قیمت های فیک و مختلفی در بازار وجود دارد که موجب سرگردانی و حتی متضرر شدن مشتریان می شود.

در این زمینه شرکت Irplastics از تامین کنندگان اصلی bl3 به فعالان اقتصادی با ارایه بهترین محصول به لحاظ کیفیت و قیمت مناسب یاری می رساند. شما می توانید جهت استعلام قیمت واقعی و تهیه مواد پلیمری با کیفیت درجه یک با تیم بازرگانی افشین کرمی در ارتباط باشید.

مزرهای ایران و روسیه

مروزه افراد بر حسب شرایط و نیازی که دارند می توانند از روش های مختلفی جهت انتقال بار خود به روسیه استفاده کنند. در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

روش زمینی یکی از روش های انتقال به به روسیه است که به دو روش ریلی و ترانزیت انجام می پذیرد. در روش ریلی توسط مرزهای ریلی آستارا ، سرخس و اینچه برون بار مورد نظر انتقال می یابد. در روزش ترانزیت نیز از مرز بازرگان و مسیر کشور قزاقستان آذربایجان به صورت دربستی و با تریلی بار مورد نظر انتقال می باید که این روش هزینه پایین تری را نسبت به روش های دیگر دارد.

روش هوایی دیگر روش محسوب می شود که عمدتا برای بارهای تجاری در میزان وزن های پایین از یک تن است که در زمینه پلیمرها مورد استفاده نیست و به صورت کلی طرفداران اندکی دارد.

یکی از مهم ترین فعالیت های تجاری در سطح تجارت بین المللی صادرات کالا به روسیه است. کشور روسیه کشوری در حاشیه دریای خزر است و مرز آبی با ایران دارد و مسافت آن به لحاظ جغرافیایی نزدیک است این کشور یک منطقه اقتصادی بالقوه با پتانسیل بالا برای صادرات مواد پلیمری از جمله مواد BL3 می باشد که ظرفیت بالایی را برای صادرات دارد.

 

صادرات مواد BL3 به روسیه

نحوه صادرات به روسیه

برای بازاریابی جهت صادرات کالا به روسیه ابتدا باید روش مذاکره با شرکت های خریدار را یاد گرفته و بتوان کالاهای رقیب را در بازار روسیه شناسایی نمایید.  همچنین بررسی کیفیت کالاهای صادراتی از جمله موارد ضروریست که برای خریداران روس حائز اهمیت می باشد.

از جمله مزایای صادرات به روسیه فرصت به وجود آمده در برهه زمانی کنونی که روسیه روابط خود را با اروپا کم کرده است ، ایران می تواند این فرصت را مغتنم شمرده و از فضای ایجاد شده برای نیازهای این کشور استفاده نماید. روسیه در طی سال های اخیر رشد جمعیتی بالایی داشته است که این امر نشان دهنده نیازهای رو به افزایش این کشور برای کالاهای مختلف می باشد. ایران و روسیه از طریق دریای خزر مرز مشترک آبی با یکدیگر دارند و این امر باعث می شود تا هزینه های حمل و نقل کاهش پیدا کند و امکان حمل و نقل با استفاده از روش های مختلف فراهم است.

شرکت Irplastics از پیشگامان در عرصه تهیه و تامین مواد پلیمری و مواد اولیه پلاستیک توانسته در داخل و خارج از کشور مشتریان و خریداران زیادی داشته باشد. زیرا که این شرکت محصولی با کیفیت و مرغوب را به مشتریان خود عرضه می کند. از این رو متقاضیان می توانند با قیمتی مقرون به صرفه، هزینه های خود را کاهش دهند و سود بیشتری کسب کنند.

برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر جهت صادرات مواد BL3  به روسیه  و نحوه همکاری و کسب مشاوره با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

Rate this post