برترین صادر کننده مواد اولیه پلیمری؛ کامپاند

کشور ما ایران یکی از منابع غنی و طبیعی نفت، گاز، مواد معدنی است که با تولید محصولات پلیمری و پتروشیمی یکی از منابع با ارزش اقتصادی در زمینه صادرات باشد. شرکت Irplastics برترین صادرکننده مواد اولیه پلیمری از جمله انواع کامپاند و 5110HDPE, AA209LLDPE, BL3HDPE, EX5 HDPE, F7000 HDPE, N/BPe100 غیره که به صورت مرغوب و استاندارد به بازارهای مورد نیاز در جهان عرضه می کند.

خدمات اصلی این شرکت ارایه مهم ترین مواد پلیمری مورد نیاز می باشد که امروزه در صنایع مختلف کاربردهای گسترده و متنوعی دارند. در این مقاله از سایت Irplastic.com به توضیحاتی مفصل در این باره می پردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

بازار صادراتی مواد پلیمری

مهم تربن بازارهای صادراتی مواد پلیمری ایران، کشورهای همسایه، برخی از کشورهای اروپایی و شرق و غرب آفریقا هستند که از پتاسیل های خوبی برای صادرات بهره مند می باشند.

امروزه محصولات پلاستیکی و مواد پلیمری جایگاه ویژه ای را در صنایع مختلف به خود اختصاص داده اند، و به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه  و نیز کیفیت استاندارد و بالا جایگزین محصولات غیر پلیمری شده اند. از انواع مواد پلیمری می توان به پلی اتیلن ها، پلی پروپیلن ها، ABS  و غیره اشاره کرد که به صورت مواد خام و کامپاند، مواد نو و ویرجین عرضه می شوند.

گستردگی و تنوع مواد پلیمری با پیشرفت تکنولوژی و دانش فنی به روز در حال افزایش بوده و از این رو نوآوری هایی را به قطعات و محصولات پلاستیکی می بخشد که کاربردهای آنها رو به افزونی ست. به طوری که امروزه نیز استفاده از محصولات پلاستیکی هزینه های مقرون به صرفه و کاربری های مختلف را برای صنایع مختلف ایجاد نموده است. این موضوع فرصت خوبی را برای تجار و تولید کنندگان در صنایع پلاستیک فراهم می آورد تا با تولید و ارایه محصولات جدید بتوانند درآمد خوبی را در این زمینه کسب نمایند.

شرکت Irplastics یکی از تامین کنندگان و صادر کنندگان معتبر در زمینه تجارت انواع مواد اولیه پلاستیک و کامپاند به تجار و افرادی که در زمینه تولید  مواد پلیمری فعالیت دارند، پیشنهاد می کند تا از طریقی امن با هزینه مقرون به صرفه اقدام به صادرات این مواد نمایند. از مهم ترین خدمات این شرکت در این زمینه شامل استعلام قیمت به روز، ارایه مواد با کیفیت بالا می باشد.

 

برترین صادر کننده مواد اولیه پلیمری؛ کامپاند

 

صادرات کامپاند پلیمری

به دلیل گستردگی و تنوع کاربردهای مواد پلیمری تولید کنندگان راه هایی را برای کاهش قیمت محصولات جدید به شکل کامپاند و مستربیج ارایه می دهند که با استقبال زیادی از مصرف کنندگان در صنایع رو به رو شده است.

کامپاندها در واقع ترکیبی از افزودنی هایی هستند که به مواد پلیمری اضافه شده تا خواص ویژه ای را به محصولات نهایی بدهند. در واقع در تولید محصول با استفاده از کامپاند قیمت محصول کاهش و کیفیت آن افزایش می یابد. به همین دلیل استقبال این مواد در صنایع زیاد بوده و می تواند فرصت خوبی برای فعالان اقتصادی و صادرکنندگان برای سود بیشتر باشد.

با این حال با توجه به افزایش محصولات پلیمری رقابت در این عرصه زیاد شده و تشخیص کامپاند اصل از فیک آن با مشکلاتی است. از این رو پیشنهاد می کنیم تا با شناخت و آگاهی مواد پلیمری و مراجعه به شرکت های معتبر اقدام به خرید و تهیه این محصولات نمایبد.

از طرفی صادرات مواد پلیمری ممکن است افراد مبتدی را با چالش هایی رو به رو کند، که بهترین راه مشاوره و کمک از افراد حرفه ای می باشد.

تیم بازرگانی افشبن کرمی با چندین سال سابقه درخشان و ترخیص کالا و ارایه خدمات در زمینه واردات و صادرات با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان مجرب بهترین راهکار را جهت صادرات کم هزینه و سریع ترین زمان ارایه می دهند.

بهترین مقاصد تجاری برای صادرات انواع مواد پلیمری و کامپاند توسط شرکت Irplastice کشورهای چین،، پاکستان، ترکیه، آذربایجان، افغانستان و سایر کشورهای همسایه به دلیل فاصله نزدیک جغرافیایی و اشتراکات فرهنگی هستند. همچنین این شرکت با داشتن نمایندگانی، بازارهای هدف را به خوبی شناسایی کرده و اینگونه از صرف وقت و هزینه اضافی جلوگیری به عمل می آورند.

 

برخی از خدمات مهم شرکت Irplasticse

 

شرکت Irplastics با بیش از ده سال تجربه و با ارایه خط مشی های خاص خدمات خود را جهت حداکثر رضایتمندی مشتریان و تجار بهینه سازی و به روز رسانی نموده و گسترش می بخشد. از این رو افرادی که با این شرکت همکاری می کنند شامل خدمات و مزایای ویژه آن نیز خواهند بود.

از جمله اصلی ترین خدمات این شرکت تحقیقات گسترده توسط متخصصین و کارشناسان جهت پیدا کردن بازارهای جدید، شرکت در نمایشگاه های بین المللی جهت بازاررسانی محصولات با کیفیت و درجه یک به مشتریان خارجی با حضور نمایندگان شرکت، تحلیل رقبا در بازارهای کنونی، استفاده از استراتژی های نوین جهت ورود به بازارهای جهانی و گسترده، ثبت علایم تجاری در کشورهای مقصد و غیره می باشد.

همان طور که در طی مقاله مطرح شد برترین واحد ارائه دهنده خدمات صادرات مواد پلاستیک ، شرکت بازرگانی افشین کرمی Irplastics می باشد که انواع خدمات بازرگانی مانند صادرات مواد اولیه پلاستیک ، واردات مواد اولیه پلاستیک ، فروش مواد اولیه پلاستیک ، تامین مواد اولیه پلاستیک و صادرات مواد اولیه پتروشیمی را ارائه می دهد.

بازرگانی افشین کرمی با بیش از ده سال تجربه و با خط مشی کسب درجات بالای رضایتمندی مشتریان از طریق ارائه خدمات نوین و با کیفیت ، گسترش خدمات قابل ارائه و به تبع آن افزایش قراردادها و انتخاب مواد اولیه با بهترین کیفیت و با شناخت بالا درباره بازار می تواند بهترین خدمات بازرگانی را ارائه می دهد و آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

این شرکت همچنین مواد پلیمری را با کیفیت مرغوب و استاندارد تهیه و تامین نموده و به مشتریان ارایه می دهد. خدمات بهینه این شرکت مورد توجه مشتریان خاص در سطح جهانی بوده و به همین منظور همواره مورد تایید است.

شما نیز می توانید جهت هر گونه سوال و یا ابهامی و یا در صورت رفع مشکل در زمینه خرید و فروش، واردات و صادرات مواد پلیمری با کارشناسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.

 

Rate this post