صادرات مواد 0035 به روسیه

برای صادرات هر محصولی قدم اولیه آن است که درباره ویژگی ها ، کاربردهای محصول و بازار هدف اطلاعاتی را کسب نماییم و سپس اقدام به صادرات کنیم ، بنابرین برای صادرات مواد 0035 به روسیه لازم است درباره روسیه به عنوان بازار هدف و پلی اتیلن سنگین 0035 داده ها و اطلاعات لازم را بدانیم. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را به صورت اجمالی ارایه دهیم و بهترین بازرگانی در زمینه صادرات مواد پلیمری به روسیه را به شما معرفی کنیم ، پس تا به انتها با ما همراه باشید.

 

انواع پلی اتیلن – ویژگی ها و کاربرد

پلی اتیلن به دلیل ویژگی های خاصی که دارد یکی از محبوب ترین ، پر مصرف ترین و پرکاربردترین مواد پلیمری موجود در سطح جهان است که مواد 0035 نیز در زمره این دسته از پلیمرها قرار می گیرد. پلی اتیلن ها از نفت خام به دست می آیند و آرایش مولکول ها در این مواد به صورت زنجیره ای ست و ساختاری کریستالی دارد.

این مواد به علت خاصیت سمی نبودن در صنایع غذایی بسیار پرکاربرد و پر استفاده هستند و به طور کلی با توجه به وزن مولکولی گوناگونی که دارند کاربردهای متفاوتی را نیز دارا هستند. به طور مثال آن دسته از مواد پلی اتیلنی که وزن مولکولی کمتری دارند در زمینه تولید روان کننده ها مورد استفاده قرار می گیرند و ان دسته که وزن مولکولی بالاتری دارند برای تولید واکس های قابل ترکیب با پارافین استفاده می شوند.

شاید تاکنون دسته بندی های متفاوتی را برای مواد PE مشاده کرده باشید اما رایج ترین و بهترین اسن دسته بندی ها بر حسب میزان چگالی با دانسیته آن ها بوده است. از جمله عوامل موثر بر این نوع از دسته بندی تعداد شاخه های پلیمری ، نوع و اندازه ی آن ها می باشد.

بر اساس این تقسیم بندی این مواد به سه دسته اصلی تقسیم می شوند : پلی اتیلن سبک خطی LLDPE ، پلی اتیلن سبک LDPE و پلی اتیلن سنگین HDPE . البته انواع دیگری از تقسیم بندی ها وجود دارد اما رایج ترین تقسیم بندی ، مورد ذکر شده است. مواد 0035 در دسته پلی اتیلن های سنگین HDPE  ها قرار می گیرند.

پلی اتیلن های سبک خطی LLDPE دارای کمترین میزان دانسیته و HDPE  یا پلی اتیلن های سنگین بیشترین میزان دانسیته را در بین سه نوع ذکر شده دارا هستند. از پلی اتیلن سبک LDPE بیشتر در زمینه تولید وسایل پلاستیکی در آشپزخانه مانند بشقاب ها و لیوان های پلاستیکی استفاده می شود و پلی اتیلن های سنگین HDPE برای تولید اتصالات لوله کشی و انواع لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دیگر کاربردهایی که می توان برای مواد پلی اتیلنی نام برد عبارتند از تولید وسایل اسباب بازی ، مصالح عایق ساختمانی ، روکش کابل های برق و عایق کابل ، جعبه های پلاستیکی ، خودروسازی ، لوازم خانگی ، لوله های آب و فاضلاب ، انواع مخازن و محفظه ها و … .

 

صادرات مواد 0035 به روسیه

 

 

پلی اتیلن سنگین 0035

مواد HB0035 یک گرید قالب گیری بادی پلی اتیلن با چگالی بالا و با وزن مولکولی بالا است که رفتار اکستروژن قالب گیری دمشی و خواص مکانیکی برتر را ترکیب می کند. اقلام قالب‌گیری دمشی ساخته شده از HB 0035 استحکام ضربه‌ای بالا و مقاومت در برابر ترک خوردگی استرس و سفتی بالا را نشان می‌دهند.

HB 0035 حاوی آنتی اکسیدانی برای محافظت از پلیمر در برابر تخریب در طول پردازش است. HB 0035 یک ترموپلاستیک بسیار کریستالی و غیر قطبی است و دارای مقاومت شیمیایی عالی و مقاومت در برابر ضربه فوق العاده در شرایط محیطی و حتی در دماهای سرد است.

 

کاربرد پلی اتیلن سنگین گرید 0035

کاربرد اصلی مواد 0035 جهت تولید بطری ها ، ظروف ، قالب گیری دمشی کوچک می باشد. بطری های ساخته شده از این مواد در حجم پایین تر از 5 لیتر هستند ، دیگر کاربردها برای ساخت صندلی های قرار گرفته در فضای باز ، کابل الکتریکی ، فیلم ، ورق ، لوله ها و مجرا ها است.

HB0035 را می توان در اکثر انواع تجهیزات قالب گیری دمشی از جمله اکسترودرهای HDPE یا LDPE پردازش کرد. برای تولید کالاهای توخالی در فرآیند قالب گیری دمشی اکستروژن مناسب است.

قیمت و خرید HDPE 0035

گرید 0035 در بسته بندی های 25 کیلوگرمی به کشور مقصد صادر می شود. اگر بخواهیم قیمت مواد 0035 را بگوییم باید خاطر نشان کرد که عوامل مختلفی از جمله قیمت جهانی ، جو بازار و قیمت ارز بر قیمت نهایی این مواد اثرگذار است ، به همین دلیل تجار ممکن است با قیمت های متفاوتی در بازار مواجه شوند که ان ها را دچار سردرگمی کند و پروسه تجاری آنان را با مشکلات و تعویق هایی مواجه کند، بدین صورت که در نهایت متحمل ضررهایی نیز بشوند چه مالی چه زمانی.

شرکت بازرگانی کرمی Irplastics با سال ها سابقه درخشان و حضور فعال و پررنگ در بازار پلیمری از صادرکنندگان و تامین کنندگان اصلی مواد پلمیری خصوصا مواد پلی اتیلنی است، لذا برای استعلام قیمت دقیق ، به روز و منصفانه برای تامین گرید HDPE 0035 با درجه کیفیت بالا یا درجه یک و دریافت بهترین خدمات و تجربه بهترین همکاری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

صادرات مواد 0035 به روسیه

 

مرزهای ایران و روسیه

باید توجه داشت که بر حسب نیاز و شرایط باید روش انتقال بار به روسیه اتخاذ شود که در ادامه به روش ها و مرزهای مختلفی که ایران با روسیه دارد گریزی خواهیم زد.

روش زمینی یکی از روش های انتقال به به روسیه است که به دو روش ریلی و ترانزیت انجام می پذیرد. در روش ریلی توسط مرزهای ریلی آستارا ، سرخس و اینچه برون بار مورد نظر انتقال می یابد. در روزش ترانزیت نیز از مرز بازرگان و مسیر کشور قزاقستان آذربایجان به صورت دربستی و با تریلی بار مورد نظر انتقال می باید که این روش هزینه پایین تری را نسبت به روش های دیگر دارد.

روش هوایی دیگر روش محسوب می شود که عمدتا برای بارهای تجاری در میزان وزن های پایین از یک تن است که در زمینه پلیمرها مورد استفاده نیست و به صورت کلی طرفداران اندکی دارد.

روش دریایی نیز در جنوب و شمال ایران انجام می پذیرد بدین صورت که در شمال ایران از بندر انزلی ، بند نوشهر ، بندر فریدون شهر و آستارا امکان پذیر می باشد و در جنوب کشور نیز از طریق بند عباس ، چابهار ، بوشهر و بندر امام انجام می پذیرد. تجار و بازرگانان ایرانی بیشتر روش زمینی و دریایی را برای انتقال بار خود به روسیه انتخاب می کنند. بازرگانی افشین کرمی بر حسب شرایط مشتری جهت صادرات مواد 0035 به روسیه بهترین راه را به مشتری ارایه خواهد داد.

 

نحوه صادرات مواد پلیمری به روسیه

اگر تاجران و صادرکنندگان ایرانی بتوانند تنها دو درصد از واردات کشور روسیه را از آن خود کنند می توانند در حدود 5 میلیارد دلار از این بازار را نصیب خود کنند که رقم بسیار قابل توجهی می باشد. مصرف کنندگان در بازار روسیه  کیفیت را مقدم بر قیمت کالا می دانند و توجه بسیار زیادی به کیفیت کالای مورد نظر دارند لذا اگر محصول با کیفیت ارایه دهید حتما انتخاب آن ها خواهید بود.

مهم ترین شرکای واردات به روسیه ، چین ، آلمان ، بلاروس و ایالات متحده هستند اما با توجه به شرایط به وجود امده در جنگ اوکراین و محدودیت های تجاری که در این کشور رخ داده است خلاهایی در این کشور به وجود آمده که تجار ایرانی می توانند از این فرصت استفاده کرده و حضور فعال خود را در این بازار بیشتر کنند و خلاهای این بازار را پر کنند.

شرکت Irplastics از پیشگامان در عرصه تهیه و تامین مواد پلیمری و مواد اولیه پلاستیک توانسته در داخل و خارج از کشور مشتریان و خریداران زیادی داشته باشد. زیرا که این شرکت محصولی با کیفیت و مرغوب را به مشتریان خود عرضه می کند. از این رو متقاضیان می توانند با قیمتی مقرون به صرفه، هزینه های خود را کاهش دهند و سود بیشتری کسب کنند.

برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر جهت صادرات مواد 0035 به روسیه  و نحوه همکاری و کسب مشاوره با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

Rate this post