صادرات کامپاند bl3

کامپاند bl3 یکی از محصولات پر فروش در بین مواد پلیمری پلی اتیلن می باشد که به دلیل کاربردهای زیاد و متنوع در حوزه محصولات شوینده نظیر شامپو و بسته بندی و سایر موارد و نیز قیمت ارزان مورد توجه تجار و فعالان اقتصادی است.

ما در این مقاله از سایت Irplastics.com سعی داریم تا شما علاقه مندان در حوزه صادرات کامپاند bl3 را هر چه بیشتر با ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه آشنا کنیم تا با آگاهی کامل نسبت به خرید و صادرات این محصول اقدام نمایید. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کامپاند پلی اتیلن bl3

قبل از آنکه به موضوع صادرات در زمینه کامپاند پلیمری bl3 بپردازیم،  باید اطلاعاتی را در مورد انواع کامپاند بدانید.  اینکه کامپاند چیست و چگونه تولید شده و چه کاربردهایی دارد می تواند به شما در تشخیص این محصول از نوع بی کیفیت و درجه دو آن کمک نماید.

ما در مطالب قبلی در مورد کامپاند توضیحاتی را ارائه دادیم ( رجوع شود به مطلب صادرات کامپاند پلیمری ).  همانطور که می دانیم کامپاند یکی از محصولات پلیمری با ترکیباتی بر پایه پلیمر می باشد که برای مصارف مختلف در صنایع کاربرد فراوان دارد.

کامپاندها بر اساس ترکیبات و مواد پلیمری و نیز کاربردهایی که دارند دارای انواع مختلفی هستند.  از اصلی ترین و پر مصرف ترین کامپاندها می توان به کامپاند پلی اتیلن و پلی پروپیلن اشاره نمود. هر یک از این کامپاندها دارای گریدهای مختلفی می باشند که برای مصارف خاص کاربرد دارند. کامپاندهای اغلب به شکل گرانول و یا مواد پودری تولید می شوند که استفاده های گوناگونی می توان از آنها نمود.

کامپاند bl3 یکی از انواع گریدهای پلی اتیلن از نوع سنگین است که در ساخت محصولاتی چون انواع بطری،  کیسه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

 

صادرات کامپاند bl3

 

کامپاند پلی اتیلن که شامل دسته هایی در  نوع سنگین و سبک هستند که بیش از ۶۰ درصد مصرف را در بین محصولات پلیمری به خود اختصاص داده اند. کامپاند پلی اتیلن به لحاظ اقتصادی قیمت مقرون به صرفه ای داشته و سازش پذیری و مقاومت خوبی در برابر تنش های محیطی دارد. به ویژه پلی اتیلن های سنگین که از استحکام کششی و مقاومت بالایی برخوردارند.

ساختار و ویژگی های کامپاند پلی اتیلن bl3

ساختار کامپاند پلی اتیلن bl3 خطی و با انشعاب کم بوده و به دلیل استحکام کششی بالا و انعطاف پذیری مناسب برای ساخت انواع بطری، اسباب بازی و سایر محصولات مناسب است.  این محصول همچنین جزو محصولات با چگالی بالا می باشد و یک ترموپلاست با قیمت ارزان است.

از دیگر ویژگی های این محصول مقاومت عالی آن در مقابل اکثر حلال ها می باشد و به همین دلیل برای ساخت کیسه ها،  بطری و غیره مناسب است. همچنین در برابر مواد شیمایی ( اسیدهای رقیق و مواد قلیایی و الکل ها ) مقاومت دارد. از مهم ترین ویژگی های این کامپاند تولید آن در دمای مشخص ( بین ۷۰ تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد ) و در فشار لازم ( بین ۱۰ تا ۸۰ بار ) می باشد.

پلی اتیلن سنگین bl3 در دمای پایین به خوبی مقاومت نشان می دهد.  این کامپاند به اشکال مختلف از جمله گرانول و روش پلیمریزاسیون ( دوغاب و فاز گاز ) تولید می شود.  از مزایای اصلی این کامپاند عایق الکتریکی خوب و مناسب بوده که با قابلیت پردازش و قیمت ارزانی که دارد،  در ساخت بسیاری از محصولات پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای کامپاند bl3

از جمله اصلی ترین و مهم ترین کاربردهای کامپاند bl3 می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • ساخت بطری شیر
  • ساخت درپوش های مواد غذایی
  • ساخت بطری شامپو و مواد شوینده
  • ساخت اسباب بازی
  • ساخت لوازم بسته بندی
  • ساخت بشکه های پلاستیکی

محصولاتی نظیر کامپاند پلی اتیلن bl3 در فرآیندهایی نظیر اکستروژن،  قالب تزریقی،  قالب گیری بادی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین می توان از کامپاند دستگاه تزریق پلاستیک برای این دسته مواد جهت تولید و ساخت محصولات متنوع و مختلف پلاستیکی استفاده کرد.

قیمت و خرید کامپاند bl3

قیمت کامپاند bl3 بسیار کمتر از پلی اتیلن این گرید می باشد. همچنین به دلیل قیمت های مناسب در بسیاری از کشورهای جهان کاربرد دارد.  همچنین قیمت های انواع کامپاند و محصولات پلیمری بر پایه پلی اتیلن بر حسب دلار تعیین می شوند.

برخی شرکت های تولید کننده گرید bl3 قیمت را بر اساس نوع تولید و کیفیت آن تعیین می کنند.  بنابراین مواردی نوسانات نرخ ارز،  نوع تولید کننده،  کیفیت مواد اولیه و غیره از عواملی هستند که در تعیین قیمت نهایی محصول تاثیر گذار هستند.

 

 

قیمت کامپاند BL3

 

در ایران بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات پلیمری انواع کامپاند از جمله گرید bl3 را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهند.  از آنجایی که نرخ ارز همواره در حال تغییر می باشد، و استعلام قیمت واقعی به لحاظ نوع کیفیت محصول با مشکلاتی همراه است.  از این رو شما می توانید جهت استعلام قیمت به روز و خرید کامپاند bl3 با کیفیت بالا و مرغوب از طریق کارشناسان ما در سایت Irplastics.com اقدام کنید.

صادرات کامپاند bl3

ایران یکی از اصلی ترین بازارهای جهانی در زمینه محصولات پلیمری است.  همه ساله نیز تناژ بالایی ( بیش از ۱۰۰ میلیون دلار ) از انواع مواد پلیمری به ویژه پلی اتیلن توسط تولید کنندگان داخلی تهیه و به کشورهای مختلف صادر می شود. زیرا که صادرات مواد پلیمری یکی از مهم ترین منابع کسب درآمد ایران است.

از جمله اصلی ترین کشورها برای صادرات انواع کامپاند پلی اتیلن و گریدهای bl3 و غیره ترکیه،  چین،  هندوستان و برخی از کشورهای اروپایی می باشد. مواد پلیمری اتیلن و گریدهای آن و انواع افزودنی هایی و محصولات کامپاند بر پایه پلی اتیلن بیش از ۸۰ درصد مواد اولیه وسایل روزانه است. از این رو صادرات انواع گریدهای پلیمری پلی اتیلن بالاخص در حوزه کامپاند bl3 می تواند برای فعالان اقتصادی سودهای فراوانی را به ارمغان آورد.

کامپاند پلی اتیلن سنگین bl3 به دلیل چگالی و استحکام بالا برای تولید انواع ورق و اسباب بازی و لوازم بسته بندی و بشکه های پلاستیکی و غیره مناسب است. همچنین اگر درصد کمی پودر میکرونیزه معدنی نیز به گریدهای این کامپاند و سایر محصولات پلی اتیلنی اضافه شود،  در کاهش چشمگیر محصول نهایی نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. همچنین bl3 به لحاظ صادراتی در اولویت های بعدی ( به لحاظ پلی اتیلن نوع سنگین و سبک ) بعد از گریدهای پلی اتیلن سبک قرار دارد.

بخشی از کامپاند bl3 همانند سایر محصولات کامپاند از طریق قراردادهای کوتاه و بلند عرضه و به فروش می رسد.  بخشی دیگر نیز از طریق بورس و سایر موارد دیگر صادراتی معامله می شود.  اما در هر شرایطی برای طی کردن مراحل صادرات نیاز به اخذ مجوز و مدارک جهت صلاحیت و تایید کیفیت محصول می باشد که می توان از طریق شرکت های بازرگانی معتبر برای ترخیص و صادرات اقدام کرد.

تیم بازرگانی افشین کرمی با چندین سال سابقه درخشان خدمات خود را در زمینه تولید و تامین انواع کامپاند و محصولات پلیمری دیگر ارائه می دهد.  شما می توانید جهت ثبت سفارش و خرید و استعلام قیمت محصول گرید bl3 از طریق سایت Irplastics.com اقدام کنید.  جهت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

Rate this post