صادرات مواد 22B03 به روسیه

صادرات مواد 22B03 به روسیه در بسته بندی های 25 کیلوگرمی ، تولید شرکت پتروشیمی مهاباد توسط شرکت بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. بازرگانی کرمی با سال ها تجربه در زمینه صادرات انواع مواد پلیمری و شیمیایی نسبت به صادرات مواد 22B03 به مقاصد مختلف از جمله به روسیه اشراف کامل را دارد و تجربه ی این شرکت ضامن کیفیت مواد اولیه و همکاری با این شرکت است.

برای صادرات مواد 22B03 به روسیه ابتدا می بایست نسبت به گرید مورد نظر ، کاربردها و ویژگی های آن دانش نسبی را داشت و همچنین درباره کشور روسیه نیز به عنوان بازار مورد نظر ، خلاها و کاستی های موجود در این کشور دانش کسب کرد سپس برای صادرات به این کشور اقدام نمود. در این مقاله درباره موارد مذکور و نحوه صادرات به روسیه توضیح خواهیم داد ، پس با ما همراه باشید.

 

پلی اتیلن سبک خطی LLDPE – ویژگی ها و کاربرد

پلی اتیلن سبک خطی یکی از پلی اتیلن ها محسوب می شود که دارای کمترین میزان چگالی یا دانسیته می باشد ، مواد 22B02 در این دسته از پلی اتیلن ها قرار می گیرد بنابراین این گرید هم میزان چگالی پایینی دارد. ویژگی اصلی که مواد LLDPE دارد میزان کشسانی بالا و مقاومت کششی مناسب است و داشتن همین دو ویژگی موجب شده است از جمله گریدها و مواد پر مصرف و پرمتقاضی باشند ، مخصوصا در زمینه تولید نایلکس و نایلون.

این مواد به صورت یک پلیمر خطی هستند که شاخه های کوتاهی نیز دارد و استفاده از این مواد مزایای مختلفی را داراست که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

LLDPE میزان نفود و جذب آب بسیار پایینی دارد و انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز دارد. اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و میزان سود نهایی خود را افزایش دهید این مواد مناسب ترین گزینه هستند چرا که به لحاظ قیمتی نیز از قیمت پایینی برخوردار هستند. میزان فرآیندپذیری این مواد نیز بسیار خوب است.

پلی اتیلن سبک خطی در دمای اتاق محلول است و در دماهای پایین از استحکام بالایی برخوردار می باشد و در مجاورت هوا ماندگاری بالایی را خواهد داشت. رنگ طبیعی این مواد شیری رنگ است و شفافیت قابل قبولی برای تولید فیلم های نازک دارد و در آخر این مواد در ضربه پذیری مناسب و مقاومت شیمیایی بالایی دارد.

کاربردی که LLDPE  دارد زمانی است که بخواهیم محصولی با ضخامت بسیار کم داشته باشیم بهترین گزینه استفاده از پلی اتیلن های سبک خطی است. در صنایع مختلفی مانند صنایع دارویی ، بسته بندی مواد غذایی ، قالب گیری های چرخشی ، تولید کیسه های پلاستیکی ، تولید لوله و اتصالات و … کاربرد دارد. مواد 22B03 زیر مجموعه این دسته از پلی اتیلن های پرکاربرد قرار می گیرد.

 

پلی اتیلن سبک خطی LLDPE 22B03

مواد 22b03 با ظاهر شفاف و چگالی پایین یک پلی اتیلن پر مصرف محسوب می شود و به جهت میزان خاصیت کششی بالا در کنار میزان اسحکام مناسب برای تولید طیف وسیعی از فیلم های بسته بندی کاربرد دارد. ویژگی ها و خواصی که این گرید را منحصر به فرد می کند میزان جذب آب خیلی کم ، قیمت کم و عایق بودن الکتریکی می باشد.

ایت مواد در برابر اسیدها ، الکل ها و بازها نیز مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و به دلیل شفافیتی که دارد برای تولید فیلم های نازک مورد استفاده قرار می گیرد. پردازش پذیری بسیار خوبی را می توان مشاهده کرد و مواد پلی اتیلن 22B03 توسط پتروشیمی مهاباد تولید و عرضه می گردد.

این مواد برای تولید فیلم های کششی ، فیلم لمینت ، بسته بندی های عمومی ، کابل ها ، قطعات پلاستیکی و لوله های پلی اتیلنی مورد استفاده است. برای صادرات مواد 22B03 با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوره ما بهره مند شوید.

صادرات مواد 22B03 به روسیه

مرزهای ایران و روسیه

تا این جا درباره محصول مورد نظر یعنی مواد 22B03 صحبت کردیم و سعی کردیم به صورت اجمالی و مختصر اطلاعاتی را جهت شناخت این گرید ارائه کنیم. در این قسمت وارد بخش جذاب روسیه ، این مقصد صادراتی بکر و مورد غفلت واقع شده می شویم.

از آن جایی که بازرگانی افشین کرمی سال ها در زمینه صادرات و واردات مواد پلاستیک و پلیمر حضور فعال داشته است و تجربه ی زیادی در این زمینه دارد برای صادرات مواد 22B03 به روسیه و دیگر مقاصد صادراتی مورد نظرتان می توانید از این شرکت و خدمات آن بهره بگیرید.

با توجه به شرایط و نیاز مشتری بهترین مواد اولیه ی درجه یک با مناسب ترین قیمت ارائه خواهد شد.در ادامه درباره روش های مختلف و مرزهای مختلف ارسال بار به روسیه توضیحاتی ارائه شده است.

 

روش زمینی یکی از روش های انتقال به به روسیه است که به دو روش ریلی و ترانزیت انجام می پذیرد. در روش ریلی توسط مرزهای ریلی آستارا ، سرخس و اینچه برون بار مورد نظر انتقال می یابد. در روزش ترانزیت نیز از مرز بازرگان و مسیر کشور قزاقستان آذربایجان به صورت دربستی و با تریلی بار مورد نظر انتقال می باید که این روش هزینه پایین تری را نسبت به روش های دیگر دارد.

روش هوایی دیگر روش محسوب می شود که عمدتا برای بارهای تجاری در میزان وزن های پایین از یک تن است که در زمینه پلیمرها مورد استفاده نیست و به صورت کلی طرفداران اندکی دارد.

روش دریایی نیز در جنوب و شمال ایران انجام می پذیرد بدین صورت که در شمال ایران از بندر انزلی ، بند نوشهر ، بندر فریدون شهر و آستارا امکان پذیر می باشد و در جنوب کشور نیز از طریق بند عباس ، چابهار ، بوشهر و بندر امام انجام می پذیرد. تجار و بازرگانان ایرانی بیشتر روش زمینی و دریایی را برای انتقال بار خود به روسیه انتخاب می کنند.

 

صادرات مواد 22B03 به روسیه

 

قیمت مواد 22B03

همان طور که می دانید قیمت مواد پلیمری به عوامل متعددی از جمله قیمت جهانی ، روند یا جو بازار بستگی دارد و در صورتی که از منبع درستی استفاده نکنیم ممکن است در روند صادرات دچار مشکل شویم یا اینکه حتی متحمل ضررهایی شویم. بنابراین برای صادرات مواد 22B03 به روسیه باید به منبعی امین و مطمئن مراجعه کرد که در زمینه صادرات مواد علی الخصوص به روسیه بهترین و قوی ترین تجربه ها را داشته باشد تا روند صادرات بهتر طی شود و در نهایت مشتری رضایت کامل را داشته باشد.

بازار روسیه بیش از تاکید بر قیمت بر کیفیت کالا تاکید دارد و باید این نکته کلیدی را در تهیه مواد اولیه در نظر داشت که مواد درجه یک را از مرجعی مطمئن تامین نمود، شرکت Irplastics سابقه بسیار درخشانی در زمینه ارائه مواد درجه یک با کیفیت بسیار بالا و با قیمت مناسب به مشتریان ارائه دهد ؛ لذا برای استعلام قیمت واقعی و تهیه مواد پلیمری با کیفیت درجه یک با تیم بازرگانی افشین کرمی در ارتباط باشید.

 

نحوه صادرات مواد پلیمری به روسیه

روسیه کشوری بسیار پهناور با ظرفیت بسیار عالی جهت صادرات مواد اولیه پلیمری است و کشورهای مختلفی مانند چین ، امریکا و آلمان به این کشور کالاهای خود را صادر می کنند ولی از بین این کشورها چین صدرنشین صادرات به روسیه است. همان طور که می دانید و در قسمت بالا بیان شد، ایران به لحاظ جغرافیایی فاصله بسیار نزدیکی با روسیه دارد و همین موضوع زمینه بسیار مناسبی را برای صادرات مواد 22b03 به روسیه فراهم کرده است.

یکی از بازارهای بکر با ظرفیت خالی و پتانسیل بسیار عالی برای صادرات مواد پلاستیک و پلیمر در کشور روسیه است و با شناسایی نیازها و خلاهای این بازار می توان با ارائه بهترین گریدهای پلیمری درجه یک بخشی از این بازار پرسود و دست نخورده را از آن خود کرد.

شرکت بازرگانی افشین کرمی در زمینه صادرات مواد اولیه پلیمری به روسیه دانش ، تجربه و سابقه زیادی دارد و در این بخش تبحر و رضایتمندی مشتری قابل توجهی را داراست. برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر جهت صادرات مواد 22B03 به روسیه  و نحوه همکاری و کسب مشاوره با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 

Rate this post