صادرات پلی اتیلن سبک خطی

صادرات پلی اتیلن سبک خطی به عنوان یکی از مواد پرمصرف در سرتاسر جهان توسط بازرگانی کرمی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می پذیرد. در این مقاله می خواهیم درباره ی این پلاستیک پرطرفدار و پرکاربرد مطالبی ارایه دهیم پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

پلی اتیلن سبک خطی LLDPE چیست ؟

 

LLDPE یکی از انواع شاخه های زیر مجموعه پلی اتیلن می باشد که دارای کاربردهای متفاوتی نیز می باشند و سالانه ده ها میلیون تن از این مواد در جهان تولید و عرضه می گردد. به طور عمومی به لحاظ چگالی پلی اتیلن سنگین HDPE چگالی بالاتری دارد و حالت کریستالی تری را نیز داراست.

پلی اتیلن سبک خطی نیز از چگالی پایین ترین برخوردارند. ویژگی های خاص هر کدام از این دسته ها آن ها را برای کاربرد خاصی نیز متناسب نموده است.ویژگی های مهم قابل اشاره برای LLDPE به صورت ساختار به صورت انشعابات زنجیره کوتاه است ، به لحاظ بلورینگی نیز به صورت نیمه کریستالی ، دارای استحکام کششی بالا و مقاومت بالا در برابر ضربه و در برابر سوراخ شدن می باشد.

کاربردهای عمومی ذکر شده نیز برای فیلم های بالشتک ، آسترهای صنعتی ، کیسه های بسته بندی ، کیسه های زباله ، کیسه های با کارایی بالا و … می باشد.

 

صادرات پلی اتیلن سبک خطی

 

 

انواع گریدهای پلی اتیلن سبک خطی

 

گریدهای زیر مجموعه این ترموپلاستیک در تعداد بالا یافت می شوند که در این قسمت به تعدادی از پرمصرف ترین و پرمتقاضی ترین این مواد اشاره می کنیم.

 

LL0209AA 

این گرید پلی اتیلن سبک خطی برای تولید انواع فیلم مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال برای تولید فیلم های بسته بندی مواد غذایی و صنعتی کاربرد دارد و شرکت پتروشیمی اراک تولیدکننده آن می باشد.

LL235F6

این گرید با استفاده از فرآیندهای گازی تولید می شود و برای تولید فیلم و نوارهای کشاورزی و بسته بندی مواد غذایی منجمد کاربرد دارد. تولید کننده آن شرکت پتروشیمی جم می باشد.

LL2420

این گرید در گرید فیلم قرار میگیرد و برای تولید انواع پروفیل پلاستیکی ، کیسه ، فیلم فشرده و دمیده و … استفاده می شود. شرکت تولیدکننده این پلی اتیلن سبک خطی پتروشیمی امیر کبیر می باشد.

 

 

تولیدکنندگان پلی اتیلن سبک خطی

 

تولید کنندگان پلی اتیلن سبک خطی LLDPE در ایران پتروشیمی اراک ، پتروشیمی جم ، پتروشیمی امیرکبیر ، پتروشیمی مهاباد و پتروشیمی لرستان می باشند، هر پتروشیمی گریدهای خاص خود را تولید می کند و در بازار عرضه می نماید. به طور کلی این ماده برای تولید ورق ها ، کیسه ها و حتی لوله ها و محفظه ها نیز مورد استاده قرار می گیرد.

 

خرید پلی اتیلن سبک خطی LLDPE

 

این پلاستیک پرمصرف و پرمتقاضی در پتروشیمی های مختلف با قیمت های مختلف تولید می شود و تغییرات در نرخ ارز و وجود تحریم ها بر قیمت این مواد تاثیر به سزایی دارد. در راستای سهل کردن کار مشتریان تیم بازرگانی افشین کرمی بهترین مواد اولیه را در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت تهیه و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و صادرات با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، کارشناسان ما به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما بوده و از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید.

Rate this post