صادرات اوره 46 درصد

صادرات اوره 46 درصد به عنوان یکی از موادی که توسط پتروشیمی های کرمانشاه و پردیس تولید می شود و توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله درباره ویژگی ها ، کاربرد ، قیمت و نحوه صادرات و فروش اوره 46 درصد مطالبی را به صورت اجمالی ارایه خواهیم دارد ، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی ها و کاربرد اوره

اوره یک ماده جامد ، بی بو ، بی رنگ و غیر سمی است که دارای خاصیت انحلال در آب می باشد.این ماده در زمینه صنعت و کشاورزی کاربرد دارد. در بخش کشاورزی برای تولید کود مورد استفاده قرار می گیرد و در بخش صنعت برای تولید انواع پلاستیک ، سیانات پتاسیم ، چسب ، رزین فرمالدئید اوره ، اوره ملامین فرمالدئید که برای تولید تخته سه لایی مخصوص آب است مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین میزان مصرف از اوره در زمینه کشاورزی و تولید کود اوره می باشد.

اوره از بالاترین سطح ازت یعنی میزان 46 درصد برخوردار است و در دو نوع پریل و گرانولی وجود دارند که هر دو نوع قابلیت استفا ده در بخش کشاورزی را دارا هستند.

کود اوره 46 درصد

اوره 46 درصد در بخش کشاورزی با داشتن بیشترین میزان نیتروژن مناسب برای دوره ی رشد و نمو در گیاهان است. این نوع از کود نیتروژن مورد نیاز در خاک را به سه شیوه کارآمد یعنی نیترات ، آمونیوم و آمید تامین می کند.

مزیت استفاده از کود اوره

همان طور که گفته شد یکی از کاربردهای اوره 46 درصد در زمینه تولید کود کشاورزی بود، در این قسمت می خواهیم مزایای استفاده از این کود را بیان کنیم.

اولین مزیت میزان هزینه تولید پایین است و برای طیف وسیعی از گیاهان قابل استفاده است و مناسب انواع خاک ها نیز می باشد. در زمان استفاده به سرعت به نیتروژن مورد نیاز گیاه تبدیل می شود. قابلیت استفاده به ص.رت محلول پاشی و تزریق در خاک را داراست. ذخیره و نگه داری آسان و عدم اشتعال پذیری از دیگر مزیت های استفاده از آن می باشد. اوره 46 درصد صادراتی را می توان با سایر کودها ترکیب نمود و در خاک های اسیدی استفاده کرد.

 

صادرات اوره 46 درصد

 

انواع اوره صادراتی

به طور کلی کود اوره را در دو گرید A و B قرار می دهند. گروه A مناسب استفاده به عنوان کود صنعتی هستند و گروه B مناسب استفاده برای کود کشاورزی هستند. در گروه دوم دو کیفیت درجه یک و درجه دو مطرح است که نوع درجه یک آن به عنوان اوره صادراتی مطرح است.

 

تولید کنندگان کود اوره

کود اوره در ایران در شرکت های مختلفی تولید می شود و از جمله این شرکت ها پتروشیمی پردیس ، شیراز ، کرمانشاه و پتروشیمی خراسان می باشد. اوره تولید شده در ایران از کیفیت و مرغوبیت خوب و قابل قبولی برخوردار است و از جمله اوره های محبوب و پر طرفدار در سطح بین المللی می باشد.

خرید و قیمت اوره 46 درصد

ایران یکی از صادرکنندگان و یا تولیدکنندگان اوره 46 درصد است و یکی از بهترین و با کیفیت ترین اوره ها را تولید می کند. اوره 46 درصد صادراتی در پتروشیمی های مختلفی از جمله پتروشیمی کرمانشاه و پتروشیمی پردیس تولید می شود و علاوه بر تامین نیاز داخلی به کشورهای مختلفی از جمله عراق ، ترکیه و دیگر کشورها صادر می شود. همان طور که می دانید به علت تغییر در قیمت ارز و دیگر عوامل قیمت اوره 46 درصد متغیر است ، پس برای اطلاع از قیمت اوره صادراتی با همکاران ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که کد تعرفه گمرکی کود اوره 31021000 می باشد.

فروش و صادرات گسترده اوره 46 درصد

بازرگانی کرمی کود اوره 46 درصد را با کیفیت درجه یک و با مناسب ترین قیمت در بازار به مشتریان ارایه می دهد و آماده است تا رضایت مشتریان را با ارایه بهترین خدمات به دست آورد. برای اطلاع از نحوه فروش اوره 46 درصد و نحوه صادرات با همکاران ما تماس حاصل نمایید و از مشاوره ما بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)