صادرات پلی اتیلن وکس

صادرات پلی اتیلن وکس به عنوان یکی از رایج ترین روان کننده ها توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله درباره ویژگی ها ، کاربرد ، قیمت و نحوه فروش و صادرات PE WAX توضیحاتی را ارایه می دهیم. ابتدا لازم است بدانیم پلی اتیلن وکس چیست ؟

 

پلی اتیلن وکس چیست ؟

پلی اتیلن وکس یک هموپلیمر اتیلن است و یکی از رایج ترین روان کننده های خارجی است که در زمینه تولید و ساخت محصولات پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.این ماده در طی فرآیند پلیمریزاسیون تولید شده و با توجه به عواملی مانند میزان چگالی ، نقطه ذوب و … کیفیت های مختلفی از آن را می توان مشاهده نمود، این ماده به لحاظ ساختاری نیز حالت اشباع و خطی دارد.

 

ویژگی های پلی اتیلن وکس

ویژگی های متعددی برای این مواد ذکر می شود که بر حسب میزان جرم مولکولی و زنجیره پلیمری ویژگی های متعددی را میتوان ذکر کرد. این ماده به شکل کریستال جامد است و رنگ و بوی خاصی ندارد یعنی در واقع بی رنگ و بی بو محسوب می شود. در زمان گرم و سرد شدن کیفیت این محصول کاهش نمیابد و ساختار آن تخریب نمی شود.

پلی اتیلن واکس در مقایسه با دیگر پلی اتیلن ها میزان کمتری از انعطاف پذیری را داراست و به لحاظ مقاومت در برابر مواد شیمیایی و مقاومت در برابر تنش های محیطی بسیار مقاومت بالایی را دارد. میزان بلورینگی و سختی در آن بالاست و در گستره ی وسیعی از حلال ها میزان حلالیت پایینی دارد. انعطاف پذیری خوب و ثبات حرارتی خوب نیز دو ویژگی دیگر این محصول هستند.

 

انواع پلی اتیلن وکس

این محصول به دو نوع اصلی پلی اتیلن وکس سنگین HDPE WAX و پلی اتیلن وکس سبک LDPE WAX تقسیم بندی می شود. نوع سنگین آن میزان چگالی بالایی دارد ، میزان تبلور و تراکم بالایی دارد ، ساختار خطی دارد و در فشارهای پایین تا متوسط تولید می شود. و نوع سبک آن میزان چگالی پایینی را داراست.

 

صادرات پلی اتیلن وکس

 

نوع دیگر تقسیم بندی پلی اتیلن وکس تقسیم بندی این محصول بر حسب کاربرد آن است. وکس پلی اتیلن خوراکی  جهت براق کردن انواع میوه و مرکبات ، جلوگیری از خشک شدن لبنیات ، تولید پاستیل مورد استفاده قرار میگیرد. وکس پلی اتیلن صنعتی که بیشتر کاربرد این مواد در این حیطه می باشد جهت تولید انواع شمع ، صنایع نساجی ، تولید لوله فاضلاب ، کامپوزیت ، محصولات آرایشی ، محصولات پلاستیکی تزریقی و … مورد استفاده قرار میگیرد.

 

کاربرد واکس پلی اتیلن

کاربرد واکس پلی اتیلن در حیطه های مختلف صنعتی بسیار رواج دارد و محدود به یک بخش خاص نیست. این مواد جهت تولید محصولات پلاستیکی و تزریقی ، تولید تخته های کامپوزیت ، تولید انواع شمع های تزیینی و غیر تزیینی ، تولید پارافین کلره روان کننده ی پی وی سی ، تولید تایرهای لاستیکی ، انواع مداد رنگی ، بسته بندی مواد غذایی و لبنی ، لوله های آب و فاضلاب مورد کاربرد قرار می گیرد.

این مواد در صنعت نساجی نیز کاربرد بسیاری دارند چرا که در عین حال که در برابر اسدها و تغییرات شیمیایی مقاومت دارند با پارچه ها نیز سازگاری دارند و موجب تغییر رنگ پارچه نمی شوند.

 

خرید و قیمت پلی اتیلن وکس

همان طور که گفته شد با توجه به کیفیت واکس پلی اتیلن این مواد قیمت های مختلفی خواهند داشت، بازرگانی کرمی در تلاش است تا بتواند بهترین کیفیت از این محصول را به مشتریان و متقاضیان خرید این مواد ارایه دهد و سابقه ی بسیار درخشانی را نیز در حوزه فعالیت خود داراست. لذا با توجه به عوامل مختلف تاثیر گذار بر قیمت این مواد برای اطلاع از قیمت پلی اتیلن وکس باید با همکاران ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت مطلع شوید.

 

صادرات پلی اتیلن وکس

گروه بازرگانی افشین کرمی با سال ها تجربه و سابقه در زمینه ی صادرات و واردات انواع مواد پلیمری و شیمیایی مانند انواع پلی اتیلن ، پلی استایرن ، پی وی سی و .. یکی از مطمئن ترین ها در زمینه صادرات پلی اتیلن وکس است. جهت همکاری و استعلام قیمت ها و اطلاع از نحوه صادرات با ما تماس بگیرید.

Rate this post