صادرات  HDPE 5110 به پاکستان

پاکستان یکی از کشورهای همسایه که با دارا بودن مرزهای زمینی و هوایی و نیز دریایی فرصتی را برای تجار و مصرف کنندگان فراهم می آورد تا به طور گسترده نسبت به صادرات HDPE 5110  و اشکال مختلف این پلی اتیلن به صورت کامپاند و غیره اقدام کنند.

با این حال برای صادرات هر نوع ماده پلی اتیلن و مواد پلیمری شناخت این محصولات کمک نموده تا تجار بتوانند با ارایه  مواد اصل و با کیفیت تجارت خود را ارتقا بخشیده و درآمد ارزی بالایی را در جهت منافع اقتصاد کشور کسب کنند. با ما در این مقاله از سایت Irplastics.com همراه باشید تا نکات مهم توضیحات کاربردی را در مورد ویژگی های HDPE 5110  و صادرات آن به پاکستان ارایه دهیم.

ویژگی های مهم تجارت با پاکستان

پاکستان یکی از کشورهای فارسی زبان و مرزهای مشترک با ایران است که به دلیل کمبود امکانات و شرایط محدود تولید مواد پلیمری، موقعیت خوبی را برای تجار فراهم می آورد تا بتوانند به راحتی کسب سود نمایند.

این کشور همچنین به دلیل اشتراکات فرهنگی و سیاسی، هزینه های کم تولید و تجارت مواد پلیمری این فرصت را برای تولید کنندگان ایرانی ایجاد می کند تا از طریق آن بتوانند کسب و کار خود را توسعه و ارتقا ببخشند. از این رو صادرات به کشور پاکستان یکی از اهداف اصلی صادر کنندگان و تولید کنندگان مواد پلیمری می باشد که با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و تجاری پاکستان، می توانند سودهای زیادی را کسب نموده و ارز بیشتری را وارد کشور کنند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم تجارت با پاکستان، موقعیت جغرافیایی این کشور می باشد. به طوری که به دلیل نزدیکی با خلیج فارس و اقیانوس هند و دریای عمان دسترسی و ارتباطات زیاد تجاری با کشورهایی نظیر چین، آمریکا و انگلیس و برخی از کشورها دارد. از جمله مهم تربن شرکای تجاری پاکستان ایالات متحده آمریکاست که جزو ده لیست برتر برای صادرات کالاهای پاکستانی می باشد.

با این حال ایران فقط چند درصد ناچیز از سهم تجارت خود را به کشور پاکستان جهت صادرات و نیز واردات اختصاص داده است. به ویژه در صادرات مواد پلیمری ایران سهم پایینی را در این حوزه دارد، که خود می تواند دلیل بر ضعف تجار ایرانی باشد. این موضوع می تواند تجار و تولید کنندگان را ترغیب کند تا در حوزه صادرات مواد پلمیری به پاکستان فعالیت های گسترده تری را انجام دهند.

 

صادرات  HDPE 5110 به پاکستان

 

ویژگی های گرید 5110

این گرید جزو مواد پلی اتیلنی نوع سنگین با نام علمی اختصاری HDPE ست که دارای چگالی و یا دانسیته بالا می باشد. به طور کلی پلی اتیلن های سنگین یا HDPE از دسته مواد پلمیری با وزن مولکولی بالاتر نسبت به سایر پلی اتیلن ها برخوردار هستند.

هر کدام از پلی اتیلن های سنگین و پلی اتیلن ها دارای گریدهای خاصی می باشند که ویژگی های منحصر به فردی دارند. همین خواص باعث می شود تا در ترکیبات مختلف، هر کدام از محصولات پلیمری از ویژگی های خاصی برخوردار باشند.

از مهم ترین و اصلی ترین خواص و ویژگی های گرید 5110 قدرت و استحکام بالای آن در برابر ذوب و حرارت است. به طوری که در برابر مواد مذاب دوام خوبی دارد، و به همین دلیل در تولید فیلم هایی با دیواره نازک و استحکام بالا و گونی های مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این گرید برای ساخت اسباب بازی، لوله و اتصالات، قطعات پلاستیکی و غیره استفاده می شود.

گرید  5110 قابلیت چاپ پذیری را دارد. بنابراین در ساخت انواع نایلون و کیسه های چاپی می توان از آن استفاده کرد. شکل ظاهری این محصول به صورت گرانول شفاف بوده و به صورت عمومی در همه جا کاربرد دارد.

ماده پلی اتیلن سنگین  5110 اصل و با کیفبت در برابر نوسانات دمایی دوام و استحکام خوبی دارد.  همچنین از خود استحکام کششی مناسبی نشان می دهد.

از کاربردهای اصلی گرید پلی اتیلنی 5110  می توان به تولید و ساخت نایلون های عریض و کیسه های چاپی اشاره نمود. این محصول به دلیل مقاومت و استحکام کششی و دمایی مناسب و نیز نیروی پیوستگی مولکولی خوب، یکی از بهترین گزینه ها برای کشاورزی و صنعت می باشد. همچنین به دلیل مقاومت محیطی و شیمیایی برای تولید در کیسه های مربوط به صنعت پتروشیمی کاربرد دارد.

در تولید انواع فیلم به روش بلوینگ، فیلم دمیده و محصولاتی که از طریق اکستروژن تولید می شوند، استفاده از این گرید مناسب است.

نحوه صادرات گرید 5110  به پاکستان

یکی از موارد و نکات مهم برای صادرات مواد به پاکستان انتخاب بهترین روش ها برای کاهش هزینه هاست. مرزهای گمرکی ایران و پاکستان تفتان، ریمدان و پیشین می باشد. همچنین ایران و پاکستان دارای مرز دریایی بندر عباس به کراچی که می توان از طریق لنچ و کشتی اقدام به ترخیص و صادرات نمود.

ریمدان در 120 کیلومتری بندر چابهار واقع شده است و از مهم ترین گذرگاه های مرزی بین ایران و پاکستان به شمار می رود. همچنین مرز دریایی بندر عباس به کراچی از طریق بندر کراچی در پاکستان امکان پذیر می باشد.

با این حال انتخاب بهترین گزینه روش حمل فرد کمک می کند تا در سریع ترین زمان و با حداقل هزینه کالای خود را به مقصد برساند.

در این باره شرکت های مشاور و بازرگانی هستند که می توانند روش سریع و امن را برای شما ارایه دهند که بتوانید به خوبی بار صادراتی خود را به کشور پاکستان ارسال نمایید. همچنین صدور فاکتور پروفرما برای مواد پلیمری از جمله موارد مهمی است که فرد صادرکننده باید مانند سایر صادرات سایر کالاها به آن توجه داشته باشد.

زیرا که قیمت و کیفیت مناسب می تواند به فرد این امکان را بدهد تا بازار هدف خود را گسترده و توسعه ببخشد.  نکته دیگر نوع بسته بندی مواد پلیمری است که می تواند در کاهش هزینه های ارسال موثر باشد.

شرکت بازرگانی افشین کرمی با چندین سال سابقه در تامین و تهیه مواد اولیه و پلیمری یکی از پیشگامان اصلی در این حوزه بوده که با بهره گیری از کارشناسان و دانش فنی بهترین خدمات را به لحاظ قیمت و کیفیت محصول ارایه می دهد.

 

صادرات  HDPE 5110 به پاکستان

 

قیمت و خرید گرید 5110

پلی اتیلن 5110  یکی از پرکاربردترین گریدهای پلی اتیلن سنگین  در تولید نایلون و کیسه های چاپی ست. این محصول در صنایع مختلف پتروشیمی، کشاورزی و صنعت پلاستیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین فرصت خوبی را برای تولید کنندگان و تجار فراهم می آورد تا تجارت خود را در کشورهایی که با کمبود امکانات تولید مواد پلیمری و محصولات پلاستیکی مواجه هستند، از طریق صادرات ارتقا و توسعه دهند.

بنابراین صادرات  HDPE 5110 به پاکستان این امکان را برای تولید کنندگان و صادر کنندگان فراهم می کند تا از طریق مواد با کیفیت و اصل سود زیادی کسب نمایند. قیمت HDPE 5110  با توجه به نوع تولید کننده و کیفیت و نیز نوسانات ارزی متغیر می باشد. از طرفی با توجه به نوسانات ارزی تشخیص مواد اصل از نوع درجه دوم و فیک و قیمت واقعی، تجار را با مشکلاتی مواجه می کند.

شرکت بازرگانی افشین کرمی جهت استعلام قیمت و تامین مواد اصل و با کیفیت به بازرگانان و افرادی که قصد خرید گرید  5110  و مواد پلی اتیلنی را دارند، در جهت رضایتمندی و کسب سود تجار خدمات خود را به بهترین نحو ارایه می کند.

جهت استعلام از قیمت پلی اتیلن HDPE 5110  و نیز کسب اطلاعات کامل تر در زمینه نحوه صادرات گرید 5110  با ما در شرکت Irplastics تماس بگیرید.

Rate this post