صادرات LLDPE 209 AA  به پاکستان

یکی از مواد پلی اتیلنی که در صنعت کشاورزی و غذایی و سایر صنایع کاربردهای زیادی دارد، گرید LLDPE 209 AA  می باشد. این ماده پلی اتیلنی جزو گریدهای مهم و اصلی پلی اتیلن سبک خطی که با خواص ویژه خود ویژگی های خاصی را به محصولات پلاستیکی بخشیده است.

این گرید ویژگی های منحصر به فردی دارد که در این مطلب از سایت Irplastics.com قصد داریم تا به آن بپردازیم تا چنانچه قصد دارید در حوزه صادرات گرید LLDPE 209 AA  به پاکستان فعالیت داشته باشید شناخت و آشنایی هر چه بیشتر این ماده می تواند در این زمینه به شما کمک کند. لطفا با ما همراه باشید.

ویژگی های گرید LLDPE 209 AA

این محصول یکی از گریدهای مهم و اصلی از پلی اتیلن های سبک نوع خطی می باشد که به دلیل دانسیته پایین و ساختار خطی شکل در این دسته از انواع پلی اتیلن ها قرار گرفته است.

به طور کلی پلی اتیلن ها به دو دسته پلی اتیلن های سبک و سنگین تقسیم بندی می شوند. پلی اتیلن های سبک دارای چگالی پایین و استحکام کششی مناسب هستند. ساختار خطی شکل آنها از تعدادی شاخه تشکیل شده است که موجب می شود این نوع از پلی اتیلن ها دارای خواص ویژه و منحصر به فردی باشند.

همچنین به دلیل همین آرایش مولکولی و سبک بودنشان از آنها در ساخت فیلم های پلاستیکی مانند کیسه های فریزر استفاده می کنند.

گرید  LLDPE 209AA که از نوع پلی اتیلن نرم و سبک است به شکل ظاهری گرانول شفاف بوده و با توجه به علامت اختصاری آن ( LLDPE ) دارای درصد کریستالی بین 40-55 درصد می باشد. این پلیمر به صورت ساحتار خطی است که از تعدادی شاخه تشکیل شده و در گروه پلی اتیلن های سبک خطی نیز قرار می گیرد.

 

صادرات LLDPE 209 AA  به پاکستان

 

کاربردهای گرید LLDPE 209AA  در فیلم های بسته بندی غذایی و صنعتی بوده و برای فرآوری فیلم های دمشی استفاده می شود. دانسیته و چگالی این گرید پایین است و خواص مکانیکط برتری نسبت به پلی اتیلن های سبک دیگر دارد.

از جمله مزایای استفاده از این گرید شفافیت، وضوح خوب، عملکرد دمایی مناسب، و عایق پذیری در برابر نفوذ آب و رطوبت می باشد که این ماده به محصولات نهایی می بخشد. پلیمر LLDPE 209 AA  همچنین دارای مقاومت شیمیایی بالا است و در برابر حرارت نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. این گرید همچنین به دلیل LLDPE  بودن استحکام کششی بیشتری نسبت به LDPE  دارد.

 

قیمت و خرید گرید LLDPE 209 AA

پتروشیمی و شرکت تولید کننده گرید LLDPE 209 AA  برای تولید این ماده جهت مصارف فیلمی به صورت خالص و یا در ترکیبی از پلیمرهای اتیلن اقدام می کند. از این رو قیمت این گرید متغیر می باشد.

همچنین با توجه به نوسانات ارزی قیمت مواد پلیمری از جمله این گرید به دلیل کاربردهای متنوع و مصارف گوناگون متغیر بوده و تشخیص قیمت واقعی از فیک برای تجار و خریداران با مشکلاتی همراه است.

شرکت Irplastics با چندین سال سابقه درخشان و از تامین کنندگان اصلی مواد پلیمری و انواع پلی اتیلن به  هموطنان عزیز برای استعلام قیمت به روز و تامین گرید LLDPE 209 AA فیت اصل و درجه یک خدمات خود را ارایه می کند. شما می توانید جهت خرید و استعلام قیمت واقعی و به روز گرید  LLDPE 209 AA با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امروزه کاربردهای پلی اتیلن بسیار متنوع و گسترده شده است. بنابراین تولید محصولات جدید پلیمری نیز رو به افزایش می باشد. به همین دلیل گریدهای مختلف پلی اتیلنی خواص ویژه ای را به هر یک از محصولات پلیمری و انواع تولیدات پلاستیکی بخشیده است.گرید  LLDPE 209 AA پلی اتیلنی سبک با دانسیته بین 0.915-0.925 g/cm بوده که از طریق کوپلیمریزاسیون با آلفا اولفین ها ( زنجیره کوتاه 1-بوتن، 1-هگزن و 1- اکتن ) تولید می شود.

از این گرید می توان علاوه بر تولید کیسه و ورق برای ساخت کابل های پوششی، لوله ها، محفظه ها و غیره استفاده نمود. با توجه به کاربرد، خواص ویژه این گرید ( سفتی، انعطاف و شفافیت و مقاومت در برابر ضربه و سوراخ شدن ) موجب شده است تا این ماده به لحاظ قیمت و کارایی برای تجار و فعالان اقتصادی در این حوزه ارزشمند باشد.

صادرات پلی اتیلن سبک خطی 209AA

پاکستان از کشورهای بالقوه با پتاسیل بالا برای صادرات مواد پلیمری است. زیرا که این کشور امکانات تولید مواد و محصولات پلیمری را نداسته و با کمبود منابع مواجه است. از این رو فرصت خوبی را برای تجار و تولید کنندگان فراهم می آورد تا بتوانند با صادرات گرید 209 به اهداف اقتصادی خود در این زمینه برسند.

با توجه به توسعه تجارت ایران هم اکنون برای صادرات به پاکستان سه گمرک مرزی مشترک بین لیران و پاکستان در حال فعالیت می باشد. این گمرکات مرزی شامل ریمدان، میرجاوه، تفتان می باشند. همچنین از مرزهای دریایی می توان به مرز بندر عباس به کراچی نیز اشاره نمود.

مرز ریمدان در شهرستان دشتیاری واقع در 120 کیلومتری بند چابهار بوده و مرز میرجاوه که مانند پیشین و کوهک و جالق به صورت بازارچه مرزی مشغول به فعالیت می باشد.

مواد پلیمری از جمله کالاهای اصلی برای صادرات به پاکستان است که توسط سه مرز زمینی، هوایی و دریایی صورت می گیرد.

تیم بازرگانی افشین کرمی از بهترین و با سابقه ترین شرکت های بازرگانی و تامین کننده مواد پلیمری از جمله گرید LLDPE 209AA می باشد که در راستای صادرات و تامین مواد اولیه با کیفیت و استعلام قیمت به روز و به صرفه خدمات بهینه خود را با بهره گیری از بهترین متخصصین امور بازرگانی و مشاوره در این زمینه ارایه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش و نیز صادرات مواد پلیمری  و انواع گرید پلی اتیلنی از جمله LLDPE 209 AA  با کارشناسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی در ارتباط باشید.

Rate this post