صادرات گرید 52505

صادرات گرید HDPE 52505 به عنوان یکی از پلی اتیلن های سنگین مورد استفاده در صنایع و کاربردهای مختلف توسط بازرگانی کرمی به مقاصد مورد نظر مشتریان انجام می پذیرد. در این مقاله قصد داریم تا درباره ی پلی اتیلن سنگین 52505 توضیحاتی را ارائه دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در ابتدا لازم است تا درباره ی پلی اتیلن های سنگین HDPE بیشتر بدانیم چرا که گرید مورد نظر ما در این گروه قرار گرفته است.

پلی اتیلن سنگین چیست ؟

یکی از تقسیم بندی های رایج برای پلی اتیلن ها به این صورت است که بر اساس دانسیته و ساختار مولکولی به گروه های مختلفی تقسیم بندی میشوند که عبارتند از پلی اتیلن سبک خطی LLDPE ، پلی اتیلن سبک LDPE ، پلی اتیلن سنگین HDPE ، پلی اتیلن متوسط MDPE ، پلی اتیلن با وزن مولکولی بالا UHMWPE .

مزایای ذکر شده برای پلی اتیلن های سنگین HDPE دارا بودن قیمت مناسب ، ضد رطوبت بودن ، کاهش در میزان هزینه ها و پردازش پذیری بسیار خوب می باشد. ساختاری که برای پلی اتیلن سنگین وجود دارد به صورت خطی و دارای شاخه های زنجیر کوتاه است. به صورت کلی HDPE عایق در برابر الکتریسیته است و مقاومت در برابر مواد شیمیایی مناسبی را دارد و در صورتی که در مقابل حرارت مستقیم قرار بگیرد از بین می رود.

 

کاربرد پلی اتیلن های سنگین

یکی از معروف ترین کاربردهای پلی اتیلن های سنگین در زمینه تولید لوله هاست ، این لوله ها میزان استحکام بالایی دارند و در برابر اشعه خورشید نیز مقاومت مناسبی دارد. دیگر کاربرد تولید اسباب بازی است ، در این زمینه نیز به دلیل ویژگی خاص پلی اتیلن های سنگین یعنی مقاومت مناسب در برابر اشعه و تغییر رنگ از این مواد استفاده می شود.

برای تولید بطری های پلاستیکی مانند بطری های نوشیدنی ها و محفظه های مواد شیمیایی ماننده محفظه شامپوها، روغن های موتور هم از HDPE استفاده می شود.

 

صادرات مواد 52505

 

پلی اتیلن سنگین 52505

گرید 52505 یکی از پلی اتیلن های سنگین است که با فرآیند گازی تولید می شوند و در دسته گریدهایی قرار دارند که مناسب برای قالب گیری تزریقی هستند و زمانی که نیاز به خاصیت فیزیکی خوب است این گرید بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. ویژگی های قابل ذکر برای این مواد مقاومت بالا در برابر اشعه فرابنفش و خاصیت فیزیکی مناسب در دماهای پایین است.

 

کاربرد گرید 52505UV

گرید 52505UV همان طور که گفته شد به دلیل خاصیت فیزیکی بسیار مناسب که در محصول ایجاد می کند برای تولید سطل ها ، قطعات مهندسی و ظروف نگهدارنده مخزن در طی فرآیند تزریق مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قیمت و خرید HDPE 52505

شرکت تولید کننده پلی اتیلن سنگین HDPE 52505  پتروشیمی جم می باشد. با توجه به کاربردهای زیادی که برای این محصول ذکر شد ، بازرگانی کرمی با توجه به میزان حجم سفارش مشتری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد. همان طور که می دانید قیمت مواد پلیمری با توجه به عوامل مختلف داخلی و خارجی در حال تغییر است از این رو برای اطلاع از قیمت HDPE 52505 باید استعلام به روز آن را از همکاران ما بخواهید.

کد تعرفه گمرکی پلی اتیلن سنگین 39120290 می باشد.

صادرات گسترده گرید HD52505UV

برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید HD52505UV  و صادرات آن با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 

Rate this post