صادرات پلی اتیلن سنگین تزریقی

صادرات پلی اتیلن سنگین تزریقی توسط تیم بازرگانی افشین کرمی در گریدهای مختلف و مورد نیاز مشتریان با بهترین قیمت انجام می پذیرد. همان طور که از اسم این محصول مشخص است از این مواد در فرآیند قالب گیری تزریقی کاربرد دارد. در ادامه مقاله درباره این مواد و نحوه صادرات آن اطلاعاتی به شما ارایه داده می شود.

 

پلی اتیلن سنگین تزریقی

 

پلی اتیلن ها به طور کلی در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند از مدل هایی با سختی و سفتی بالا تا مدل های انعطاف پذیر. این پلیمر به دسته های اصلی پلی اتیلن سنگین ، پلی اتیلن سبک ، پلی اتیلن سبک خطی تقسیم بندی می شود. در این مقاله در مورد دسته ی اول یعنی پلی اتیلن های سنگین صحبت می کنیم

 

پلی اتیلن های سنگین نیز دارای گریدهای مختلفی می باشد که در فرآیندهای مختلفی از قبیل قالب گیری تزریقی ، قالب گیری چرخشی ، قالب گیری اکستروژن و قالب گیری بادی مورد استفاده قرار می گیرد.

پلی اتیلن های سنگین HDPE از دو روش اصلی پلیمریزاسیون دوغاب و پلیمریزاسیون فازگاز تولید می شود. این مواد در برابر آب و هوا مقاومت خوبی دارد و به لحاظ ظاهری شفاف و انعطاف پذیر می باشد.

 

صادرات پلی اتیلن سنگین تزریقی

 

صفر تا صد فرآیند تزریق

 

فرآیند تزریق به طور کلی به صورت ساده به این صورت است که ترموپلاستیک مورد نظر را در شکل پودری یا گرانولی از یک قیف مخصوص عبور داده و وارد وسیله ای به نام برل می شود.

در این مرحله حرارت مورد نظر را به پلیمر وارد کرده تا به حالت نرمی برسد. پس از آن ترموپلاستیک نرم شده را از نازل عبور داده و وارد قالب تزریق سرد می شود.

 

انواع گریدهای پلی اتیلن سنگین HDPE

 

پلی اتیلن سنگین گرید قالب گیری تزریقی

گریدهای  2200J ، 5218UA ، 5620EA

 

پلی اتیلن سنگین گرید قالب گیری چرخشی

گرید 3840UA

 

پلی اتیلن سنگین گرید قالب گیری بادی

گرید BL3 ، BL4 ، HB0035

 

پلی اتیلن سنگین تزریقی

 

ویژگی های پلی اتیلن سنگین تزریقی

 

این مواد دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع حلال های ، الکل ها و اسیدهای رقیق و مواد قلیایی می باشد، این مواد دارای قدرت پردازش بسیار خوبی می باشند و به لحاظ هزینه ایی نیز مقرون به صرف می باشند. دیگر ویژگی آن سختی پایین تر نسبت به پلی پروپیلن هاست و در برابر استرس امکان ترک خوردگی نیز وجود دارد. این پلی اتیلن سنگین جذب آب بسیار پایینی دارد و عایق الکتریکی نیز می باشد.

 

قیمت و خرید پلی اتیلن سنگین

 

شرکت Irplastics یکی از تامین کنندگان اصلی انواع مواد پلیمری از جمله پلی اتیلن سنگین در گریدهای مختلف از جمله گرید تزریق می باشد.این شرکت سابقه ی بسیار درخشان در کسب رضایت مشتریان و خریداران عزیز را در زمینه تامین بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه را داراست.

جهت ثبت سفارش و استعلام آخرین قیمت ها و یا دریافت مشاوره با کارشناسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

 

 

Rate this post