صادرات کامپاند f7000                     

صادرات کامپاند f7000 به عنوان یکی از کامپاندهای صادراتی و پر متقاضی می تواند یکی از بهترین روش های کسب سود باشد. بازرگانی کرمی با تجربه ایی که در سال ها فعالیت در این زمینه داشته است می تواند با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مواد f7000 را به صورت کامپاند به مشتریان ارائه نماید.

در این مقاله درباره ی نحوه صادرات این محصول ، ویژگی ها و کاربردهای این گرید اطلاعاتی را به اشتراک خواهیم گذاشت.

ابتدا لازم است بدانیم کامپاند یک محصول چیست ؟

 

کامپاند چیست ؟

 

تولید کنندگان برای بالا بردن میزان دوام و بالا بردن میزان مقاومت در مواد پلاستیکی از رنگ دانه هایی استفاده می کنند که به آن کامپاند می گویند. رایج ترین کامپاندها معمولا کامپاندهای پلی اتیلنی هستند.

کامپاندهای پلی اتیلنی در زمینه های مختلفی از جمله در تولید لوله های تحت فشار ، لوله های آبیاری و … مورد استفاده قرار میگیرند. مواد f7000 نیز از جمله کامپاندهای پلی اتیلنی محسوب می گیردد. گرید f7000 در دسته پلی اتیلن های سنگین قرار می گیرد.

صادرات کامپاند f7000                     

صادرات کامپاند پلیمری

 

همان طور که می دانید پلی اتیلن ها در گریدهای مختلفی از جمله پلی اتیلن های سبک ، پلی اتیلن های سبک خطی و پلی اتیلن های سنگین قرار می گیرند. مواد f7000 توسط پتروشیمی مهر و ایلام تولید می شود و یکی از گریدهایی است که هم مواد نو آن و هم کامپاند آن صادر می شود.

 

ویژگی ها و کاربرد کامپاند f7000

 

پلی اتیلن سنگین f7000 مانند دیگر پلی اتیلن های سنگین وزن مولکولی بالایی دارد و مقاومت بالایی در برابر ساییدگی را داراست. نقطه ی ذوب آن بسیار بالاست و لرزش گیری در این مورد امری ضروری می باشد.

 

صادرات کامپاند f7000                     

این مواد در تولید فیلم های نازک کاربرد دارند و برای ساخت و تولید لوله های گاز ، آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین دیگر کاربرد آن برای تولید کف پوش ها و فیلم های پنجره می باشد.

 

خدمات بازرگانی کرمی

 

تامین و فروش مواد کامپاند f7000

صادرات کامپاند f7000

 

جهت کسب اطلاع دقیق از قیمت روز و نحوه فروش و صادرات انواع مستربچ و کامپاند با گروه بازرگانی کرمی تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

 

Rate this post