پلی اتیلن lim 1922

یکی از مواد پلی اتیلنی پرکاربرد که از گریدهای پلی اتیلن سبک تزریقی می باشد lim 1922 که دارای ویژگی های خاص برای ساخت محصولاتی مناسب است که به تعادل بین خواص جریان پذیری و خاصیت مکانیکی نیاز دارند.این پلی اتیلن از محصولات پتروشیمی آریاسول و لاله می باشد که شرکت Irplastics از تامین کنندگان با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می دارد.

 

آشنایی با lim 1922 و کاربردهای آن

 

این ماده پلی اتیلنی از در ساخت قطعات سبک پلاستیکی کاربرد دارد. زیرا که از نوع پلی اتیلن سبک می باشد که در فرآیند تزریقی تولید می شود.  پلی اتیلن سبک تزریقی 1922 دارای خواص ممتاز و منحصر به فردی است و به همین دلیل امروزه در تولید محصولات و قطعات پلاستیکی جایگاه ویژه ای دارد.

برای تولید کنندگانی که در ساخت قطعات سبک پلاستیکی فعالیت دارند، یک محصول بی نظیر و فوق العاده ای می باشد. از ویژگی های اصلی آن می توان به مواردی چون خاصیت مکانیکی خوب، قابلیت کشش مناسب، جریان پذیری و فود گرید اشاره کرد.

Lim 1922 از نوع گریدهای سبک با ساختاری زنجیره ای شاخه دار است. از آنجایی که پلی اتیلن های سبک نوع LDPE در بین مولکول های خود پیوند و نیرویی بسیار ضعیف دارند. از این رو دارای استحکام کششی خیلی ضعیف می باشد. بنابراین در ساخت محصولاتی که تحت فشار ضعیف مانند انواع بطری ها و ظروف، از این ماده استفاده می شود. با این حال این پلیمر مقاومت ضربه ای بالایی دارد.

 

پلی اتیلن lim 1922

 

از این ماده پلیمری همچنین برای تولید ظروف و لوله های پلی اتیلنی با حجم کم،  ظروف پلاستیکی و اسباب بازی، روکش سیم های برق و مخابرات، فیلم، اجزا پلاستیکی و قطعات مختلف اتومبیل، لوازم ورزشی و آزمایشگاهی و غیره کاربرد دارد. این ماده از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است و گحصولاتی که با این ماده تولید می شوند، امکان تجزیه توسط میکزوارگانیسم ها را دارند.

ماده پلی اتیلنی lim 1922 همچنین به دلیل دانسیته و وزن مولکولی پایین در روکش های طلقی شفاف، آسترهای بسته بندی کاورها و چمدان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پلی اتیلن lim 1922

Lim 1922 یک پلی اتیلن از نوع ترمو پلاستیک می باشد که خاصیت گرما نرم دارد. این ماده توسط پتروشیمی لاله و آریاسول تولید و عرضه می شود و دارای مرغوبیت بالاییست. از آنجایی که نوع مداد اولیه و کیفیت آنها در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار هستند. می توان گفت بسته به نوع تولید کننده و کیفیت قیمت این پلیمر نیز متغیر می باشد.

همچنین با توجه به نوسانات ارزی، استعلام قیمت واقعی گاهی افراد را با مشکل مواجه می کند. از این شرکت Irplastics با بهره گیری از متخصصین مجرب و کارشناسان زبده از بهترین تامین کنندگان lim 1922 است که می توانید برای استعلام قیمت واقعی و به روز این محصول از طریق این شرکت اقدام نمایید.

شکل ظاهری این ماده به صورت گرانول شفاف و کریستالی می باشد که در بسته های 25 کیلو گرمی و یک تن ( نیمه فله ) و 17 تنی قابل بسته بندی می باشد. این ماده پلیمری با بهره گیری از فناوری Sabtec تولید و عرضه می شود.

شرکت Irplastics خدمات خود را در زمینه ارایه و عرضه این ماده پلیمری با قیمت مناسب و کیفیت استاتدارد و اسنعلام قیمت به روز آن انجام می دهد. این محصول دارای کاربردهای خاص و گوناگونی است که در سراسر دنیا بیش از ده هزار تن روزانه از این ماده استفاده می شود.

شما می توانید جهت خرید و تهیه پلی اتیلن lim 1922 و یا هر گونه سوال در این زمینه با کارشناسان ما در تیم بازذگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

Rate this post