صادرات کامپاند به پاکستان

صادرات کامپاند به پاکستان یکی از مزیت های بالقوه جهت کسب سود برای تجار و فعالان اقتصادی شمار می رود. زیرا که این کشور به دلایلی با کمبود مواد اولیه مواجه است که این اقدام می تواند به تولید کنندگان و صادر کنندگان کمک کند تا با هزینه کمتر و سود بیشتری تجارت خود را رونق داده و در جهت منافع دو کشور اقدام نمایند. بنابراین صادرات مواد پلیمری به صورت کامپاند و گرانول و غیره می تواند علاوه بر کسب درآمد ارزی بالاتر، مقرون به صرفه تر نیز باشد.

شرکت Irplastic از پیشگامان و تامین کنندگان اصلی برای صادرات کامپاند به پاکستان که می تواند با خدمات گسترده و بهینه ای را در این زمینه برای تجار گرامی ارایه دهد.

در این مقاله به توضیحاتی در مورد انواع کامپاندهای صادراتی شرکت Irplastic می پردازیم و در زمینه نحوه صادرات کامپاند به پاکستان توضیحاتی را ارایه خواهیم داد. بدون شک صادرات مواد پلیمری بدون شناخت آنها تجار را با مشکلات جدی رو به رو می کند. با ما در ادامه همراه باشید.

انواع کامپاند صادراتی به پاکستان

می توان گفت ساده ترین روش خروج مواد پلیمری صادرات آنها به شکل کامپاند است که هزینه های جانبی را کاهش داده و یکی از مزیت های بالقوه برای تجارت به حساب می آید.

کامپاندها در واقع محصولات میانی مواد پلیمری هستند که پایه اصلی آنها را پلیمرها تشکیل می دهد. این مواد در واقع ترکیبی از مواد پلمیری از انواع گریدهای پلی اتیلن و غیره بوده که جهت افزایش خواص فیزیکی  مکانیکی و حرارتی محصول نهایی به مواد اولیه اضافه می شوند.

زیرا در مواقعی محصولات پلیمری دارای ضعف ها و مشکلاتی از قبیل رنگ نامطلوب، کاهش خواص و غیره می گردند، که اضافه کردن کامپاند خواص شیمیایی و واکنش پذیری آنها را تقویت می کند. لازم به ذکر است که کامپاند در مرحله تولید ضمن انجام فرایند تزریق پلاستیک و اکستروژن به محصول اضافه می شود، و منجر به تسریع و تسهیل پروسه تولید می گردد.

 

صادرات کامپاند به پاکستان

 

از طرفی به لحاظ اقتصادی و بهداشتی نیز استفاده از کامپاند در تولید محصولات پلیمری مقرون به صرفه تر از سایر مواد مانند مستربچ ها می باشد. همچنین هزینه های جانبی آن نظیر تمیزکاری و ترکیبات بسیار کمتر است.

کامپاندها با توجه به تنوع مواد پلیمری دارای انواع مختلفی هستند که معروف ترین آنها کامپاندهای پلیمری پلی اتیلن و کامپاندهای پلی پروپیلنی می باشند. سه جزء اصلی کامپاندها را پایه پلیمری، عامل سازگار و دیگر افزودنی ها تشکیل می دهد، تا از این طریق راحت تر با محصولات دیگر ترکیب شوند.

کاربردهای کامپاندها به طور کلی شامل موارد زیر است:

  • در لوله های آب رسانی و فاضلاب
  • در صنعت ساختمان سازی
  • در صنایع بسته بندی
  • کف پوش های چوبی- پلاستیکی

شرکت Irplastic تولید کننده و تامین کننده مرغوب ترین کامپاند برای تجارت و صادرات به پاکستان می باشد که صنایع مختلفی از جمله خودرو سازی، بسته بندی مواد، لوله و اتصالات و غیره  را پوشش می دهد. مهم ترین کامپاندهای تولیدی توسط شرکت Irplastics انواع کامپاندهای پلی اتیلنی 5110، F700، Bl3 و Ex5 هستند که در ادامه ویژگی های آنها را به طور مختصر توضیح داده ایم.

کامپاند 5110

این کامپاند از پلیمر پلی اتیلن نوع سنگین است که دارای چقرمگی و سختی زیادی می باشد. این ماده همچنین دارای استحکام دمایی بالایی ست که برای تولید محصولاتی که در معرض دما و حرارت هستند، مناسب و قابل استفاده می باشد.

از دیگر ویژگی های این پلیمر نرمی و انعطاف پذیری خوب آن بوده و دارای خواص مکانیکی مطلوبی است. از این رو برای تولید نایلکس و فیلم های پلی اتیلنی کاربرد دارد. شکنندگی بالا و شفافیت کمتر نیز از ویژگی های دیگر این محصول می باشد.

از این کامپاند می توان در سایر محصولات دیگر نظیر فیلم های دمشی، فیلم های شیرینگ، نایلون های عریض، فیلم های کاوری، کیسه زباله، سفره های یکبار مصرف، دستکش های یکبار مصرف، سلفون و کیسه فریزر و محصولاتی نظیر این موارد استفاده نمود.

 

صادرات کامپاند به پاکستان

 

کامپاند Bl3

کامپاند Bl3 بیشترین کاربرد را در ساخت انواع مخزن و بطری های نوشیدنی و مایعات دارد . پایه اصلی این کامپاند از پلی اتیلن سنگین بوده و از گریدهای این پلی اتیلن است.

از ویژگی ها و مزیای این کامپاند می توان به مواردی نظیر مقاومت شیمیایی بالا، مقاوم در برابر مواد شیمیایی، مقاومت ضربه ای و کارآیی عالی اشاره کرد. بنابراین برای ساخت محصولاتی چون انواع مخزن و بطری،  تولید انواع لوله های انتقال آب سرد برای مصارف شهری و کشاورزی، لوله های ضد ضربه مناسب است.

این کامپاند همچنین به دلیل چگالی کمتری که نسبت با گریدهای بالاتر دارد، دارای قابلیت خوبی برای تولید محصولاتی به روش تزریقی می باشد.برای محصولاتی به روش تولید بادی مانند ظروف نگهدارنده مواد دارویی، ساخت ظروف نگهدارنده مواد شوینده، مخزن های با حجم 5 لیتر نیز از این کامپاند استفاده می شود.

همینطور استفاده از این کامپاند کمترین میزان خراشیدگی و ساییدگی و ترک خوردگی را در محصولات ایجاد می کند. به طوری که با نوسانات دمایی بالا به خوبی دوام آورده و به همین منظور می توان در محصولات محکمی چون لوازم پلاستیکبی آشپزخانه و نیز اسباب بازی ها از آن استفاده نمود.

کامپاند Ex5

کامپاند گرید پلی اتیلن Ex5 همانند سایر گریدهای پلی اتیلن سنگین دارای چگالی بالاست و از استحکام کششی و قابل توجهی در برابر پارگی برخوردار می باشد. این کامپاند همچنین در محصولات محکم قابل استفاده است. زیرا که سفتی و استحکام خوبی به محصولات می بخشد.

مهم ترین کاربردهای این کامپاند جهت تولید دستکش های یکبار مصرف، روپوش های پزشکی از جنس مرغوب، کیسه های فریزر و زباله می باشد.

کامپاند F7000

این کامپاند از گریدی تشکیل شده که دارای دانسیته بالاست و به دلیل وزن مولکولی زیاد برای تولید فیلم کاربرد دارد..همچون کامپاندهای Ex5 و 5110 و سایر گرید های پلی اتیلن سنگین از آن برای ساخت محصولاتی نظیر دستکش های یکبار مصرف، کیسه فریزر، کیسه حمل مواد غذایی، روپوش های پزشکی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرات انواع کامپاند پلیمری به پاکستان

یکی از ضعف های اصلی غفلت صادرکنندگان ایرانی در حوزه صادرات به پاکستان می باشد. زیرا که صادرات به کشور پاکستان به دلایل همسایگی و اشتراکات فرهنگی دو کشور یکی از مقرون به صرفه ترین راه های کسب درآمد ارزی و سود تجاری است.

از آنجایی که کشور پاکستان در تامین برخی از کالاها از جمله مواد پلیمری و کامپاند تا کنون بسیار ضعیف عمل نموده است، بازار این کشور می تواند نقش مکمل برای ایران داشته باشد. بنابراین با شناخت صحیح مواد اولیه کارخانجات و مواد پلیمری و انواع کامپاند می توان بازار این کشور را از این لحاظ غنی کرده و به رونق رساند.

شرکت Irplastics یکی از تامین کنندگان اصلی انواع کامپاند مرغوب و با کیفیت شرایطی با بستر و رویکردی نوین را جهت صادرات و تجارت آسان و راحت برای صادرکنندگان فراهم می کند و خدمات خود را از قبیل استعلام قیمت، تولید و تامین مواد پلیمری استاندارد با قیمت مناسب و خدمات و مشاوره بازرگانی و غیره را در این زمینه را در سریع تزین زمان ممکن ارایه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و نیز هر گونه سوال در زمینه صادرات کامپاند به پاکستان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

Rate this post