نکات خرید نایلون عریض

در این مقاله درباره ی نایلون عریض و نکات خرید نایلون عریض برای شما مطالبی ارایه خواهد شد.شرکت Irplastics یکی از فعالان در حوزه تامین و فروش نایلون عریض است و این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای مشتریان گرامی ارایه می دهد. در ابتدا لازم است بدانیم نایلون عریض چیست و با انواع آن آشنا شویم سپس نکات خرید مربوط به آن را شرح دهیم.

 

نایلون عریض چیست ؟

نایلون عریض یا پلاستیک عریض از مواد اولیه پلی اتیلنی تولید می شود و بر حسب نیاز مصرف کننده ضخامت های متفاوتی را می تواند داشته باشد. عرض طاقه ها در این نایلون بیش از یک متر است و بین یک تا بیست متر عرض دارند. کاربرد این نایلون ها در دنیای امروز بسیار وسیع شده است ، کیفیت در این محصول بسیار کلیدی است چرا که میزان مقاومت و دوام در این محصول حائز اهمیت می باشد.

انواع پلاستیک عریض

پلاستیک عریض به لحاظ کاربردی که دارد به دو دسته ی اصلی نایلون عریض کشاورزی و نایلون عریض ساختمانی تقسیم بندی می شود. در ادامه درباره این دو دسته بیشتر خواهیم گفت.

نایلون عریض کشاورزی

نایلون کشاورزی برای محافظت از محصول در برابر سرمازدگی و تغییرات آب و هوایی و همچنین برای نوررسانی کافی به محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.استفاده از نایلون عریض کشاورزی موجب می شود تا رشد گیاه بیشتر شود و باروری محصولات افزایش یابد، در صورت استفاده از این محصول در مدت زمان زودتری می توان محصول را برداشت و روانه بازار نمود.

نایلون عریض کشاورزی در ضخامت های یک لایه ، دولایه و چند لایه تولید می شود و با بالا رفتن تعداد لایه ها کیفیت آن نیز بالاتر می رود. نایلون کشاورزی به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود که بدین شرح است : نایلون گلخانه ای ، نایلون بسته بندی علوفه ، نایلون مالچ ، نایلون ضدعفونی کننده خاک و نایلون آبیاری خاک.

 

نکات خرید نایلون عریض

 

نایلون عریض ساختمانی

نایلون عریض ساختمانی برای پوشش ساختمان ها ، بتن ریزی و فوندانسیون ها و دیگر موارد کاربرد دارد، این نایلون ها دارای عرض بالا هستند و از نفوذ آب به داخل سطح زمین یا ساختمان جلوگیری می کنند و همان طور که گفته شد در ساخت و سازهای ساختمانی مورد کاربرد قرار می گیرند. دیگر ویژگی آن ها مقاومت قابل توجه در برابر نور خورشید می باشد.

 

نکات خرید نایلون عریض

حال که اطلاعاتی را راجع به نایلون عریض و انواع آن به دست آوردیم وقت آن رسیده است که درباره ی نحوه خرید و نکات لازم در هنگام خرید نایلون عریض اطلاعات بیشتر و کامل تری را کسب کنیم.

در ابتدای امر لازم است کاربرد و نوع مصرف آن مشخص گردد، چرا که نایلون عریض با توجه به نوع کاربردی که دارد در کیفیت و ابعاد مختلفی تولید می شود ، پس ابتدا لازم است نوع مصرف آن مشخص شود تا با نیاز ما مطابقت لازم را داشته باشد.

 

نکات خرید نایلون عریض

 

در مرحله بعد ابعاد فضایی که نایلون رول عریض را برای آن تهیه می کنید را در نظر داشته باشید این نایلون رول عرض 1 تا 18 متر را دارا هستند و بر حسب ابعاد مورد نظر فضا ، آن را خریداری نمایید.

در مرحله سوم به قیمت نایلون عریض اشاره می کنیم. عوامل مختلفی در قیمت نایلون رول عریض موثر هستند از جمله آن ها افزودنی ها ، تنظیم کننده درجه حرارت و ضد الکتریسیته و نوع مواد به کار رفته می باشد. هر چه میزان لایه ها در ضخامت بیشتر باشد قیمت محصول نیز بالاتر خواهد بود. در صورت استفاده از مواد بازیافتی یا مواد درجه 2 و 3 قیمت نهایی محصول کاهش خواهد یافت.

در محله آخر لازم است تا با افزودنی های نایلون عریض آشنا شوید. از افزودنی های مهم می توان به EVA، UV و IR اشاره نمود که موجب افزایش خاصیت مقاومت و انعطاف پذیری آن می شود و گیاهان را در برابر اشعه فرابنفش خورشید محافظت می نماید.

قیمت نایلون عریض

همان طور که در قسمت های بالاتر اشاره شد قیمت نایلون عریض به عوامل مختلفی از جمله کاربرد ، کیفیت مواد اولیه و … بستگی دارد ، با توجه به توضیحات داده شده شما میتوانید جهت خرید نایلون عریض با گروه بازرگانی کرمی تماس حاصل فرمایید و از قیمت نایلون عریض و نحوه خرید آن آگاه شوید.

Rate this post