مواد اولیه مصرفی در نایلون کشاورزی

مواد اولیه مصرفی در نایلون کشاورزی از نوع پلیمرها و در دسته پلی اتیلن ها قرار می گیرند. نایلون کشاورزی و دیگر نایلون های عریض توسط شرکت Irplastics که مواد اولیه با کیفیت بالا و مرغوب و قیمت مناسب تولید و عرضه می گردد. این نوع از نایلون ها دارای ضخامت بالا و بسیار محکم و مقاوم هستند. شرکت بازرگانی کرمی با هدف کسب رضایت مشتری و ارایه خدمات پس از فروش در جهت تامین و تولید این محصول مشغول به فعالیت می باشد. .  شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش و خرید این محصول با کارشناسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

 

نایلون کشاورزی چیست ؟

نایلون کشاورزی و به طور کلی مواد اولیه بیشتر نایلون ها بر پایه پلی اتیلن ها ساخته می شوند. پلی اتیلن نیز با ایجاد یک ترکیب میان نفت خام ، گاز طبیعی و سنتز شیمیایی در اتیلن به وجود می آید. در ساختار پلی اتیلن نیز اتم های کربن به صورت بلند زنجیره ای با یکدیگر پیوند دوگانه برقرار میکنند و در قسمت شاخه ها نیز هیدروژن ها به کربن ها متصل می شوند.

نایلون های کشاورزی از نوع نایلون های عریض هستند و معمولا بر حسب نوع کاربرد این محصولات نام های مختلفی بر آن ها گذاشته می شود. گاهی برای افزایش رشد گیاهان یک سری از افزودنی ها به ترکیبات نایلون کشاورزی افزوده می شود ، این افزودنی ها افزودنی EVA ، اشعه فرابنفش ، اشعه مادون قرمز می باشند. همچنین این افزودنی ها بر عوامل دیگری نظیر انتقال نور مفید به داخل فضای گلخانه ، انعطاف پذیری ، افزایش کشسانی در باربر عوامل محیطی و غیره نیز اثرگذار هستند.

 

قیمت نایلون کشاورزی

 

ویژگی نایلون کشاورزی

این محصول دارای قابلیت تولید در عرض های مختلف و کیفیت های مختلف را داراست. همچنین می توان در رنگ های مختلف نیز آن را تولید نمود قیمت های متفاوتی را بر حسب کیفیت و دیگر عوامل موثر برای آن در نظر گرفت. می توان تعداد لایه های آن را با توجه به درخواست مشتری افزایش داد تا میزان مقاومت محصول بالاتر رود. این مواد به لحاظ طول عمر نیز می توانند مدت زمان نسبتا خوبی را دوام بیاورند و عمر کنند. خاصیت ضد باکتری و ضد ویروسی نیز دارند و در مصارف دیگر مثل کارهای ساختمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

 

انواع نایلون کشاورزی

اصلی ترین تقسیم بندی برای نایلون عریض کشاورزی به شرح زیر می باشد:

نایلون گلخانه

این نوع از نایلون ها مهم ترین نوع نایلون ها محسوب می شوند و بسیار پر مصرف و پر متقاضی هستند. گلخانه داران معمولا از این نوع از پلاستیک استفاده می کنند و پیش از خرابی آن را تعویض می نمایند.

 

نایلون بسته بندی علوفه

در زمان بسته بندی علوفه و دیگر محصولات کشاورزی مانند گندم جهت حفاظت از آلودگی ، هر گونه آفت و یا نور خورشید از این نوع از نایلون ها استفاده می شود. سیلو پلاستیکی یکی از نایلون های کشاورزی محسوب می شود که در بسته بندی سیلوها مورد استفاده قرار می گیرد و دامداران و کشاورزان برای بسته بندی سیلاژ مازاد خود و حفاظت از محصول از آن استفاده می کنند.

 

نایلون مالچ کشاورزی

این نوع از نایلون ها مهم ترین نوع نایلون ها پس از نایلون کشاورزی محسوب می شوند و برای پوششی برای خاک در کشت سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد چرا که موجب بالا رفتن عملکرد خاک و افزایش رشد محصولات کشاورزی می شود.

 

نایلون ضدعفونی کننده خاک

اگر کشاورزان بخواهند کیفیت محصولات و میزان تولید را بالا ببرند انتخاب این نایلون می تواند انتخابی هوشمندانه باشد. چرا که در عین ضدعفونی کردن موجب تقویت خاک کشاورزی نیز می شود.

 

خرید نایلون کشاورزی

 

قیمت نایلون کشاورزی عریض

در زمان خرید نایلون کشاورزی عوامل مختلفی بر قیمت این محصول تاثیرگذارند، اگر بخواهیم این عوامل را نام ببریم شامل وزن ، تعداد لایه های تشکیل دهنده پلاستیک ، کیفیت مواد اولیه ، رنگ به کار رفته در آن می باشد. هر چه میزان ضخامت بالاتر باشد قیمت بالاتر می رود و در صورت افزایش عرض نایلون قیمت آن کاهش می یابد.

لذا در صورت تمایل به خرید نایلون عریض کشاورزی با توجه به نوع نیاز مشتری و کیفیت و دیگر عوامل ذکر شده قیمت نهایی تعیین می گردد.

 

خرید نایلون کشاورزی عریض

همان طور که گفته شد مواد اولیه مصرفی در نایلون کشاورزی از نوع پلیمرها و در دسته پلی اتیلن ها قرار می گیرند. نایلون کشاورزی و دیگر نایلون های عریض توسط شرکت Irplastics که مواد اولیه با کیفیت بالا و مرغوب و قیمت مناسب تولید و عرضه می گردد. جهت خرید نایلون کشاورزی با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

Rate this post