فروش پودر F7000

فروش پودر F7000 توسط شرکت بازرگانی کرمی Irplastics ب بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می پذیرد. شرکت Irplastics با سال ها تجربه در زمینه تامین ، فروش و صادرات انواع پلیمرها و پلاستیک ها در زمینه فروش و صادرات پودر F7000 نیز فعالیت دارد. در این مقاله درباره این محصول اطلاعاتی را برای شما ارائه خواهیم داد پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

پلی اتیلن سنگین F7000

پودر F7000 یک فیلم پلی اتیلنی با چگالی بالا می باشد. پلی اتیلن ها به دسته های مختلفی بر حسب چگالی تقسیم بندی می شوند ، رایج ترین و کلی ترین تقسیم بندی بدین شرح است : پلی اتیلن سبک خطی LLDPE ، پلی اتیلن سبک LDPE و پلی اتیلن سنگین HDPE. پلی اتیلن سبک خطی کمترین میزان چگالی و پلی اتیلن سنگین بیشترین میزان چگالی را در بین این سه مورد دارا هستند.

پودر F7000 نیز در دسته پلی اتیلن های سنگین HDPE ها قرار می گیرد. اگر بخواهیم در باره این گروه از پلی اتیلن ها بیشتر بدانیم درباره ی آن ها می توان گفت که ساختاری خطی دارند و دارای مقاومت در برابر تنش و مقاومت در برابر مواد شیمیایی بسیار بالایی هستند. این مواد در برابر الکتریسیته عایق هستند و به دلیل مناسب بون قیمت موجب کاهش هزینه ها نیز می شوند. در بابر رطوبت نیز مقاومند و قابلیت پردازش سریعی را نیز دارا هستند.

پودر F7000 نیز به عنوان یک HDPE میزان استحکام بالایی دارد و وزن مولکولی آن نیز بالاست. ویژگی دیگر این محصول نقطه ذوب سیار است که موجب می شود تا استفاده از لرزش گیری ضروری به نظز برسد. مواد پلی اتیلن سنگین F7000 مقاومت در برابر سایش قابل قبولی دارد.

 

کاربرد پودر F7000

پودر F7000 برای تولید فیلم های نازک و فوق نازک کاربرد دارد و به طور کلی کاربرد فیلم دارد. پلی اتیلن های سنگین در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند به عنوان مثال برای ساخت لوله ها که دارای استحکام بالا و مقاومت در برابر اشعه فرابفنش خورشید هستند ، برای تولید اسباب بازی ها که میزان مقاومت بالایی برا برای اشعه یو وی خورشید دارند ، برای تولید انواع بطری های پلاستیکی و محفظه مواد شیمیایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پودر F7000

شرکت تولید کننده پلی اتیلن سنگین F7000 شرکت پتروشیمی مهر می باشد. با توجه به کاربردهایی که برای این محصول ذکر شد ، بازرگانی کرمی با توجه به میزان حجم سفارش مشتری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد. همان طور که می دانید قیمت مواد پلیمری با توجه به عوامل مختلف داخلی و خارجی در حال تغییر است از این رو برای اطلاع از قیمت پودر F7000 باید استعلام به روز آن را از همکاران ما بخواهید.

کد تعرفه گمرکی پلی اتیلن سنگین 39120290 می باشد.

 

فروش پودر F7000

 

بازرگانی کرمی با سال ها تجربه در زمینه تامین و فروش مواد F7000 و صادرات مواد F7000 و دیگر گریدهای صادراتی مواد پلیمری آماده است تا بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در باره ی نحوه فروش پودر F7000 با گروه بازرگانی افشین کرمی تماس حاصل نمایید.

Rate this post