مواد HP552R برای تولید چه محصولاتی پیشنهاد می شود؟

شرکت های تولید کننده کیف های ورزشی ، کمربند ایمنی ، دستمال مرطوب و لباس های ورزشی نیازمند گریدی پلیمری با ویژگی پردازش پذیری خوب و خاصیت جریان پذیری خوب هستند. برای تولید موارد ذکر شده چه گریدی را پیشنهاد می دهید؟

شرکت بازرگانی افشین کرمی Irplastics تامین کننده اصلی مواد اولیه پلیمر و پلاستیک جهت تولید موارد ذکر شده مواد HP552R را پیشنهاد می دهد. این گرید یک هموپلیمر با جریان مذاب بالا برای تولید الیاف اصلی CF، BCF و الیاف دنیر با سرعت چرخش متوسط ​​تا بالا است و خواص ضد گازی عالی را از خود نشان می دهد. برای پارچه های نبافته برای پوشک، کاربردهای بهداشتی پزشکی و دستمال مرطوب مناسب است.

یکی دیگر از کاربردهای معمولی فیلامنت پیوسته با استحکام بالا برای تسمه های کوله پشتی، کیف های ورزشی، کیف های حجیم و کمربند ایمنی است. HP552R  فیلامنت پیوسته با استحکام متوسط ​​برای اثاثه یا لوازم داخلی و لباس های ورزشی استفاده می شود. همچنین برای تولید رشته های پیوسته حجیم برای فرش مناسب است و برای تماس با مواد غذایی مناسب است.

 

HP552R

HP552R

 

جهت اطلاع دقیق از قیمت مواد HP552R و کسب مشاوره با همکاران ما در شرکت Irplastics تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

Rate this post