صادرات مواد HP552R

صادرات مواد HP552R به عنوان یکی از پلی پروپیلن های پرکاربرد توسط گروه بازرگانی افشین کرمی انجام می پدیرد. در این مقاله درباره ی این مواد توضیحاتی ارایه خواهد شد.

پلی پروپیلن ها دارای دو زیر مجموعه های پلی پروپیلن هموپلیمر و پلی پروپیلن های کوپلیمر می باشد. کوپلیمرها نیز خود به دو دسته ی کوپلیمر بلاک و کوپلیمر رندوم تقسیم بندی می شوند.

مقاومت ضربه ای در کوپلیمر بلاک از کوپلیمر رندوم بیشتر می باشد.

هموپلیمرها شکننده تر از کوپلیمرها می باشند که این نقطه ضعف را در رماهای پایین محسوس تر است.

پلی پروپیلن HP552R

پلی پروپیلن HP552R یکی از انواع پلی پروپیلن های هموپلیمر است که برای تولید الیاف استیپل و CF و BCF مورد استفاده قرار می گیرد. این گرید PP توسط شرکت پتروشیمی جم تولید می شود.

ویژگی های پلی پروپیلن HP552R

از جمله ویژگی هایی که برای این پلیمر وجود دارد می توان به همگن بودن و اکستروژن پایدار اشاره نمود. هموپلیمرها از جمله ساده ترین پلیمرها محسوب می شود که از واحدهای تکراری منفرد متشکل شده است.

صادرات مواد HP552R

مواد 552R نیز مانند دیگر همو پلیمرها تبلور بالا و مقاومت ضربه ای پایینی دارند و طبیعتا برای کاربردهایی که نیاز به مقاومت و استحکام از لازمه های آن محصول است مورد استفاده قرار نمی گیرد.

کاربرد مواد HP552R

این گرید برای تولید دستمال مرطوب ، پوشک ، پارچه های بافت و ماربردهای بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. این گرید به واسطه دو ویژگی مقاومت ضربه ایی پایین . میزان تبلور بالا برای کاربردهای نساجی ، فیلم های نازک و ورق ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بخشی از خدمات بازرگانی کرمی

فروش پلی پروپیلن HP552R

واردات پلی پروپیلن هموپلیمر

صادرات مواد HP552R

تامین انواع پلی پروپیلن

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی تامین ، قیمت و نحوه صادرات  پلی پروپیلن HP552R با گروه بازرگانی افشین کرمی تماس حاصل نمایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *