مواد HP564S برای تولید چه محصولاتی پیشنهاد می شود؟

شرکت های تولید کننده پارچه های بافته شده و بدون بافت ، پارچه های پوشک ،دستمال پزشکی و بهداشتی نیازمند گریدی با توزیع وزن مولکولی باریک و خواص مکانیکی و نرمی عالی هستند. برای تولید موارد ذکر شده چه گریدی را پیشنهاد می دهید؟

شرکت بازرگانی افشین کرمی  تامین کننده اصلی مواد اولیه پلیمر و پلاستیک جهت تولید موارد ذکر شده مواد HP564S می باشد. این گرید یک هموپلیمر با سرعت جریان مذاب بالا با توزیع وزن مولکولی باریک برای تولید با سرعت بالا رشته پیوسته دنیر پایین برای پارچه های تابیده شده و نبافته با تعادل عالی از خواص مکانیکی و نرمی است.

این گرید با یک بسته تثبیت کننده ضد گاز فرموله شده است و با سرعت بالا و وزن نبافته کم مشخص می شود. کاربردهای عمده برای پارچه های اسپان باند ساخته شده از HP564S پوشک، دستمال های پزشکی و بهداشتی، پارچه های محافظ برای کاربردهای کشاورزی، صنعتی و پزشکی ، پشتی و آستر برای صنایع مبلمان و فرش می باشد. همچنین می توان از این گرید برای تولید نخ نیمه جهت دار و فیلامنت پیوسته حجیم استفاده کرد و برای تماس با مواد غذایی مناسب است.

HP564S

HP564S

HP564S

جهت اطلاع دقیق از قیمت مواد HP564S و کسب مشاوره با همکاران ما در شرکت Irplastics تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

Rate this post