صادرات نایلون رول

صادرات نایلون رول به عنوان یکی از پرمصرف ترین پلیمرها به درخواست مشتریان گرامی توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. بازرگانی کرمی با سال ها تجربه در زمینه صادرات مواد پلیمری زمینه خرید بهترین کیفیت مواد به همراه مناسب ترین قیمت را فراهم می آورد. ابتدا لازم است بدانیم نایلون چیست ؟

 

نایلون چیست ؟

نایلون یک پلیمر ترکیبی و پلی آمیدی است که از عناصر کرین ، هیدروژن ، نیتروژن و اکسیژن تشکیل شده است، این محصول از سال های قبل مورد استقبال بسیار قرار گرفته است. گاهی نایلون و پلاستیک را یکسان می دانند اما بین این دو تفاوت هایی وجود دارد که آن ها را از هم تمیز می دهد. نایلون شفاف و نرم و براق است و پلاستیک خشک است ، به شفافیت نایلون نیست اما توان بالاتری برای حمل وزن های بالتر را داراست. در هنگام برخورد دست با نایلون نرمی آن حس ی شود و سر و صدایی را هم ایجاد نمی کند. پلاستیک عموما در مواردی کاربرد دارد که ظاهر مطرح نباشد.

 

تقسیم بندی نایلون ها

در این قسمت قصد داریم تا درباره انواع نایلون ها و تقسیم بندی آنها مطالبی را ارایه دهیم.نایلون ها در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند.

  • نایلون رول شرینگ

نایلون شرینگ بنا بر مورد استفاده و درخواست مشتری در ضخامت های مختلفی تولید می شود. این محصول پلاستیکی است بسیار شکل پذیر و حساس به تغییر دما که همان طور که گفته شد بنا بر کاربرد آن ضخامت های مختلفی داراست به عنوان مثال زمانی که میزان ایزوله بودن بسته بندی بسیار اهمیت دارد از نایلون شرینگ های با ضخامت بالاتر استفاده می شود. دلیل استفاده از این محصول محافطت در برابر ضربه در زمان جابه جایی و محافظت در برابر آلودگی ها می باشد. از جمله این نایلون ها می توان به نایلون روده ای ، حرارتی ، تونلی و شرینگ پی دی اف اشاره نمود.

 

  • نایلون رول حباب دار

این نوع از نایلون خاصیت ضربه گیری بسیار بالایی دارد و به لحاظ قیمتی نیز قیمت بالایی را نسبت به دیگر نایلون ها داراست ، میزان وزن این محصول نیز نسبتا بیشتر از بقیه انواع آن است. از این محصول برای نگهداری از محصولاتی که شکننده اند و نسبت به ضربه حساس هستند استفاده می شود.لایه درونی آن صاف است و لایه بیرونی آن حباب دار است.

 

صادرات نایلون رول

 

  • نایلون رول ساختمانی

این نوع از نایلون ها در دسته نایلون های عریض قرار می گیرند که برای کاور و پوشش ساختمان های در حال ساخت یا در زمان ساخت و ساز و بتن ریزی مورد استفاده قرار می گیرد.هم چنین برای محافظت از مصالح ساختمانی ، پوشش انبارها ، امنیت و محافظت ناشی از طوفان و آب و … کاربرد دارد.

 

  • نایلون رول کشاورزی و گل خانه ای

این دسته از نایلون ها در جهت مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و ضخامت بالایی را داراست. یکی از کاربردهای رایج آن در زمان احداث گلخانه ها می باشد. این دسته از نایلون ها در دسته نایلون های عریض قرار می گیرند.

 

انواع رول نایلون

نایلون ها به طور کلی در یک دسته بندی اصلی قرار می گیرند که شامل نایلون های بسته بندی و نایلون ها عریض می شوند. هر کدام از این دو دسته خود زیر شاخه های مخصوص به خود را داراست که در این قسمت به آن ها می پردازیم.

جهت اطلاع از قیمت نایلون عریض و نایلون بسته بندی با ما تماس بگیرید.

 

نایلون بسته بندی

این دسته از نایلون ها نیز در سه دسته ی اصلی تقسیم بندی می شوند که شامل نایلون حباب دار ، نایلون شرینک بسته بندی و فیلم استرچ بسته بندی می شود.

 

فیلم های استرچ بسته بندی شامل فیلم استرچ پالت بند ، فیلم استرچ غذایی ، فیلم استرچ بسته بندی علوفه ، استرچ مبل می باشد. نایلون شرینک بسته بندی نیز شامل شرینک حرارتی، شرینک تونلی ، شرینک روده ای ، شرینک pvc و شرینک pof می باشد. نایلون حباب دار نیز برای بسته بندی محصولات مختلف در زمان اسباب کشی ها و حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد.

 

صادرات رول شرینگ پلی اتیلنی

این نوع از رول ها به لحاظ ظاهری کدر هستند و میزان ضخامت بالایی را دارا هستند هم چنین دارای چگالی بالاتر و کیفیت بالاترین نسبت به رول شرینگ پی وی سی هستند.چاپ پذیری در این نوع بسیار بهتر و زیباتر خواهد بود. کاربرد آن در پک های چند عددی و سنگین می باشد و موجب راحت تر شدن حمل و نقل شده است.

 

صادرات رول شرینگ PVC

میزان ضخامت پایین تری نسبت به نوع پلی اتیلنی داراست برای پک های سبک تا وزن  کیلوگرم مناسب هستند، به عنوان مثال برای پک های شیرینی ، مواد غذایی ، لوازم تحریر و دارویی مورد کاربرد قرار می گیرد.

 

صادرات نایلون رول

 

صادرات رول شرینگ POF

این رول مشابه با رول پی وی سی می باشد اما میزان انعطاف آن بیشتر و نازک تر است و قابلیت چاپ پذیری مناسبی را داراست. این رول به لحاظ بهداشتی نیرز مناسب تر است و برای بسته بندی های دارویی ، بهداشتی ، آرایشی نیز این جنس از رول ها پیشنهاد می گردد. قبل از انتخاب نوع رول با کارشناسان ما مشورت نمایید.

 

خرید و قیمت نایلون رول

همان طور که می دانید بیشترین تقاضا برای خرید نایلون رول از کشورهای همسایه مانند عراق ، ترکیه ، گرجستان و پاکستان و آذربایجان می باشد. از آن جا که کیفیت محصولات ایرانی کیفیتی مرغوب است و نرخ ارز نیز بالا می باشد برای کشورهای وارد کننده این محصول واردات آن بسیار با صرفه تر از تولید در کشور خود می باشد. جهت اطلاع دقیق از قیمت نایلون رولی با ما تماس بگیرید.

صادرات نایلون رول

صادرات نایلون رول یکی از خدماتی است که بازرگانی کرمی در حال انجا آن می باشد و صادرات آن را به سایر کشورها از جمله کشورهای همسایه پاکستان ، ترکیه ، عراق ، افغانستان و … تسهیل نموده است. در صورت تمایل برای صادرات رول نایلون و اطلاع از نحوه همکاری با شماره های درج شده در سایت با ما تماس حاصل نمایید و از مشاوره ما بهره مند شوید.

 

 

Rate this post