فروش پودر 209AA

فروش پودر 209AAتوسط شرکت بازرگانی کرمی Irplastics ب بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می پذیرد. شرکت Irplastics با سال ها تجربه در زمینه تامین ، فروش و صادرات انواع پلیمرها و پلاستیک ها در زمینه فروش و صادرات پودر 209AA  نیز فعالیت دارد. در این مقاله درباره این محصول اطلاعاتی را برای شما ارائه خواهیم داد پس تا پایان با ما همراه باشید.

پلی اتیلن سبک خطی 209AA

مواد 209AA یک گرید پلی اتیلنی دارای چگالی پایین می باشد. همان طور که می دانید پلی اتیلن ها بر حسب چگالی به سه دسته ی کلی تقسیم بندی می شوند البته تقسیم بندی های دیگری نیز وجود دارد ولی به طور کلی به سه دسته ی پلی اتیلن سبک خطی LLDPE ، پلی اتیلن سبک LDPE و پلی اتیلن سنگین HDPE تقسیم می شوند. پودر 209AA در دسته ی پلی اتیلن های سبک خطی قرار می گیرد که کمترین چگالی را بین این سه دسته دارا می باشد.

اگر بخواهیم درباره ی پلی اتیلن سبک خطی LLDPE بیشتر بدانیم می توان گفت که گریدهایی که در این دسته قرار می گیرند دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی ، استحکام بالا ، انعطاف پذیری بسیار زیاد و مقاومت بسیار خوب در برابر بخار آب و الکل می باشد. چگالی ذکر شده برای این مواد بین 0.915 تا 0.930 گرم بر سانتی متر مکعب می باشد.

مواد 209AA نیز به عنوان یک پلی اتیلن سبک خطی LLDPE استحکام کششی مناسبی را داراست و مقاومت ضربه ای زیادی دارد. فرآوری فیلم های دمشی در این گرید امکان پذیر است اما کار راحتی نیست.  پودر 209AA یک کوپلیمر حاوی آنتی اکسیدان است که برای کاربردهای عمومی توصیه می شود و برای ترکیب با LDPE معمولی مناسب است. آب بندی مناسب ، مقاومت در برابر سوراخ شدن بالا ، قابلیت تخلیه بیشتر دیگر ویژگی های این پلیمر می باشد. مواد LLD209 قابلیت دوخت پذیری خوبی را نیز دارا هستند.

 

فروش پودر 209

 

کاربرد پودر LLD209

این پلی اتیلن با توجه به ویژگی هایی که برای آن ذکر شد دارای کاربردهای متفاوتی می باشد، از جمله در ساخت و تولید فیلم های بسته بندی غذایی و صنعتی مورد کاربرد قرار می گیرد. مواد LLD209 برای تولید فیلم های کشاورزی ، آستر ، تولید کیسه و فیلم کششی مورد استفاده قرار می گیرد. این پلی اتیلن سبک خطی جهت تولید نایلون و نایکس نیز استفاده میشود. پلی اتیلن های سبک خطی LLDPE با توجه به ساختار مولکولی و دانسیته پایینی که دارند برای تولید فیلم های پلاستیکی مانند کیسه های فریزر استفاده می شوند.

قیمت پودر 209AA

شرکت های تولید کننده پلی اتیلن سبک خطی 209AA شرکت پتروشیمی اراک و شرکت پتروشیمی امیرکبیر می باشد. با توجه به کاربردهایی که برای این محصول ذکر شد ، بازرگانی کرمی با توجه به میزان حجم سفارش مشتری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد. همان طور که می دانید قیمت مواد پلیمری با توجه به عوامل مختلف داخلی و خارجی در حال تغییر است از این رو برای اطلاع از قیمت پودر 209AA باید استعلام به روز آن را از همکاران ما بخواهید.

کد تعرفه گمرکی LLDPE ساخت ایران 39011010 می باشد.

فروش پودر 209AA

بازرگانی کرمی با سال ها تجربه در زمینه تامین و فروش مواد LLD209 و صادرات مواد 209AA و دیگر گریدهای صادراتی مواد پلیمری آماده است تا بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در باره ی نحوه فروش پودر 209AAبا گروه بازرگانی افشین کرمی تماس حاصل نمایید.

 

Rate this post