فروش نایلون گلخانه ، پرکاربردترین نایلون کشاورزی

فروش نایلون گلخانه به عنوان یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین نایلون های کشاورزی توسط شرکت بازرگانی کرمی Irplastics انجام می پذیرد. در این مقاله قصد داریم تا درباره ی نایلون گلخانه ،انواع آن و نحوه خرید و قیمت نایلون گلخانه اطلاعاتی را ارایه دهیم ، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

انواع نایلون گلخانه

نایلون های گلخانه  بر حسب افزودنی هایی که به آن ها اضافه می شود به پنج دسته تقسیم بندی می شوند : نایلون گلخانه با افزودنی EVA ، نایلون گلخانه با افزودنی UV ، نایلون گلخانه با افزودنی IR مادون قرمز ، نایلون گلخانه با افزودنی آنتی ویروس ، نایلون گلخانه با افزودنی ANTI FOG یا ضد مه. برحسب نوع کاربردی که مشتری برای نایلون گلخانه می خواهد نوع نایلون گلخانه مشخص می شود که از کدام افزودنی در آن استفاده شود.

نوع دیگر تقسیم بندی پلاستیک گلخانه نیز که بر اساس جنس و ویژگی های آن می باشد : ورق های پلی کربنات ، پلاستیک کوپلیمر گلخانه ، پلاستیک پلی اتیلن گلخانه ، پلاستیک پلی وینیل گلخانه است. مناسب ترین پوشش برای گلخانه نایلون گلخانه ای است چرا که به لحاظ اقتصادی به صرفه می باشد و می توان انواع افزودنی ها را به پلاستیک اضافه نمود و متناسب با شرایط اقلیمی و آب و هوایی انتخاب می شود.

 

انواع نایلون کشاورزی

نایلون عریض کشاورزی به چهار دسته اصلی نایلون مالچ ، نایلون گلخانه ، نایلون ضد عفونی کننده خاک و نایلون سیلاژ تقسیم بندی می شود. در این مقاله درباره نوع گلخانه ای آن صحبت می کنیم اما درباره انواع دیگر نایلون کشاورزی توضیح کوتاهی را ارایه خواهیم داد.

نایلون ضدعفونی کننده خاک

استفاده از نایلون ضدعفونی کننده خاک موجب شده است تا بخش مهمی از نگرانی کشاورزان در زمینه کنترل آفت ها و علف های هرز کاهش یابد. این نایلون کشاورزی موجب می شود تا عوامل مضر موجود در خاک از بین برود و عوامل مفید موجود در خاک بهتر عمل کنند و خاک حاصلخیزتری را حاصل شود و در نهایت محصولات مرغوب تری تولید شود.

 

فروش پلاستیک گلخانه

 

نایلون مالچ

این نوع ازنایلون کشاورزی به عنوان یک سد در برابر عوامل طبیعی و انسانی عمل می کند و ریشه گیاه را از عوامل مختلفی مانند باران های اسیدی و معمولی ، برف و یخبندان ، طوفان و فرسایش محافظت می کند. به قسمت سطحی خاک که نرم و سبک است خاک پوش یا مالچ می گویند.

نایلون سیلاژ

این نوع از نایلون ها در زمان نگهداری و انبار غلات و علوفه و امثالهم مورد استفاده قرار می گیرند و از از پلی اتیلن ساخته می شود و چند لایه است و موجب محافظت از علوفه یا محصول کشاورزی از تابش نور خورشید می شود.

نایلون گلخانه

نایلون گلخانه نیز یک پوشش تک لایه ، دو لایه ، سه لایه و پنج لایه است که نسبت به دیگر پوشش هایی که در گلخانه ها به کار می رود مانند شیشه ، اکریلیک و … قیمت پایین تری دارد و صرفه اقتصادی ایجاد می کند. بیشترین مواد اولیه مصرفی در ساخت نایلون گلخانه از مواد پلی اتیلنی می باشد اما مواد دیگری مانند پلی ینیل ، کوپلیمر و پلی کربنات نیز در ساخت و تولید آن به کار می روند.

 

مزایای استفاده از نایلون گلخانه

همان طور که گفته شد استفاده از نایلون گلخانه ارزان تر از سایر پوشش های گلخانه ای است پس از میزان هزینه های تولیدکننده می کاهد پس به لحاظ اقتصادی به صرفه است. از طرف دیگر در هنگام نصب و اجرا به آسانی نصب می شود ، موجب افزایش بازدهی محصولات می شود. به لحاظ محکمی بسیار مقاوم در عین حالم منعطف است و از گرما و رطوبت داخل گلخانه محافظت می کند. این محصول بسته به کاربرد یا سفارش مشتری در عرض و ضخامت های مختلف تولید و به مشتری ارائه می شود.

 

قیمت نایلون گلخانه


در زمان خرید نایلون گلخانه عوامل مختلفی بر قیمت این محصول تاثیرگذارند، اگر بخواهیم این عوامل را نام ببریم شامل وزن ، تعداد لایه های تشکیل دهنده پلاستیک ، کیفیت مواد اولیه ، رنگ به کار رفته در آن می باشد. هر چه میزان ضخامت بالاتر باشد قیمت بالاتر می رود و در صورت افزایش عرض نایلون قیمت آن کاهش می یابد.

لذا در صورت تمایل به خرید نایلون گلخانه با توجه به نوع نیاز مشتری و کیفیت و دیگر عوامل ذکر شده قیمت نهایی تعیین می گردد.

 

فروش نایلون گلخانه

همان طور که گفته شد مواد اولیه مصرفی در نایلون گلخانه ای از نوع پلیمرها و در دسته پلی اتیلن ها قرار می گیرند. نایلون کشاورزی و دیگر نایلون های عریض توسط شرکت Irplastics که مواد اولیه با کیفیت بالا و مرغوب و قیمت مناسب تولید و عرضه می گردد. جهت خرید نایلون گلخانه ای با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

Rate this post