صادرات HDPE EX5 به پاکستان

شرکت Irplastics از تامین کنندگان اصلی گرید HDPE EX5 می باشد که با ارایه مواد با کیفیت و درجه یک  به افراد در تجارت آسان و راحت یاری می رساند. عوامل مختلفی در قیمت گرید HDPE EX5 موثر هستند که در مجموعه تیم بازرگانی افشین کرمی می توانید این گرید را با قیمت مناسب و اصل تهیه و هزینه های تجارت خود را با خدماتی که از این مجوعه دریافت نموده کاهش دهید.

با این حال شناخت ویژگی های ماده پلیمری پلی اتبلن EX5  به تجار به کمک می کند تا بتوانند با اطمینان از کیفیت و اصالت محصول اقدام کنند. ما در این مقاله از سایت lrplastics.com سعی داریم تا با ارایه نکات و توضیحاتی در مورد ویژگی های HDPE EX5  و نحوه صادرات این ماده پلیمری اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ویژگی های HDPE EX5 چیست؟

یکی از پرمصرف ترین مواد پلی اتیلنی گرید EX5 می باشد که در اغلب صنایع در محصولات نهایی مورد استفاده قرار می گیرد. این گرید از نوع HDPE بوده که جزو پلی اتیلن های سنگین است و در دسته گرما نرم ها قرار گرفته است.

پلی اتیلن های سنگین از طریق پلیمریزاسیون گاز اتیلن یعنی C2H4 تولید می شوند و به دلیل آنکه زنجیره مولکولی انها به طور فشرده می باشد دارای چگالی سنگین و دانسیته بالا هستند. همچنین انعطاف پذیری آنها کم و از مقاومت ضربه ای پایین تری نسبت به پلی اتیلن های سبک برخوردار می باشند.

پلی اتیلن های سنگین یا HDPEها با نام HIGH DENSITY POLYETHELENE با علامت اختصاری HDPE شناخته می شوند، که در واقع موادی بی رنگ، بی بو، غیر قابل اشتعال و واکنش ناپذیر هستند. بنابراین مقاومت خوبی در برابر مواد شیمایی و تنش های شکننده محیطی از خود نشان می دهند.

به طور کلی پلی اتیلن سنگین از نوع ترموپلاستیک از نفت ساخته و در دما و فشار پایین تولید می شوند و ساختار خطی دارند. از این رو گرید EX5 دارای سطح ژل پایین، چقرمگی و سفتی خوب و جرم مولکولی بالاست.

این پلی اتیلن برای تولید فیم، ورق و بسته بندی استفاده می شود و شفاف، مومی شکل، مقاوم در برابر آب و هوا و نیز دمای بسیار پایین می باشد. گرید EX5 1بوتان به عنوان منومر است، و به دلیل نفطه ذوب بالا، تا دمای بسیار بالا نیز سختی و سفتی خود را نگه می دارد.

 

HDPE EX5

 

موارد کاربرد HDPE EX5

این ماده به دلیل ویژگی های ذکر شده بیشترین کاربرد را در لوازم بسته بندی، بسته بندی مواد غذایی، بطری شیر، سینی پلاستیکی، تخته های برش و غیره دارد. این گرید همچنین به دلیل کم هزینه بودن و قابلیت پردازش آسان در تولید لوازم مصرفی خانگی مانند سطل زباله، لوازم خانگی ، جعبه نگهداری، اسباب بازی و غیره نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول استحکام کششی بالایی دارد و به همین منظور می توان همانند سایر پلی اتیلن های سنگین از آن در تولید و ساخت طناب، تور ماهیگیری، مصارف کشاورزی، لوازم جراحی زیبایی، تورهای ورزشی و غیره استفاده کرد. همچنین در تولید لوله، محافظ کابل، پوشش های لوله فولادی و اتصالات لوله ای دیگر نیز کاربرد دارد.

تجارت و نحوه صادرات به پاکستان

مواد پلی اتیلنی امروزه جایگاه بسیار مهمی را در صنایع مختلف از آن خود کرده اند و تولید محصولات پلی اتیلنی بخش مهمی از تولیدات را به خود اختصاص داده است. از آنجایی که کشور پاکستان در همسایگی ایران قرار دارد، و به دلیل ی سری اشتراکات و نزدیکی بین دو کشور امکان ریسک پذیری زیادی را به تاجران ایرانی می دهد. تا از این طریق بتوانند درآمد ارزی کسب نموده و شرایط صادرات را برای آنها هموار می کند.

همچنین پاکستان از جمله کشورهایی محسوب می شود که می توان کمترین ضایعات را به لحاظ محصولات پتروشیمی، مواد پلی اتیلنی و سوخت و غیره به آن صادر نمود.

شرایط کشور پاکستان برای صادرات به گونه ای می باشد که این کشور جهت تامین بودجه و رشد اقتصادی خود به ورود کالاهایی از جمله مواد و مشتقات نفت و مواد اولیه و غیره نیازمند است. از جمله کشورهایی که بیشترین واردات را به کشور پاکستان انجام می دهند؛ چین، امارات، آمریکا، اندونزی، عربستان، قطر، کویت و کره جنوبی و ژاپن می باشند. در این بین ایران سهم ناچیزی را در حوزه صاذرات به پاکستان دارد که برای تجار و فعالان ایرانی می تواند زمینه مناسبی را جهت کسب سود و در آمد ارزی فراهم نماید.

 

HDPE EX5

 

پاکستان نیز مانند سایر کشورها قوانین و مقررراتی برای واردات کالا به کشور خود دارد که آگاهی از این قولنین به تجار ایرانی می تواند کمک کند تا در هزینه های خود صرفه جویی نموده و مراحل تجارت با پاکستان برایشان هر چه بهتر و آسان تر میسر گردد.

از آنجایی که پاکستان نیز یک کشور اسلامی بوده، و بنابراین باید موازین عرفی و اسلامی برای صادرات به پاکستان توسط تجار ایرانی رعایت شود. از جمله مواردی که باید در صادرات مواد پلی اتیلنی به پاکستان مد نظر قرار داد، اینکه نام تجاری و برچسب باید به صورت انگلیسی و یا اردو بر روی محصول ارسالی درج شده و نیز فهرست و مشخصات پروفرما برای شخص خریدار ارسال گردد.

از مواردی که باید در درج اطلاعات در پروفرما به آن دقت نمود، اطلاعات سازنده و یا ادرس شرکت تولید کننده می باشد. همچنین تاریخ تولید و تاریخ انقضا نیز باید در آن لحاظ شود. برای ارسال و حمل کالا محتویات مواد اولیه باید برحسب کیلو گرم بوده و ادرس و مشخصات گرید و نوع دسته بندی آن به طور کامل برای خریدار در پاکستان شرح داده شود.

همچنین اخذ مجوزات ویژه و گواهی صادرات از جمله مدارک مهم برای هر صادر کننده ای است که باید برای تجارت و صدور کالا آن را در نظر داشته باشد.

گمرکات مرزی ایران و پاکستان

ریمدان، پیشین و گناوه از گمرکات مرزی بسیار مهم ایران و پاکستان می باشد که در قدیم این گذرگاه ها به صورت بازارچه های گمرکی فعالیت کرده و هم اکنون به صورت گمرک رسمی مشغول به کار هستند. نزدیک ترین مرز زمینی ایران و پاکستان مرز ریمدان می باشد که 959 کیلومتر فاصله دارد.

از این رو به صرفه ترین روش ها ارسال کالا از این مسیر می باشد. زیرا که پتانسیل خوبی برای روابط تجاری ایران و پاکستان است. از طرفی پاکستان به خاطر اینکه عضو سازمان تجارت جهانی می باشد و به دلیل روابط تجاری آزاد پاکستان با کشورهای قدرتمند مانند چین و مالزی امکان رقابت کمی با مشکل مواجه بوده که می توان با دانش فنی و تخصص کافی بازار هدف را در این کشور پیدا نموده و هوشمندانه از طریق این مسیر هزینه ها را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

شرکت Irplastics با هدف کسب رضایت مشتریان و تجار گرامی با ارایه بهترین خدمات در تامین مواد اولیه پلیمری و گرید EX5 با کیفیت و قیمت مناسب بستری مناسب را فراهم می آورد. در این راستا خدمات ارایه شده شامل استعلام قیمت به روز مواد پلیمری، تحویل مواد پلیمری از درب کارخانه و مشاوره و غیره خواهد بود.

شما می توانید جهت تهیه و خرید گرید HDPE EX5 با کیفیت درجه یک و نیز استعلام قیمت به روز این گرید و نیز هرگونه سوال و مشکلی در این زمینه با کارشتاسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

 

Rate this post