صادرات گرید PP EP 3130UV

پلی پروپیلن امروزه به دلیل کاربردهای فراوان و متنوع در بسیاری از صنایع مورد استقبال قرار گرفته است.  به طوری که از رایج ترین پلاستیک ها می باشد. از این پلاستیک رایج و بسیار کاربردی گریدهای مختلفی تولید شده که در مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از گریدهای اصلی از انواع پلی پروپیلن PP EP3130UV است که به دلیل مقاومت خوب در برابر نور UV و خواص منحصر به فرد آن می توان در صنایع خودرو سازی و تولید قطعات خودرو از آن استفاده کرد.

شرکت Irplastics یکی از تامین کنندگان اصلی گریدهای پلیمری و مواد اولیه پلاستیک با چندین سال سابقه درخشان و مفید به تجار و افرادی که قصد صادرات گرید PP EP 3130UV را دارند اعلام همکاری نموده و بهترین محصول را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب ارائه می دهد. چنانچه شما قصد همکاری با شرکت Irplastics را دارید می توانید با کارشناسان و پشتیبانی ما در تیم بازرگانی افشین کرمی در ارتباط باشید.

پلی پروپیلن PP

قبل از آنکه در مورد گرید PP EP 3130UV توضیحاتی را ارائه دهیم،  لازم است تا درباره پلی پروپیلن ها آشنایی کامل داشته باشید.  زیرا که صادرات این گرید بدون شناخت آن ممکن نیست.  بنابراین استفاده و آشنایی با کاربردهای PP EP 3130UV می تواند به شما کمک کند تا محصول با کیفیت را از مواد بی کیفیت و درجه دو و سه تشخیص داده و با قیمت مناسب عرضه کنید.

گرید PP EP 3130UV از نوع کوپلیمر ضربه پذیر بوده که از انواع پلی پروپیلن ها می باشد.  به طور کلی پلی پروپیلن ها دو گروه بزرگ کوپلیمرها و هموپلیمرها هستند.  کوپلیمرها نیز شامل دو دسته کوپلیمرهای تصادفی و کوپلیمرهای هیتروفازی می باشند.

دسته دیگری از پلی پروپیلن ها با نام اختصاری HCPP که دارای کریستال بالا هستند که قابل تبدیل با تجهیزات اکستروژن یا قالب گیری تزریقی به محصولات دیگر می باشند، و در محصولات قالب تزریقی نیز به کار می روند.

پلی پروپیلن ها دارای چگالی کم،  اصلاح و رنگ پذیری،  عایق صدا و مقاومت شیمایی عالی هستند.  همچنین از مقاومت شیمایی بالایی برخوردارند و قابل بازیافت می باشند. کاربردهای گوناگون پلی پروپیلن ها همواره در صنایع مختلف جهت ساخت قطعات و تجهیزات خودرو،  انواع اسباب بازی،  منسوجات و لوله ها و غیره همواره مشاهده شده است.

این محصول در صنعت پلاستیک به دلیل پرکاربرد بودن  « فولاد» نامیده می شود.  همچنین می توان آن را با روش های مختلف تغییر داده و یا سفارشی نمود. به طوری که با مواد افزودنی دیگر به راحتی سازگار شده و دارای فرایند پذیری و سازگاری بالایی است. از این رو یکی از مزیت های اصلی پلاستیک پلی پروپیلن توانایی تولید آن از روش های مختلف می باشد.

 

قیمت گرید PP EP 3130UV

 

پلی پروپیلن کوپلیمر دارای واحدهای هم منومر با الگوی منظم و معمولی ( بلوکی ) و واحدهای هم منومر در الگوهایی نامنظم ( تصادفی ) به لحاظ ساختاری هستند. گرید PP EP 3130UV از نوع کوپلیمر هتروفاژی می باشد که در برابر نور UV از خود مقاومت نشان می دهد.

کوپلیمرهای هتروفاژی چه پلیمرهایی هستند؟

کوپلیمر هتروفاژی یا HECO یک دسته مواد پلیمری پلی پروپیلنی می باشند که دارای سطح سفتی خوبی هستند و عملکرد ضربه ای بالا دارند. به طوری که جهت ساخت محصولاتی نظیر ضربه گیر خودرو،  سطل،  جعبه و لوله های فاضلاب و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

با توجه به ویژگی های خاصی که این محصول دارد،  قابل تبدیل در فرآیندهایی مثل قالب گیری تزریقی،  اکستروژن لوله و فیلم دمیده می باشد. این مواد وقتی در فرآیند پلیمریزاسیون قرار می گیرند،  جزء لاستیکی در زمینه پلی پروپیلن حاصل می آید.

جریان مذاب کوپلیمرهای هتروفاژی دارای طیف های وسیعی بوده و قابل بازیافت هستند.  این مواد کاملا بهداشتی و غیر سمی نیز می باشند. بنابراین در محیط کار استفاده از آنها هیچ خطری را برای فرد ایجاد نمی کند.

ویژگی های گرید PP EP 3130UV

از ویژگی های اصلی این گرید مقاومت بالای آن در برابر اشعه ماورا بنفش بوده و ضربه پذیر نیز است.  به همین منظور در محصولاتی که در برابر اشعه ماورا بنفش پایدار هستند،  از این گرید استفاده می شود. این محصول همچنین دارای فرآیند پذیری مناسب و خوبي بوده و از این رو در فرآیندهای قالب تزریقی و اکستروژن به خوبی قابل تبدیل می باشد.

این گرید همینطور یک نوع پلیمر ترموپلاستیکی است که گرما نرم بوده و از جریان ذوب مناسب برخوردار می باشد. کاربردهای اصلی و رایج این گرید در کامپاند سازی،  سپر خودرو،  قطعات خودرو،  تجهیزات مهندسی و مصرف در محیط باز هستند.

قیمت و خرید گرید PP EP 3130UV

شرکت Irplastics ارائه دهنده بهترین گرید PP EP 3130UV با کیفیت درجه یک که پخش کننده عمده برای انواع مواد پلیمری می باشد.  قیمت عمده ارائه دهنده توسط شرکت Irplastics بر اساس خرید عمده بوده و قیمت صادراتی بر مبنای واحد هر تن fca و دلاری به صورت هفتگی اعلام و محاسبه می شود.

قیمت های پیشنهاد شده توسط شرکت Irplastics با توجه به نوسانات نرخ ارز و بازار و عدم امکان بروز رسانی با تغییرات جزئی همراه است.  به طوری که قیمت ها در هفته یکشنبه ها به روز سانی و ا علام می شود.  با این حال برای صادرکنندگان و تولید کنندگان خرید به طور عمده مقرون به صرفه می باشد.  در صورت تمایل به سفارش با قیمت پایین می توانید این گرید را با حجم بیشتری خریداری کنید.

همچنین قیمت اعلام شده برای گرید PP EP 3130UV توسط شرکت Irplastics بر اساس تحویل درب پتروشیمی و طبق عرف هزینه حمل و ارسال نیز بر عهده خریدار و مشتری است.

شما می توانید جهت خرید و ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

لازم به ذکر است جهت حصول اطمینان از مطابقت محصول با کیفیت ارائه شده بازرسی انجام می گیرد،  و در صورت عدم تطابق کیفیت و قیمت، وجه پرداختی عرض ۴۸ الی ۷۲ ساعت به خریدار عودت داده خواهد شد.

صادرات گسترده گرید PP EP 3130UV

یکی از محصولات متنوع و پرکاربرد از انواع پلی پروپیلن کوپلیمر گرید PP EP 3130UV است که تجارت این محصول به لحاظ بازار عمده فروشی و صادرات پررونق و گسترده می باشد.

در این راستا شرکت Irplastics با تمرکز بر ایجاد فضای صمیمی بین اصناف و تولید کنندگان در بازارهای بین المللی توانسته است بخش بزرگی از محصولات پلیمری را به صورت عمده عرضه و تامین نماید. این شرکت همچنین بستری صادراتی را به همراه بهترین امکانات و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان و تجار گرامی قرار می دهد.  تا از این طریق تجار و تولید کنندگان بتوانند تجارت موفق و پرسودی در بازارهای جهانی داشته باشند.

کد تعرفه گرید PP EP 3130UV به شماره ۳۹۰۲۳۰۹۹ می باشد.

شما می توانید جهت همکاری و  کسب اطلاعات بیشتر درخصوص صادرات گرید PP EP 3130UV با شماره های مندرج در سایت Irplastics.com در ارتباط باشید.

Rate this post