صادرات نایلون عریض

صادرات نایلون عریض یکی از محصولات پر مصرف پلاستیکی و تولید شده توسط شرکت Irplastics که مواد اولیه آن با کیفیت و دارای مرغوبیت درجه یک بوده و از قیمت خوبی نیز برخوردار است.  این محصول جهت استفاده در حوزه های کشاورزی،  مصارف خانگی و غیره ارائه می شود و نایلون بسیار محکم و مقاومی می باشد.

شرکت Irplastics که از تولید کننده ها و تامین کنندگان اصلی این محصول بوده،  انواع نایلون عریض و محصولات پلاستیکی را با هدف کسب رضایت مندی مشتری و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.  شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش و خرید این محصول با کارشناسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

ویژگی های نایلون عریض

نایلون عریض محصولی پلی اتیلنی که از ترکیب گریدهای مختلف تولید می شود.  این نایلون به طور عریض طراحی  شده و دارای ضخامت های متفاوتی است.  به طوری که می توان با توجه به نیاز مشتری ابعاد و اندازه های آن را طراحی و تولید کرد.

نایلون های عریض بسته به کاربردشان اغلب در دو بخش کشاورزی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. ولی در مصارف خانگی از جمله پشت بام ها و غیره نیز کاربرد دارند. اغلب نایلون های عریض مخصوص کشاورزی جهت ساخت گلخانه،  فیلم استرچ و در بخش های مربوط به کشت استفاده می شوند.

 

قیمت نایلون عریض

 

نایلون های ساختمانی نیز برای پوشش دادن نمای ساختمان و کولر و پشت بام و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مزایای ویژه استفاده از نایلون های عریض در این است که به خوبی فضای مشخص را پوشش می دهند.  استفاده از این نایلون ها همچنین باعث محافظت از عوامل مختلف مثل باد،  رطوبت و غیره می شود،  در حین اینکه نور را از خود عبور داده و شفافیت بالایی دارند. از این رو در مکان هایی نظیر گلخانه برای پرورش گل و گیاه،  میوه و قارچ و غیره مناسب می باشند.

این محصول به دلیل آنکه از مواد پلی اتیلنی مرغوب و با کیفیت تولید و تهیه می شود،  دوام و عمر بالایی نیز دارد. به طوری که می توان بین ۳ تا ۵ سال از این نایلون های عریض استفاده کرد. از مزیت های دیگر این محصول نصب سریع و آسان آن است.

دیگر آنکه شما می توانید این نایلون ها را در رنگ و ضخامت های دلخواه سفارش دهید.  زیرا که می توان آنها را به صورت یک و یا چند لایه تولید کرد.  با افزایش تعداد لایه ها مقاومت آن نیز بیشتر می شود،  و البته در ضخامت آن تاثیری ندارد.

کاربردهای نایلون های عریض

کشاورزان از نایلون های عریض برای پوشاندن فضا جهت پرورش گل و گیاه و میوه گلخانه ای استفاده نموده تا محیطی شفاف و قابل نفوذ پذیری نور را برای گیاهان فراهم کنند.

در ساختمان سازی نیز جهت حفظ نمای ساختمان و جلوگیری از هر گونه نشت سیمان و آب،  خراشیدگی و پارگی و غیره استفاده می شود،  که در اصطلاح ساختمان سازی این نایلون ها فونداسیون هستند. در صنایع دامپروری نیز نایلون های عریض جهت نگهداری دام و مواد دارویی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

اهمیت و ضرورت نایلون های عریض

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری،  تولید نایلون های عریض گسترده تر شده و روز به روز نیز بر کاربردهای آن افزوده تر می شود.  یکی از دلایل اهمیت و ضرورت استفاده از نایلون های عریض قیمت مناسب آن می باشد که امروزه به جای محصولات قدیمی و ناکارآمد کاربرد دارد.

همچنین مواد تشکیل دهنده نایلون های عریض درجه یک و با کیفیت هستند و به دلیل پلی اتیلن بودن از دوام و طول عمر خوبی نیز برخوردارند. از این رو مصرف کنندگان این محصول به دلیل مقاومت بالای این نایلون ها در برابر خراب شدن و پارگی آنها را به محصولات دیگر ترجیح می دهند.  استفاده از نایلون های عریض امروزه  نه تنها در حوزه کشاورزی و ساختمان سازی،  بلکه در صنایع مختلفی چون دامپروری،  دارو سازی،  طب گیاهی و غیره نیز بیش از پیش گسترش یافته و بر مرغوبیت و کارآیی نهایت نیز افزوده تر می شود.

شرکت Irplastics همواره سعی داشته بهترین کیفیت و کارایی را از تولیدات و محصولات پلاستیکی به مصرف کنندگان ارائه دهد تا آنها با اطمینان و رضایت از انتخاب خویش نسبت به خرید سفارش خود اقدام کنند. انواع نایلون های عریض با ضخامت های مختلف  و مقاومت بالا با قیمت و کیفیت مناسب توسط شرکت Irplastics در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.  شما می توانید جهت ثبت سفارش خود با کارشناسان فروش ما در سایت Irplastics.com در ارتباط باشید.

مواد اولیه تشکیل دهنده نایلون های عریض

مواد تشکیل دهنده نایلون های عریض تولید شده توسط شرکت Irplastics از پلی اتیلن می باشند.  پلی اتیلن ها موادی گرما نرم هستند که از انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و ظاهری نرم دارند. پلی اتیلن ها در برابر حرارت و رطوبت مقاوم بوده و استحکام کششی بالا و سختی زیادی دارند.

به طور کلی مواد پلی اتیلنی به دو دسته پلی اتیلن های سنگین و سبک تقسیم بندی می شوند که گریدهای پلی اتیلنی به کار رفته در این نایلون عریض اغلب از نوع سبک و خطی می باشند. این مواد خاصیت ضد باکتریال دارند،  و شفافیت بالایی را به محصول می دهند.

در ادامه به توضیح چهار گرید اصلی به کار رفته در نایلون های عریض تولید شده توسط شرکت Irplastics می پردازیم که به شناخت هر چه بیشتر این محصول کمک می کند.

گرید Ldpe 209

این ماده یک گرید از نوع پلی اتیلن سبک با نام LLDPE 209 AA می باشد که به دلیل دانسیته و چگالی پایین در گروه پلی اتیلن های سبک خطی جای گرفته است.  شکل ظاهری این گرید شفاف بوده و مقاومت ضربه ای و کششی بالایی دارد.  به طوری که مقاومت آن از گریدهای پلی اتیلنی سبک بیشتر می باشد و به همین خاطر برای تولید نایلون های عریض به دلیل دوام بالا استفاده می شود.

همچنین استحکام کششی بالای این ماده مانع از نفوذ رطوبت به درون آن شده و به لحاظ خاصیت مکانیکی نسبت به سایر پلی اتیلن ها برتری دارد.  به طوری که به راحتی پاره و یا خراب نمی شود،  و از این رو برای ساخت کیسه های سنگین،  فیلم های کشاورزی و غیره مناسب است.  با این حال فرآوری آن کار راحتی نیست.

Ldpe2420

این پلیمر نیز در دسته پلی اتیلن های سبک خطی قرار می گیرد که از گروه ترموپلاستیکی ها می باشد.  نیروی ضعیفی که بین پیوندهای مولکولی این گرید است،  باعث شده تا از استحکام کششی پایینی برخوردار باشد.  این ماده همچنین دارای چگالی کم و غیر قابل تغییر و پایدار است.  این محصول در برابر رطوبت و نم مقاوم بوده و به دلیل آنکه این ماده  نوعی پروفیل می باشد از مقاومت خوبی نیز در برابر حشرات جونده و خورندگی برخوردار است.

Ldpe 190

یک پلی اتیلن سبک فیلم می باشد که در ساخت نایلکس و کیسه های پای و نایلون های عریض کاربرد دارد.  این پلی اتیلن دارای وزن مولکولی سبک بوده و از چگالی پایینی نیز برخوردار است.

این گرید برای تولید نایلون های عریض و انواع نایلکس به دلیل آنکه در برابر فشار و حرارت مقاوم بوده،  مناسب می باشد.  وزن پایین و چگالی کم از مزایای ویژه این گرید است.  از این رو نایلون های تولید شده با این ماده سبک و حمل و جا به جایی آنها نیز راحت می باشد.

گرید Ldpe 190 خاصیت انحلال پذیری دارد و به همین دلیل استفاده از آن در صنایع مختلف دارای اهمیت فراوانی است.

Ldpe0075

گرید Ldpe0075 از دیگر مواد تشکیل دهنده و ترکیبات اصلی در تولید نایلون های عریض در شرکت Irplastics می باشد که یک پلیمر پلی اتیلنی سبک است. به دلیل دارا بودن خواص مکانیکی خوب از این گرید در تولید نایلون استفاده می شود،  زیرا که در برابر ضربه مقاومت دارد و چگالی آن پایین است.

این گرید پلیمری به محصول نهایی انعطاف خوبی می دهد.  گرید Ldpe 0075 غیر سمی بوده و تماس آن با مواد غذایی بلامانع می باشد.  این گرید همچنین از مقاومت کششی خوب،  چقرمگی و سفتی زیاد نیز برخوردار است. از این ماده در تولید انواع نایلون استفاده می شود.

 

صادرات نایلون عریض

 

قیمت و خرید نایلون های عریض

با توجه به کاربردهای گوناگون این نایلون،  می توان مواد و لایه های تشکیل دهنده آن را بر اساس سفارش مشتری تولید و تهیه کرد. با این حال قیمت نایلون های تهیه شده و سفارشی با توجه به عواملی چون وزن،  ضخامت،  تعداد لایه و کیفیت مواد اولیه متغیر است.

از آنجایی که نایلون ها صورت رولی قابل عرضه می باشد،  و هر روز در حدود ۳۰ کیلوگرم است.  بنابراین با افزایش وزن،  قیمت آن نیز بیشتر می شود. همچنین با افزایش تعداد لایه ها،  مقاومت و قیمت آن نیز بیشتر می باشد.

معمولا نایلون های عریض در ضخامت استاندارد ۲۰ الی ۴۰ میکرون ارائه می شود،  که این اندازه با توجه به نیاز مشتریان متغیر است.  از این رو افزایش ضخامت نیز در قیمت بیشتر نایلون عریض موثر می باشد.

کیفیت مواد اولیه یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن دقت نمود.  زیرا که در شفافیت و انعطاف نایلون تاثیر بسیار زیادی دارد.  بنابراین می توان نایلون های عریض را با کیفیت های مختلف تولید کرد،  از طرفی باعث می شود تا قیمت نایلون های شفاف تر بیشتر از نایلون های تولید شده با مواد درجه دو و سه باشد. همچنین مواردی چون حجم سفارش،  چاپ اختصاصی،  مواد افزودنی و غیره نیز بر قیمت نایلون های عریض تاثیر گذار هستند.

شرکت Irplastics با چندین سال سابقه درخشان و با بهره گیری از تخصص و دانش فنی بهترین مواد اولیه را در تولید محصولات پلاستیکی به کار می برد،  و با توجه به شرایط تحریم،  انواع نایلون عریض را با قیمت منصفانه و مناسب به مشتریان ارائه می دهد.

صادرات نایلون عریض به طور گسترده

برای صنایعی چون کشاورزی، ساختمان سازی و پیمانکاری و موارد دیگر استفاده از نایلون های عریض بسیار کاربردی و مهم است.  به ویژه با گستردگی و تنوع در محصولات کشاورزی و گلخانه ای و غیره،  ضرورت و اهمیت استفاده از نایلون های عریض بیشتر می باشد.

همچنین نایلون های عریض به دلیل مقاوم بودن در برابر پارگی و دوامی که دارند،  طرفداران بیشتری را در بین صنایع مختلف پیدا کرده اند.  از طرفی تولید نایلون با توجه به کاربردهای متنوع و گسترده توجه فعالان اقتصادی را نیز به خود جلب نموده و این زمینه را برای آنها فراهم کرده است تا از طریق صادرات این محصول تجارت خود را رونق بخشند.

شرکت Irplastics مفتخر است تا با ارائه تولیدات و محصولات با کیفیت و مرغوب جایگاه ویژه ای را در بین رقبا در بازارهای خارجی و برون مرزی نیز داشته باشد،  و از این طریق به صادر کنندگان و تولید کنندگان کمک نموده تا در مسیر رونق اقتصادی گام های بزرگی را برداشته و بتوانند تجارت خود را ارتقا دهند.

شما می توانید جهت خرید و استعلام قیمت انواع نایلون و محصولات پلیمری  و کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی جهت صادرات نایلون عریض با ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

Rate this post