صادرات گرید HBM5510 به آفریقا

صادرات گرید HBM5510 به آفریقا به عنوان یکی از پلی اتیلن های سنگین در پالت های 1.375 تنی ، به صورت بسته بندی های پلاستیکی و وزن هر کیسه 25*55  کیلوگرم توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله قصد داریم تا درباره ی پلی اتیلن سنگین HBM 5510 توضیحاتی را شرح دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در ابتدا لازم است تا درباره ی پلی اتیلن های سنگین HDPE بیشتر بدانیم.

پلی اتیلن سنگین چیست ؟

پلی اتیلن ها بر اساس ساختار مولکولی و میزان دانسیته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از پلی اتیلن سبک خطی LLDPE ، پلی اتیلن سبک LDPE ، پلی اتیلن سنگین HDPE ، پلی اتیلن متوسط MDPE ، پلی اتیلن با وزن مولکولی بالا UHMWPE .

درصد کریستالی بودن ، اندازه ی طولی و میزان شاخه ها ، نحوه توزیع وزن مولکولی از جمله ویژگی هایی هستند که بر اساس آن ها ویژگی ها و خواص مکانیکی و شیمیایی محصول نهایی تعیین می گردد.

ساختار HDPE عموما به صورت خطی می باشد که میزان درصد پایینی شاخه ای شدن زنجیر کوتاه  را نیز داراست. میزان دانسیته در این مواد بین 0.941 – 0.965 می باشد و دارای مقاومت در برابر تنش و مقاومت در برابر مواد شیمیایی بسیار خوبی می باشد. دیگر ویژگی مهم ان خاصیت عایق بودن در برابر الکتریسیته می باشد و در صورت قرارگیری در برابر حرارت مستقیم از بین خواهد رفت.

 

استفاده از پلی اتیلن سنگین مزایای خاص خود را دارد که عبارتند از : ضد رطوبت بودن ، قابل ارایه در گریدهای غذایی ، قیمت مناسب ، کاهش هزینه ها ، قابلیت پردازش سریع از طریق تمام روش های ترموپلاستیک.

 

کاربردهای کلی که برای مواد پلی اتیلن سنگین می توان ذکر نمود به شرح زیر است:

 

لوله ها

HDPE های گرید لوله دارای استحکام بالا ، مقاومت در برابر اشعه فرابنفش خورشید و میزان وزن مولکولی بالا می باشند.

اسباب بازی

میزان مقاومت بالای این مواد در برابر اشعه UV موجب شده است که اسباب بازی های تولید شده در برابر اشعه و تغییر رنگ ظاهری محافظت شوند.

بطری پلاستیکی

در قالب گیری بادی از این نوع از پلی اتیلن ها استفاده می شود برای تولید ظروف نگه دارنده نوشیدنی ها ، بطری ها

محفظه مواد شیمیایی

همان طور که گفته شد این مواد در برابر مواد شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار هستند و همین امر موجب شده است تا برای نگه داری انواع نرم کننده ، روغن موتور ، شامپو و … مناسب باشد.

 

صادرات گرید HBM5510

 

پلی اتیلن سنگین HBM 5510

مواد 5510 یک پلی اتیلن با میزان چگالی بالاست که به طور ویژه برای قالب گیری دمشی قطعات بزرگ ساخته شده است. این گرید که توسط 1-هگزن به عنوان یک مونومر تولید می‌شود، سختی بالا، قابلیت فرآیند خوب، استحکام مذاب پاریسون عالی و ESCR خوب را ارائه می‌دهد. HBM5510 تحت لیسانس Basell تولید شده است.

 

کاربرد گرید HBM 5510

کاربرد این مواد در زمینه قالب گیری دمشی قطعات بزرگ ، گالن های استاندارد و سبک و درام های رو باز تا 110 لیتر می باشد. این محصول یک پلیمر نسبتا مقاوم در برابر ضربه است که تا دمای 120 درجه سانتی گراد خواص خود را حفظ می نماید و مقاومت بالایی را در برابر تاب برداشتن دارد و از طرف دیگر قدرت مذاب عالی را داراست.

 

قیمت و خرید HBM 5510

شرکت تولید کننده پلی اتیلن سنگین HBM 5510 پتروشیمی آریاساسول می باشد. با توجه به کاربردهای زیادی که برای این محصول ذکر شد ، بازرگانی کرمی با توجه به میزان حجم سفارش مشتری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد. همان طور که می دانید قیمت مواد پلیمری با توجه به عوامل مختلف داخلی و خارجی در حال تغییر است از این رو برای اطلاع از قیمت HBM 5510 باید استعلام به روز آن را از همکاران ما بخواهید.

کد تعرفه گمرکی پلی اتیلن سنگین 39120290 می باشد.

 

صادرات گسترده گرید HBM5510 به آفریقا

این گرید به صورت بسته بندی پلاستیکی به وزن هر کیسه 25*55 کیلوگرم ، پالت های 1.375 تنی با نحوه پرداخت 30% در ابتدا و 70% در مقابل اسناد به آفریقا صادر می گردد. برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید HBM5510 و صادرات آن با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

Rate this post