صادرات گرید PE80+(PE Premium) به آفریقا

صادرات گرید PE80+(PE Premium) به آفریقا به عنوان یکی از پلی اتیلن های پرمصرف و پرکاربرد در پالت های 1.375 تنی ، به صورت بسته بندی های پلاستیکی و وزن هر کیسه 25*55  کیلوگرم توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله درباره ویژگی ها و کاربرد و نحوه صادرات گرید PE80+(PE Premium) توضیحاتی را ارایه خواهیم داد پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

لوله PE80

مواد PE80 یکی از پلیمرها از گروه  پلی اتیلن هاست که دارای حداقل استحکام 8MPa برای 50 سال حمل آب دمای 20 درجه سانتی گراد می باشد. مواد پلی اتیلن PE80 بیشتر در زمینه تولید لوله های انتقال فاضلاب مورد کاربرد قرار می گیرند.

مشخصاتی که برای مواد PE80 ذکر می شود بدین شرح است : دارای دانسیته در دمای اتاق 0.955  درجه سانتی گراد ، تنش تسلیم 22 مگاپاسکال ، مقاومت در برابر رشد ترک در دمای 80 درجه 600 و مدول الاستیک 950 مگاپاسکال می باشد.

 

نحوه تولید پلی اتیلن PE80

برای تولید این مواد به صورت با کیفیت و بالا بردن میزان مقاومت محصول در برابر انواع تنش ها لازم است تا مواردی از جمله پایین بودن درصد دوده در لوله های پلی اتیلن ، خلوص بالا مواد اولیه ، بالا بودن کیفیت دستگاه اکستروزن و جلوگیری از اکسایش مواد PE80 رعایت شود. این لوله ها توسط فرآیند اکستروژن تولید می شوند بدین صورت که در ابتدا مواد اولیه وارد محفظه ای می شوند و با وارد آمدن فشار بالا به آن از قالب خارج می شود و در نهایت به شکل لوله با ابعاد دلخواه تولید می شود.

مزایای استفاده از لوله های پلی اتیلنی

از مزیت های لوله های پلی اتیلنی دانسیته پایین و وزن کم است. دیگر مزیت ها شامل به صرفه بودن و قیمت پایین ، چقرمگی بالا ، انعطاف پذیری مناسب ، امکان جوشکاری ، سازگاری با محیط زیست ، قابلیت بازیابی ، مقاومت بالا دربرابر خوردگی و عوامل شیمیایی می باشد.

وزن پایین این مواد موجب می شود تا حمل و نقل و انبار این محصولات آسان تر باشد. دیگر ویژگی مقاومت در برابر خوردگی الکترولیتی است که در زمان مجاورت این لوله ها با آب دریا به چشم می آید که در برابر خوردگی در این شرایط مقاومت کافی را دارا هستند. انعطاف پذیری که در آن وجود دارد موجب می شود تا نصب لوله ها آسان تر باشد و نیاز به استفاده از اتصالات را کاهش می دهد.

 

صادرات گرید PE80+(PE Premium) به آفریقا

 

قیمت و خرید گرید PE80+(PE Premium)

بازرگانی کرمی مواد PE80 را با کیفیت درجه یک و با مناسب ترین قیمت در بازار به مشتریان ارایه می دهد. با توجه به نوسانات نرخ ارز و عدم ثبات در قیمت ها مشتریان گرامی می توانند قیمت PE80 به صورت به روز شده را از همکاران ما در بخش فروش استعلام گرفته و از راهنمایی و مشاوره ما بهره مند شوند.

کد تعرفه گمرکی پلی اتیلن PE80 ،

صادرات گسترده گرید PE80

شرکت Irplastics در تلاش است تا در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت این گرید را برای مشتریان در بازار فراهم نماید. شما می توانید جهت همکاری و  کسب اطلاعات بیشتر درخصوص صادرات گرید PE80+(PE Premium) به آفریقا با شماره های مندرج در سایت Irplastics.com تماس بگیرید.

Rate this post